paso, bah bah bah die teken!! soms zitten er echt veel!! ik zager vorige week 1 op mijn been lopen, ieeew
@paso, laat je man wel een beetje opletten he of hij geen rare plekken op die beten krijgt, anders meteen even langs de ha gaan.
We hebben opgeschreven waar misschien een beet heeft gezeten, dat hebben we op de kalender gezet. Maar we houden het zeker in de gaten!
Goed zo! me moeder had ook een hele rare plek gekregen en die heeft toen ab gekregen, maar ze moet wel alert blijven of het niet terug komt ofzo.
Ik zeg gelijk van truste iedereen (dacht ga even naar beneden maar kom beneden en zak gelijk door de knieeën van vermoeidheid... dus ga maar weer naar boven en naar bed.... snap werkelijk niet hoe het komt dat ik de laatste 3 weken me zo slecht voel... het ging zo lekker!)
Goeieaaf! MAmatien, is het nog gelukt met zijn CV? Wupje, oeff, flink gerommelt zo te lezen, hoop dat je wat kunt slapen. Ook erg fijn dat mannetje thuis kon blijven! Waggelen, Haha hier ook, vind de gezichten dan ook wel grappig om te zien. We kunnen er helaas niks aan doen Navel, mijn navel plopt een heel klein beetje. Jaimy zegt ook dat mamas navel even weg is Sherry, idd blijven zeuren om een andere kamer, jij hebt je rust nu nodig! Dikke knuff voor jou. FFL, GEFELICITEERD met jullie dochtertje Isa!! Hopelijk morgen naar huis en dan thuis lekker verder genieten! Eten, heb een haring op, een porsie kibbeling en een maaltijd salade. Ik zit vol AnnaB, alvast weltrusten.
***Buddy nieuws!!!*** Vanmiddag om 14.54 is casper jurjen geboren! hij weegt 3448 gr en alles gaat goed met ons! Gr Nina! Gefelciteerd nina met jullie wereld wondertje!!!
Anna, denk dat je lichaam er gewoon klaar mee is. Je bent de laatste weken gewoon zo druk geweest en nu moet je echt even gas terug nemen Nina, Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Casper !
Anna; ik den ook dat je lichaam even op is, hoop echt dat je even wat bij kunt slapen en dat je snel bevalt! dikke knuffel!
Heb hier flinke pijn in m'n bovenbeen. Alsof ik spierkramp heb. Alleen komt dit langzaam op, is even erg irritant en zakt dan weer weg. Heb het maar aan 1 kant. Andere been heeft nergens last van. Uk zat net ook weer druk te woelen en had de fijne (not) steken in mn doos weer.
BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - ?? cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3000 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - ?? cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk 24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk 24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 6 jongetjes geboren en 6 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 01 juli: Marloes80 04 juli: Zonnebeertje 04 juli: DunjaTamara 05 juli: Wupje 07 juli: Marleen4683 08 juli: Ryanne 09 juli: AnnaB 09 juli: Booboo22 11 juli: MNM 11 juli: Kikker1 11 juli: Sherry 11 juli: Mariska165 13 juli: Miracle08 14 juli: HenriekeC 14 juli: Jeluna 14 juli: KellyAernoudt 15 juli: Jac 18 juli: Mamatien 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 21 juli: Kaatje85 21 juli: XxPinkxX 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 27 zwangere dames!
Henrieke, het kan zijn dat de kleine een spier/zenuw/ader van je bovenbeen af knelt. Daar kan je been erg raar van gaan aanvoelen.