Goeiemorgen dames! @FFL: Oe spontaan gebroken vliezen, spannend! Zet 'm op! @Nina: Succes vandaag! @Pink: Toch een ietsje betere nacht gehad dan? @Sherry: Hoop dat het toch snel wat goed doorzet voor jou! Fijn dat je naar een andere kamer mag @Henrieke: Super dat je nog eens een goede nacht had! @Schildje: Niet zo'n fijne nacht dus, lekker rustig aan doen vandaag hoor! @MNM: Aah wat zonde, beterschap voor je meisje!
Na toch een vrij korte nacht (kan maar nooit in slaap geraken) toch fitter als de voorbije dagen Zoonlief is wat verkouden maar wou toch naar school, dus gezellig gekletst en gewaggeld naar school met hem Verder al schoongemaakt en straks om mijn nieuwe bril en verjaardagscadeautjes voor mijn neefje en nichtje. Ben benieuwd naar het babynieuws vandaag!
Ik ook Als het goed is krijgen we er sowieso 3. Denkt dat FFl nu goed bezig is aangezien haar vliezen vannacht gebroken zijn
Wat vreselijk met van die oudere taartjes op een kamer als je moet bevallen. Lijkt me nou niet echt ideaal wee-opwekkend eigenlijk! sterkte vandaag! Moet je nou voor een bevalling juist relaxt en uitgerust zijn, of moet je gewoon zoveel mogelijk doorgaan met alles (beetje huishouden, beetje wandelen etc.)? Ik lees hier vooral over heel actieve vrouwen geloof ik (veel huishouden in ieder geval! Goed zeg!). Ik ben het zat eigenlijk, na al weken 'gerommel' en anderhalve week stevige krampen, harde buiken, voorweeen. Zo irritant dat het steeds weer gewoon afzakt als ik even slaap. Op de een of andere manier denk ik toch bij iedere terugkerende 'kramp' dat het nu misschien gaat beginnen. Ik probeer het los te laten... echt... het lukt alleen niet zo goed geloof ik. Succes vandaag iedereen met alles!
MNM lekker slapen en wakker worden met 10 cm. Ja dat lijkt me ook wel wat hihi. trouwens wat marleen vertelde over het niet goed kunnen meten is mij ook verteld. Dus misschien toch verkeerd gemeten van het hoofdje. och arme meid. wederom beterschap! HenriekeC lekker geslapen?? hihi je bent wel vroeg hoor met de bitter lemon en ananas. haha Fijn dat je een goede nacht gemaakt hebt. Wupje veel plezier vandaag, en succes bij de tandarts. nina haha zo te lezen was je blij dat die ballon eruit was. Succes vandaag!! nog wel een beetje geslapen? FFL Jij ook succes meid. Kan me voorstellen dat je je mannetje en levi mist. ooh vliezen gebroken. hopenlijk gaat het nu echt doorzetten dan. spannend. Patriesja. ooh wat lief van celeno. en wat fijn dat jevani het zo goed doet. metime. Hier lekker geslapen. Manlief is ff naar boord om het schip te laden. Ik blijf thuis even schoonmaken. Merk wel dat ik de dingen op orde wil krijgen. Ben zo blij dat de nieuwe auto nu zo goed als geregeld is, het huis zo goed als op orde en aan boord ook de dingen klaar zijn. Volgende weekend liggen we waarschijnlijk bij mijn souders in de buurt. Ben benieuwd hoe dat opgelost word. (aflossing tijdens bevalling) Maar manlief zegt dat ik me niet druk hoef te maken. Nou laten we dan maar eens proberen dat niet te doen hihi.
OOOOh ik vergeet nina bijna!!!!!!!!!!!!!! Nina Succes vandaag!! Hopenlijk heb je de kleine snel in de armen!
