Paso, ieks 6 teken getsie. Wel allemaal weer los gekregen. AnnaB je zit er echt doorheen he. kan er echt niemand op de kinderen passen voor bijv. dit weekend?? hele dikke knuf. Nina Gefeliciteerd met jullie zoon Casper!! en nu lekker genieten!!!! Frummel lekker rustig aan doen hoor. wij lopen niet weg hihi. mamatien. he balen meid. marleen lief van je zus om jara mee te nemen naar de kermis. en oliebollen. ja je moet er van houden haha. nu alleen nog sherry! hopenlijk gaat het nu eindelijk echt beginnen!
@nina, gefeliciteerd met jullie zoon Casper!!! Fijn dat alles goed gaat! Geniet ervan! @anna, rustig aan meis! @henrieke, oh vervelend zeg, hopelijk is het snel weer weg. @mnm, thx! hoe gaat het met Neia? erg ziek? @frummel, het is gewoon best druk af en toe he 2 kids hihi Maar er komt vanzelf meer ritme in. @mama10. knuff!! @marleen, oh leuk zeg kermis, die heeft zich vast wel vermaakt! En jammie oliebollen, die heb ik al een tijdje niet meer gezien Celeno vond het erg leuk vandaag beschuit met muisjes uitdelen daarna ook nog even met opa en oma mee geweest.
Ohhhh oliebollen jummie....... en bedankt, nu heb ik weer honger en trek in oliebollen! Zal maar een bak ijs pakken. Kreeg straks ook al zo'n trek van Paso's pannekoeken.
Kwam even kijken.of sherry al bevallen was.. hier vandaag redelijk druk dagje gehad,en was ook wel te voelen. Veel last van buik en bekken..had bijna lumc gebeld.maar zakte gelukkig af.
Chantal, rustig aan meis. Jullie kleine meid moet echt nog even blijven zitten. Helaas nog geen babynieuws van Sherry
Hier even afleiding zoeken. Gaan naar de bowling opmerking van vriendlief: ja maar, jij neemt je eigen bal mee! En bedankt schat Niet stiekem bevallen meiden!
Veel plezier ! Als het goed is komt Ferry om 21.00 uur thuis ( ben benieuwd of hij zich vandaag wel aan die afspraak houdt ) en dan gaan we een dvdtje kijken
Oehh, zie allemaal lekker dingen voorbij komen... Denk dat ik mijn bak Ben en Jerry's maar eens uit de vriezer ga pakken
Meiden, even een vraagje... Heb al bijna de hele dag een harde buik. Rechtsbovenin doet het ook echt zeer... Ook heb ik vandaag nog niet echt gevoeld volgens mij. Zouden jullie de VK bellen?? Ik vind het zo zeurderig staan, Miss is het wel niets en het is vrijdagavond..
Als je haar de hele dag nog niet gevoeld hebt zou ik zeker bellen ! Wil je het toch nog even aan kijken ga dan even op bed liggen.dan moet je als het goed is binnen een half uur iets voelen anders moet je bellen ( dit advies kreeg ik bij Levi van de vk )
Ik zit aan de mini marsjes..zit rtl 4 te kijken.krijg gelijk trek en zin om te koken.. manlief zit op laptop spel te doen.
Ennas heb je ijs in huis? Hier reageert ukkie meteen als ik ijs ga eten. En als je het niet vertrouwt gewoon bellen daar zijn ze voor ook op een vrijdagavond. Anders ga je nooit gerust slapen en dat is ook niet goed.