hi meiden, @ rono: wat vervelend van je oma zeg!! ik hoop dat het snel beter met haar gaat en dat het niet blijvend is. @ henrieke: wat vervelend die harde buiken... probeer maar zo rustig mogelijk te doen dan. @ miracle: leuk op kraamvisite!! veel plezier! @ bellie: dat klinkt lekker zo'n rustige baby. Goed hoor dat alles lekker gaat. @ zonnebeertje: gelukkig gaat het wat beter met je! dan kan je weer een beetje aansterken. @ kaatje: ahhh zielig voor je konijntje... @ sherry: wat vervelend dat het zo brand...ik hoop dat het een beetje mag gaan vorderen voor jou! nou ik lig vanaf 08.00 hier op een kamertje. Lig op een kamer met een vrouw die heeft vannacht haar kindje via KS gekregen. Ik heb mijn infuus en alle controle's zijn geweest. Waarschijnlijk wordt ik pas einde van de middag geholpen en anders pas begin van de avond of morgen....... Verder heb ik veel honger wat mag niks eten!!!!!!!!!!!!!!!! sinds gisteravond moest ik nuchter zijn. Net even Bart naar huis gestuurd om mijn eigen kussen te halen en het voedingskussen en spelletjes. Dus hij hup in de auto naar huis ( want ik kan ook opeens tussendoor worden geholpen) belt hij net dat hij de sleutel is vergeten bij mij!!!!!! MANNEN!!!!!!
Nina, o wat een mannen actie,niemand in de buurt met een sleutel ? Hoop dat je niet helemaal tot vanavond of morgen hoeft te wachten.
Wat een zenuwen zal jij hebben nina! Laten ze je zo lang wachten.. pff. Mijn hart zou in mn keel zitten telkens als die deur open gaat. Lekkere actie trouwens van je man Hoor nu net dat mn oma ook uitgedroogd was.
Kaatje Ach arm konijntje! Hopen dat ie niet al te veel pijn heeft. Mijn zusje heeft een konijn gehad die is heeeel oud geworden. Ik geloof bijna 12 jaar! Rono Jeetje zeg, wat naar van je oma. Ik hoop inderdaad dat het een kwestie van pillen is. Zou ze niet beter ergens anders kunnen wonen met meer professionele begeleiding? Nina Sterkte meid, ik hoop dat je snel aan de beurt bent. Mag je helemaal niks eten tot je word geholpen? Slimme actie van je mannetje..... Kan ie nog een keer heen en weer. Bellie Fijn dat het zo lekker gaat! Genieten zeg! Patriesja Bij jullie dus ook alles ok! Zijn er foto's gemaakt op de peuter? Lijkt me zo leuk als ze mogen trakteren! Wij hebben vanmorgen een 'koffieconcert' gehad op de peuter. Om 11 uur mochten de papa's en mama's komen en kregen een bakje koffie/thee. De kindjes gingen zingen en muziek maken enz. Errug leuk! Ben blij dat ik vandaag niet al te veel last heb van mn hormonen, heb het dus netjes droog kunnen houden
nina spannend hoor meid, hoop wel dat ze je vandaag helpen denk aan je! hoe is t met de andere puffende dames?
@ rono: ohhhh dat is niet goed met je oma... woont ze nog helemaal zelfstandig? @ kaatje: ja dat hoop ik ook niet! ben gelukkig niet meer zo zenuwachtig en heb net ook even een uurtje gedoezeld. Vannochtend op de CTG wel wat wee activiteit te zien. en voel het nu ook. Van mij mag dat wel doorzetten of dat mijn vliezen breken dan kan ik meteen geholpen worden hahah
@ marleen: ja handige man he! nu maar hopen dat ze niet tussendoor een plekje hebben...want dan is hij er niet ..en wat lief zo'n koffieconcert. @ bapsie: hoe gaat het bij jou?
GRBL... waarom heeft de visboer nou geen bezorgservice Ze kunnen zich makkelijk aanmelden bij thuisbezorgd.nl haha! Heb zin in een broodje haring, maar fietsen is nu geen succes.
Ze willen haar nu wel in een verpleeghuis doen, want ze kan gewoon niet voor dr zelf meer zorgen. Dat is nu wel duidelijk. Maar volgens mij kom je niet zo terecht in een verpleeghuis. Het zou denk ik wel goed zijn voor dr, want dan is ze ook onder de mensen.
Rono: wat naar zeg van je oma!!! Hoop dat het mee valt! De oma van mijn s.zusje is nog geen eens 70, maar al wel een paar jaar heel erg vergeetachtig (dementie?) Nina; jeetje wat laten ze je lang wachten!! Hoop dat het niet lang meer duurt! Kaatje; wat sneu voor jullie konijn!