Hierzo: Ik wou het eigenlijk gewoon stiekem geheim houden en dan komen aanzetten met babynieuws, maar als de kleine er niet is voor maandag 4 juli ben ik sowieso die dag mama! Dus nog 10 keertjes slapen. *Stuiter* Gisteren op de echo heeft de gyn ook eens mijn maag en darmen bekeken en die liggen helemaal overhoop. (die 'aanvallen' voelen aan zoals een appendix die op springen staat, een beetje een idee voor mensen die het al gehad hebben) Ze vond het niet nodig om me helemaal uit te laten lopen tot de 40 weken of misschien daar wel voorbij met nog zulke aanvallen als de baby het zo goed stelt.
dikke knuf meid. Ik had altijd gehoord dat je beter actief kunt blijven. (voor zover dat nog mogelijk is) Al is het niet om de bevalling op te wekken, maar ook om zelf niet gek te worden van het wachten. Maar ik weet het is super moeilijk! Komt goed meid. Jeeej ik ben 37 weken!!
@Kaatje: Spannend hé Gisteren stond ik ff stil bij het feit dat we hier allemaal toch wel erg veel op het forum zitten hé @Konijn: Dikke knuf meid! Hopelijk zet het snel door bij jou en heb je snel die kleine beeb in je armen. @Jac: Die goede ouwe nestdrang Herken het meteen!
KellyA he dat is valsspelen he meid, Stiekem wat geheim houden. hihi. Maar fijn om te horen dat ze je niet over tijd laten lopen. nog 10,9,8,7,6 .......
Sherry, ah heerlijk, wat zul jij opgelucht zijn, een andere kamer. Kelly, fijn dat je je wat fitter voelt. Succes met shoppen. Woooow spannend, dus je hebt in ieder geval een einddatum. Wie weet komt de kleine nog wel eerder. Konijn, het is ook erg moeilijk om het los te laten. Je zit toch min of meer te wachten. Hier draait het huishouden door, en daar horen ook de klusjes bij. En dan gaan de dagen ook weer wat sneller gelukkig. Hopelijk scheelt het straks voor de bevalling dat je al zoveel voorwerk hebt gehad. Jac, ja dat zat ik me ook te bedenken, maar lijkt me sterk dat al die gyn's dan zo ongerust waren en ze hebben er een speciale echo bij gepakt, maar die metingen bleven hetzelfde. Jaaa GEFELICITEERD 37 weken! Heerlijk dat alles een beetje op orde komt, scheelt toch weer voor de rust.
Hihi Jac deed het enkel maar voor eventuele meelezers hoor Maar ik las je vraag gisteren of de gyn gisteren niks meer had gezegd en ben zooo opgelucht dat ik dacht 'ach wat maakt het ook uit' MNM, ja ik hoop alsnog op een spontaan begin is altijd stukje fijner toch hé
Ik las dat er dames waren die alweer 37 weken zijn. Ik moet nog even 2 weken wachten en dan mag ze wel komen hoor!!! Ik ga hier in huis maar gewoon door. Ik heb al warm water gepakt en ga zo de kamer even onderhanden nemen. Zeker nu de jongens op school en psz zitten. Straks alleen even Bart ophalen want mijn moeder haald Rick op. Zij eet dan hier en gaat vanmiddag voor mij de ramen doen en dat is zeker nodig. Hopelijk hebben wij vandaag weer wat babynieuws zou wel leuk zijn.
@Kaatje: Dus jij hebt goed gependeld ook dan, want ik heb de datum niet gekozen maar de gyn. Moest toch wel ff glimlachen toen naar vriendlief toen ze net die dag zei!
Jac, vroeg erbij? Nee hoor Had me juist ongehouden! Ben namelijk dol op bitter lemon en verse ananas, maar hield me de hele zwangerschap in (je weet immers nooit). Nu haal ik alles in Kelly, oh!! Spannend Ego, lig nog steeds lekker in bed te kroelen met de kat. Meestal sta ik heel snel op, maar vandaag lukt het me niet om op te staan. Bedje ligt zo lekker. En ik kan enorm genieten van het gespin van de kat
Konijn, ze zeggen dat de weeën vaak pas beginnen als je tot rust bent. dus snachts of als de kids op school zijn etc. Bij Levi hield ik me heel rustig ( door bekken klachten ) nu ben ik nog aardig actief, wat ook wel moet met een rondrennende Levi Jac, he een auto kunnen vinden ? heb ik gister even gemist denk. Is ook een lekker gevoel toch alles op orde te hebben Jeee 37 weken Kelly, spannend !!! had ik 4 juli gezegt ? haha grappig