Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Nina; gefeliciteerd met jullie zoontje
    Hoop dat het hstel van de ks goed gaat

Sherry: zet um op!! Hoop dat het snel gaat beginnen

Hier: ik mag om 1 uur naar huis met isa kan haast niet wachten
    Niet zo lekker geslapen
    Ga zo ff douchen
    Suikerwaardes zijn prima vsn isa en die van mij ook

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier iedereen in dromenland, maar ik kan niet meer slapen.
    Ooooh mijn handen en voeten doen zoooooveel pijn.
    Maar vannacht toch weer een paar uurtjes geslapen, dus dat spul doet in ieder geval iets. En ik ben er niet meer naar van geworden.

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wupje, ja neia slaapt tussen de middag altijd nog min 2 uur en heeft het echt nog nodig. Ze slaat alleen haar slaapje over we een dagje weg gaan ofzo.
    Voor de zwangerschap had ik ook echt min 8 uur slaap nodig, maarja als je lichaam niet wilt. Nu weet ik ook niet hoe ik de dag door kom hoor.
    Jaaaaaa vandaag 39 wkn, GEFELICITEERD!!!
    Logisch je hebt het nu gewoon helemaal gehad en met een kleine erbij is het gewoon nog extra zwaar.

Rono, oh Heijderbos is echt leuk, veel plezier!
    Jeetje wat een verschrikkelijke omstandigheden, dan helpt niks natuurlijk.
    Lief winkel online of bij jou in de buurt?

Pink, hihi nog geen klossen eronder.

Henrieke, slim dat je naar huis bent gegaan. Klinkt wel erg gezellig.

Nina, pfff heftig zeg die uren na de ks. Maar gelukkig is alles goed met je mannetje.

Sherry, dus je ligt nog steeds op diezelfde kamer? Belachelijk zeg.
    Gaan ze vandaag niet iets anders bij jou proberen? Je kunt zo toch geen dagen doorgaan.....

FFL, nog even de ochtend meis en dan lekker naar je eigen huisje.
    Fijn dat alle waardes goed waren.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goedemorgen!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    FFL, super dat jullie zo naar huis mogen!

6. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen,

Ffl; wat fijn zeg. Geniet ervan vanmiddag!

Nina: jaaaa, gefeliciteerd met Casper!

All; fijne zaterdag. Ik mag vanmiddag n nieuw kapsel en verder zien e wel wat de dag brengt.

Liefs

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    FFL wat fijn dat jullie straks lekker naar huis gaan!!!

MNM, Balen dat je, je zo voelt.

@rest
    Spijt me zeer maar heb zo geen energie etc om op iedereen te reageren.

*ego*
    Hier wederom een k*t nacht gehad mag ik rustig zeggen. Lag te hyperventileren in bed ofzo... Sinds die opname in het ziekenhuis 3 weken geleden gaat het met de dag slechter lijkt het wel. Ben zo niet helder meer. Kan me niet herinneren wat ik gisteren heb gegeten. Vergeet werkelijk alles. Zelfs het opschrijven van een boodschappenbriefje is flut aangezien ik alsnog de helft vergeet op te schrijven. Loop alles 3x na. Heb gisteren de deuren op slot gedaan en vanacht maar weer naar beneden gegaan om het voor een 3e keer te controleren etc... voelt net alsof ik in de overgang zit. Dan steen koud en over het algemeen loop ik het liefste in de bikini omdat ik het zo onwijs warm heet. Handen tintelen, hoofdpijn, duizelig... en het wordt elke dag erger... iemand tips???

