Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

je weet t nooit, spannend meid!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zonnebeertje, fijn dat jij je weer beter voelt. hoop dat je hubbie zich ook snel weer fit voelt.

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kaatje: dat lijkt me echt heeel vervelend in je broek plassen!! heb er gelukkig nog nooit last van gehad!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook een mega brakke nacht, sliep tegen 2 uur pas, kon gewoon niet slapen stomstomstom... en om 7 weer wakker van kleine XL... tja nu hoofdpijn... maar kleine xl was ook moe en ligt nu weer dus denk dat ik ook op de bank neerplof :)

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden.
    Nog niet terug gelezen, zal dat zo even doen :)
    Hier toch weer redelijk geslapen. Drie keer er uit om te plassen en toen vriendlief in bed kroop begon ie te kletsen. Op een bepaald moment vroeg ie wat er was. Dus ik heerlijk dankzij de hormonsters snauwen dat ik lag te slapen :) krijg lading excuses waardoor ik alsnog klaarwakker was. Dus maar even geknuffeld.

Voel me beetje raar vanmorgen. Zit niet lekker in mijn vel ofzo. Had ik gisteravond ook heel erg. Kon niet lekker zitren, iedere houding irriteerde. Zal wel even een slechte dag hebben ofzo.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, je mist er niets aan hoor ;) stomme is dat het gewoon maar 10 stappen zijn van mijn bed naar de wc, maar die kan ik dus door de pijn bijna niet zetten.

Bapsie, ook al zo'n brakke nacht :(

Henrieke, o heel irritant zo'n man die je dan wakker gaat kletsen.
    En dat alle houdingen irriteren klinkt bekend hoor ;) hier is het vooral op één plek ( band/spier ) dat heel erg pijn doet. Een warme kruik wil nog wel eens verlichting brengen

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

kennen jullie deze site trouwens? www.gezinswinkel.nl staan soms echt hele leuke dingen op voor super weinig

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    spannend Kikker... voor je het weet zijn het wel goede weeën en ga je gewoon bevallen!!!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel.zeker een leuke shop ! jammer dat de kledingmaten op 86 beginnen

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: het wisselt. Het is maar net wat ze hebben. Soms hebben ze ook echte babykleding enzo. Je moet het een beetje in de gaten houden. Dan hebben ze ineens baby merkkleding voor 2 euro per shirtje:p

Zo ik heb h&m online geplunderd, heb broeken besteld ergens anders en nu nog lief en dan berg ik mijn shopverslaving weer even veilig op:p

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Gloeiende $%#^@^@#$ KUT! Ik wist wel dat ik gisteravond had moeten bestellen. Ik luister nooit meer naar me vent met zijn 'kan morgen toch ook nog' AAARGH nu is de helft van wat ik wilde uitverkocht:( arme ik, arme kindjes haha

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even in de gaten houden dus.'
    Ahh je kids komen vast niets te kort haha

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nee maar ik baal wel:p was helemaal verliefd op een paar schoenen en een vest haha. Agh er past toch al niets meer in hun kasten en heb net bij h&m ook weer spul besteld. Is misschien maar beter:p Moet trouwens wel nieuwe kledinghangertjes kopen want ik kom echt te kort hihi

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Ennas hoe is het nu?

Kaatje. ja dat is niet leuk, afspraak die niet nagekomen word. hihi gelukkig heeft ie nu wel zin om zijn verjaardag te vieren. Fijne dag toegewenst.

miracle. succes met baby knuffelen vandaag. Maar dat zal vast wel lukken.

Rono Wel grappig wat je oma zegt, ook al is het eigenlijk helemaal niet zo grappig. Veel plezier met zwemmen vandaag.

Wupje dan had je je tukkie gewoon lekker nodig hoor, als je je deurbel niet hoort. Leuk dat de kids lekker samen hebben kunnen spelen. Hopenlijk wilt de Gyn een beetje luisteren naar je luisteren dat je na de 40 weken ingeleid wilt worden.

HenriekeC was een leuk avondje dus.

NIna rustig aan meis.

Sherry he bah meid, hopenlijk heb je een goede nacht gemaakt. Wat gaan ze vandaag doen??

FFL lekker naar huis, dan gaat het echte genieten beginnen!!

AnnaB wij lopen niet weg hoor, zorg eerst maar voor jezelf!! Ik heb helaas geen tips voor je. Ja behalve Gyn gek zeuren dat je het niet trekt zo.

Kikker spannend. maar babynieuws is altijd welkom hoor hihi!! dus laat het vooral lekker gaan.

Frummel he bah zeg dat die Bv niet zo lekker loopt. Groot gelijk dat je dan een flesje geeft. Veel plezier met webshoppen. en succes vandaag alleen met Declan en Jace.

mamachantal. shop ze! hopenlijk word het snel droog. Rustig aan met je buikje.