Rono; dan hoop i dat ze misschien eerst naar een gewoon verzorgingshuis gaat, dan heeft ze tenminste nog een kamer alleen
bart heeft net de sleutel gehaald maar is ongeluk gebeurd dus staat hij in de file nu maar hopen dat er geen plek tussendoor is anders mist hij het nog.
Hè Rono veel beterschap voor je oma. Ik hoop dat het echt alleen aan de pillen ligt. Want dementie komt ook op jongere leeftijd voor. Hier probeert ukkie mijn ribben 5cm hoger te plaatsen, mèn wat een geweld. Oh en vriendinnetje komt niet, auto start niet. Volgende week beter. Dan ga ik maar even boodschappen doen.
Goedemiddag dames! Ik voel me bijna een vreemde hier, zo lang dat ik niet ben geweest! Ben heel benieuwd naar de nieuwe kleintjes? Zijn er afgelopen week al veel kindjes bij gekomen? Jeluna had al laten weten dat onze Noortje 5 dagen te vroeg is geboren, met volle maan. Ik had er al gekscherend grapjes over gemaakt, maar het is toch gebeurd! Wat kan een bevalling snel en heftig zijn! 's avonds hebben we nog een hapje gegeten bij de Griek en toen had ik al wat buikkrampen, maar ach, laat het eerst maar eens doorzetten dachten wij. Daarna nog een filmpje gekeken en op de bank gehangen, maar het werd toch wel regelmatig, zo om de 15 minuten. Vk gebeld voor advies en onder de douche gezet, het zal nog wel even duren. Maar toen ik onder de douche uitkwam, kwamen de weeen al om de 4 minuten, wat nou ga nog maar even slapen na een uurtje de vk nog maar eens gebeld, het werd toch wat heftig. Ze is snel gekomen en kon direct constateren dat de ontsluiting al bijna volledig was. Jullie wilden naar het ziekenhuis? Nou, dat gaat niet meer lukken De kraam is gebeld en ons bed is verloskamer geworden. Ik had na drie uur volledige ontsluiting, maar het echt doorzetten bij de persweeen duurde wat langer. Ik ben op het toilet gezet om de zwaartekracht mee te laten helpen, en ze wat sneller zou zakken. Wat wel heel lastig was, was dat ik ongeveer elke 2 minuten een wee had, de een kwam, zakte weg e nde volgende diende zich alweer aan... Er was amper tijd om het hartje te luisteren. (Ik heb dus ook geschreeuwd, gevloekt, de doptone uit de handen van de kraam willen slaan, heb me echt als een voorbeeldige kraamvrouw gedragen... ) Maar goed, na een weenstorm en het toiletbezoek was het hoofdje goed zichtbaar en heb ik me helemaal sufgeperst om haar geboren te laten worden. Om 3.43 precies kwam onze dochter Noortje ter wereld. Wat een ongelooflijk en onbeschrijflijk gevoel is dat als ze vanuit jou op je borst wordt gelegd! Gelukkig is met mij ook alles goed verlopen, twee iniemini hechtingen en verder wat beurs We zijn nu een week verder, alles gaat goed, ze drinkt als een dolle en komt goed aan. Haar dag en nachtritme was wat verstoord, maar dat komt ook langzaam goed. We doen nog rustig aan, en genieten volop! ga nu even lunchen. nina vee lsucces vandaag, de rest heb ik niet bijgelezen, maar toi toi!!! Ik kom snel weer even buurten! liefs marlous en noortje
Fijn Marous dat alles zo goed gegaan is! En 2 kleine hechtinkjes das mooi! Goed dat Noortje zo goed drinkt en dat jullie je ritme beginnen te vinden. Het lijkt me zo'n bijzondere ervaring!
Marlous, whaha heb jij er ook een oerkreet uit gegooid? Fijn dat Noortje het zo goed doet! Lekker genieten van jullie mooie meisje! Ik kom even spammen!
Nina, ze zullen toch wel rekening houden met het feit dat Bart er nog niet is? Dat kunnen ze toch niet maken. Veel succes! En ik hoop voor jou gemoedsrust dat hij snel weer naast je bed zit!
Nog geen babynieuws zo te zien, spannend. Ik heb vanmorgen een wasje gestreken. En daarna ben ik naar de xenos en de action gegaan, ik moest nog wat dingetjes hebben. Gelukkig was mijn mannetje thuis die bij een hangende neia bleef. Ze knapte wel op, maar net gloeide ze weer en had weer koorts. Nu ligt ze met een zetpilletje in bed, hopelijk kan ze wat slapen. Anders wordt het een hele zware middag, want hubbie moest naar kantoor.