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    goedemorgen dames

anna, hoe hou je het vol zeg..waarom bel je je vk er niet over..kijken wat die zeggen..zo trek je het toch ook niet? kunnen de kids ergens anders heen,dat jij lekker op bed kan blijven?
    warmte: ik vraag heel lief,of mannetje t badje neer ken zetten,voor morgen en maandag.Dinsdag hoop ik dat we naar een strandje/zwembad kunnen gaan.
    Frummel: je kinderen zijn belangrijker hoor!!
    Mamatien: lekkere service:( kan je maandag weer hele dag gaan zitten wachten..
    ennas: kleine al wat meer gevoeld?
    Kaatje: gaat je man altijd zo lang daar heen?
    Rono: veel plezier in t zwembad! Oh lief actie..zo even kijken!

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    hier: heerlijk geslapen.. alleen beginnen de harde buiken nu weer.Word dus rustig dagje vandaag. was om 6.30 al wakker,manlief moest dr uit.. en jamelie was ook wakker. Die kwam rond 7uur naar me toe,en wilde helaas niet meer slapen.
    zo even boterhammetje smeren,douchen, en dan even naar de stad als het droog is.
    wil even bloemen halen,en nog steeds kijken voor jurkje voor mij,en voor jamelie ook nog ff rokje/jurkje er bij halen.
    verder rustdag :D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. Brakke nacht. van 03.30 tot 05.30 in bed gelegen met harde buiken en voorweeën die op een gegeven moment toch wel erg serieus gingen aanvoelen.
    Gelukkig zakte het af, anders geen idee hoe ik in het ziekenhuis zou komen want Ferry had een borrel op.
    Vandaag vieren we als verassing Ferry zijn verjaardag (hij is jarig in mijn kraamweek ;) )viel hem nogal rauw op zijn dak, was er in eerste instantie ook niet zo blij mee maar heeft er inmiddels gelukkig wel zin in.

Sherry, hebben we babynieuws ?

MNM, geen idee. blijkbaar is het daar gezellig ( vraag me niet waarom want svader is de negativiteit zelf maar goed )

Wupje, zo dan was je diep vertrokken als je de deurbel en mobiel niet hebt gehoord

Henrieke, toch even lekker er uit geweest dus. Hier ook last van mijn darmen maar dan juist omdat ik niet kan

Nina, vervelend dat de nawerking van de ks zo beroerd was. Heeft Casper al lekker gedronken ?

FFL. fijn straks al lekker naar huis met jullie meisje !

Anna, enige tip die ik je kan geven is je vk/gyn bellen en je verhaal uit leggen in de hoop dat ze iets gaan doen

Chantal. normaal gaat hij op vrijdagavond van 19.30 tot 01.30 ofzo.

11. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Goedemorgen,

zie dat ik niet de enige ben maar wil toch even meedelen dat de vk zo bij mij voor de deur staat. Sinds 4.15uur(zelfde tijd als bij Elin, vreemd!) heb ik een onrustige buik met sinds een uur of 6 elke 5/6minuten een erg pijnlijke harde buik.
    Ik wilde het eigenlijk maar zo laten, ga ervan uit dat het wel wegtrekt maar heb toch de vk maar even gebeld en nu zijn jullie ook op de hoogte. Ik verwacht geen babynieuws vandaag maar you never know.

Liefs

12. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Oja, Anna; ik wil toch even zeggen dat ik echt niet snap dat ze je laten aanklooien en verder niks! Misschien moet je bij jouw vk een total breakdown krijgen voor ze je horen ofzo maar ik vind het werkelijk niet te snappen dat jij nog rondhobbelt.
    Zo, dat bedoel ik positief naar jou hoor, en negatief naar de mensen die je laten gaan!

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen Marloes.

Kikker, ah leuk lekker naar de kapper.
    Ooooh spannend, ik hoop wel voor je dat het doorzet hoor, ben benieuwd of je ontsluiting hebt.

Anna, het zegt me niks, maar het lijkt me verschrikkelijk.
    Ik zou het echt voorleggen aan de vk/gyn.

MamaChantal, hihi rustdag, ik vind dat slenteren door de stad zo zwaar.
    Maar je hebt wel leuke dingen om naar te kijken.

