gefeliiteerd met Isa!!!!!!!!!! Sheryy: balen dat t nog niet echt doorzet Nina: en en en .. Is je kindje er al of moet je nog steeds wachten? Pff hier ben ik echt op.. kan zo weinig hebben, gezeik met vriendlief en zit al de hele dag op mn ipad te wachten. Kijk ik net op die site staat er letterlijk: 'tussen 9.00u en 19.00 (en soms later)' wordt het bezorgd.. Pfff kan dus nog wel ff duren. Heb met een bevriend stel afgesproken om in de kroeg te eten en dat we daarna ff bij de Hermes House Band gaan kijken. We eten bijna wekelijks met hen in de kroeg, maar nu zit vriendlief ineens te zeiken omdat hij niet meer zoveel mag drinken... Jezus kan dr echt gek van worden.. ik drink al 8 maanden niet! Hij mag wel paar biertjes, maar gewoon niet te veel.. Wil die meteen thuis blijven
Jaaaaaaa, FFL gefeliciteerd met Isa!!(stond ook op ons lijstje) Ik duim mee dat jullie morgen lekker naar huis kunnen.
En dames wat staat er op het menu vandaag??? Hier Hollands pannetje met kip, prei en champignons met rijst.
Gefeliciteerd met jullie dochter Isa!!!!! Fijn dat jullie waarschijnlijk morgen al naar huis mogen. Geniet ervan!
Net bosbessenpannenkoeken gebakken met poedersuiker roomijs en slagroom er op was heerlijk, zit alleen wel mega vol. De bosbessen vers geplukt door hubbie in het bos bij ons, met als cadeau voor hem 6 teken op zn lijf
Avondeten. Ehm... Viscuisine voor mij met rabarber en vriendlief ging spareribs halen voor zichzelf. Paso, jeetje 6 teken! Dat zijn gelijk veel zeg! Vind dat zulke smerige beestjes.
Ohh die pannekoeken klinken heerlijk maar die teken gatverdarrie! Goed op letten dat hij geen rode kringen krijgt!
Rabarber.... dat is nou iets wat ik nog nooit op heb geen idee waar het naar smaakt. De pannenkoeken waren ook echt heeeerlijk! Hubbie voelde wat kriebelen op zn lijf waar hij van mij meteen uit de kleren moest. Hij dacht ze onder de douche er wel af te spoelen, nou als dat zo makkelijk was hoefde ik mijn hond ook nooit meer te ont-teken of te behandelen met spray maar dan zette ik daar ook elke dag even de tuinslang op! Maar alles wat we vonden "wandelde nog" gelukkig!
FFL, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje ISA !!! Miffy, jeetje de kraamverzorgster alweer weg. gaat hard he zo'n week. Mumm84, schiet voor jou ook al op zo ! Sherry, kijk het gaat dus een beetje de goede kant op zo ! Paso, jeetje 6 teken ! Zijn ze er inmiddels af/uit ? eten Wij hadden ovenfrites met snacks Ik hoop dat Nina inmiddels ook mama is