Kaatje, jeetje wat een brakke nacht zeg. Gelukkig is het gestopt.
    Maarja vandaag dus de verjaardag, ben je niet gesloopt?
    Of wordt het niet druk?

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Neia is vannacht een aantal keer wakker geweest van de keelpijn.
    Ze zegt ook dat ze zich nog ziek voelt en ze heeft lichte koorts, dus net maar weer een zetpilletje gezet.
    Mannetje gaat zo maar alleen boodschapjes doen.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Anna: sorry weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen.. Vind het onvoorstelbaar dat ze je zo rond laten lopen!

Kikker: spannend!

MNM: Hoe voel je je nu?

Ego: Hier eerste dagje alleen met de kids. Danny was om 7 uur al weg om zijn ouders te helpen verhuizen. Vannacht weer elk uur Jace kunnen voeden. Nou ja, voeden.. Er zat wederom niets meer. Vanaf 6 uur heb ik hem voor en na de voeding gedronken. Als hij geluk had dan had hij 5cc gedronken, vaker niets.. Om 9 uur was ik het zat en heb ik een flesje kv voor hem gemaakt. Ging er helemaal in en nu ligt hij heerlijk te tukken. Declan ligt ook lekker te slapen en mama verveelt zich nu haha. Schoonmaken enzo is ook al gedaan. Ga maar is de lief webshop plunderen:p

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    hihi,nou t regent dus zal snel klaar zijn in de stad..
    en weet waar ik heen moet. Vd voor jamelie, en voor mezelf ff naar ladysting en veromoda.hoop dat ik gewone jurkjes pas..en anders prenatal.en dan effe snel op de markt bloemen halen en dan weer naar huis:)
    buikje werkt ook niet mee vandaag dus hou t snel voor gezien.
    misschien vanmiddag nog boodschappies doen,maar denk dat ik dat aan manlief over laat.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    kikker: succes
    mnm: beterschap voor neia!
    frummel: raar dat er nu weer niks zit..kolf je ook na dat je jace voeding heb gegeven?

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Frummel, ja gaat wel, wordt alleen altijd zo moe van het douchen, hihi oude oma. :D
    Jeetje wat een nacht zeg, gelukkig heeft hij nu lekker gedronken.
    Ik ga ook even online kijken.

MamaChantal, idd het hoognodige doen en dan weer snel naar huis.
    Hier ook vies weer.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kikker, spannend !

MNM, wordt gelukkig niet zo druk maar doen het vanaf 15.00 uur dus kan nog even plat tussen de middag

Frummel, spannend zo'n eerste dag alleen met de kids. Goed dat je hem een flesje kv hebt gegeven. Is iedereen blij toch :)

Chantal, idd lekker rustig aan doen

weet je wat trouwens nog het brakste van de nacht was
    Dat ik gewoon 2x in mijn broek gepist heb omdat ik niet op tijd bij de wc was. Lang leve geen controle meer over je lichaam hebben :(

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Goeiemorgen meisjes!!

Anna; kun je niet naar het ziekenhuis gaan als de vk je niet serieus neemt?? Hoe jij je voelt is echt niet goed hoor! Hebben ze je wel eens gecontroleerd op eiwitten?

Kikker: spannend! ben benieuwd!

Ik had gehoopt vandaag te bevallen, lekker met de regen, aar helaas....
    zal wel maandag of zo worden met 30 graden, hihi

Nu is manneteje ziek, ook diarree en overgeven... was toch echt een virusje!
    Ik voel me weer goed, kan weer normaal eten, nog wel erg moe.

Vanavond een etentje van het oude werk van mijn man, die waren failliet gegaan een half jaar geleden maar er was nog geld van de pv :)
    Daar moeten we natuurlijk wel gebruik van maken! en het is hier in t dorp, dus makkelijk! alleen hebben ze daar zuuuulke lekkere carpaccio :(

Deel Deze Pagina