Zonnebeertje. nu je manneke ziek beterschap voor hem. Klinkt verdacht veel op wat ik een week terug had. Maar fijn dat jij je weer beter voelt. Veel plezier vanavond.

Babsie balen zo'n brakke nacht. idd ff lekker dommelen op de bank.

metime. gisteren eigenwijs geweest, en de klossen alleen onder het bed gezet. Dat ging goed. Alleen sávonds kwam ik niet meer van de bank van de rugpijn. Manlief moest al lachen! Eigen schuld dikke bult, moet je maar wachten totdat we het samen doen. Maar schat als ik op jouw moet wachten dan heb ik ze er niet onder staan voordat ik moet bevallen!! grrrr mannen.

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @chantal
    De oudste is nog het weekend bij me vader. Dus dat geeft al wel enige rust. Mjah de dagelijkse dingen zullen toch door moeten gaan. (boodschappen, huishouden, jongste etc.) Me moeder is vandaag ook een dagje weg. Hoop vanmiddag als het droog is even naar buiten te kunnen en een stukje te kunnen gaan wandelen in alle rust. Sluit me op dit moment liever op in huis waar niemand zeurt of aan me aan het trekken is.
    Ik val nu onder de vk in het ziekenhuis. (blijkbaar is dat iets nieuws hier. Samenwerkingsverband tussen gyn en vk. Geen idee nog hoe het zit krijg maandag de 3e afspraak daar. Moest eigenlijk woensdag maar dat trek ik dus echt niet. Nu is het dus maandag. Over 2 nachten. Dat ga ik wel uithouden... (tenzij ik weer zo onrustig was als gisteren).
    Had me ex al een berichtje gestuurd of ik hem kon bellen voor de kinderen als er wat is. Kreeg gelijk terug of het niet goed ging. Heb hem maar even kort gezegd hoe ik me voel. Ik hoop heel eerlijk dat hij vanavond na zijn avonddienst hierheen komt om morgenvroeg wat met de jongste te doen zodat ik langer kan slapen...
    (zul je net zien dat hij niet komt of wilt komen ofzo)

@kikker
    Ze zijn hier niet makkelijk in het ziekenhuis. Althans bij mij niet. Ja met de jongste had ik een gyn (die is nu helaas weg) en die heeft me gestript met 39 weken. Ik wil je niet langer zo laten lopen maar in princiepe mag ik niks voor je doen. Maar ze deed het toch. Nacht erna ben ik bevallen met wat hobby activiteiten vooraf in bed ;). (helaas heb ik dat ook niet)
    En nu zijn ze erg moeilijk hier althans voor mij. Ze gooien het op de thuissituatie. Nou ja de automatische piloot gaat wel verder ondertussen. Maar ook dat begint wazig te worden. Het is eerder lichamelijk dat ik denk van hmm...
    Iemand die ik ken hebben ze 1,5 week geleden ingeleid omdat ze zo aa het zeuren was met pijn in de rug etc... (nou is zij weinig gewend)... maar haar hielpen ze wel. Dus ik hoop maandag te horen we gaan je morgen inleiden. Dan ben ik tevreden en vind ik misschien wat rust maar met name mezelf even terug.
    Maar uhm... spannend zeg dat gerommel bij jou! Wel leuk dat het op dezelfde tijd de vk bij je was als bij Elin!

@mnm
    hoe gaat het met jou met de harde buiken?

@frummel
    Makkelijk zijn ze hier in ieder geval niet. En heb ook niet echt het vervoer om even naar de stad hiernaast te gaan voor een secon opinium. Maandag heb ik een nieuwe afspraak en dan regelen ze maar wat cru gezegd... Nu 38 weken en voor mijn gevoel zit ik soms echt pas op de 20 weken... tis echt een raar gevoel...
    Jemig wat gaat de tijd snel Jace is ook al bijna een maand oud!

@kaatje
    ach in je broek pissen mag ;) hoort bij het zwanger zijn!

@zonnebeertje
    Ik val onder de vk die in het ziekenhuis zit. Ze werken samen met de gyn etc. Iets met samenwerkingsverband. Het fijne weet ik er niet van. Het ergste is nog wel dat ik niet helder ben en mezelf niet ben. Dat ik zo in paniek kan schieten om niks eigenlijk.
    Ze hebben de vorige keer op eiwitten gecontroleerd maar er was niks aan de hand. Ze snappen ook niet hoe het komt dat mijn lichaam zo reageert. Terwijl controles zeggen dat het goed is op wat kleine dingen na maar dat kunnen ze niet plaatsen!
    Beterschap met je mannetje :)

@jac
    Goh ook eigenwijs?? hihi Wat fijn dat de klossen er in ieder geval onder staan :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, idd als je op mannen moet wachten ;)
    Wel vervelend van die rugpijn

Kikker, is de vk al geweest ?

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

Anna: ik hoop echt dat ze wat gaan doen als je op controle bent.. Dit is toch geen doen zo:( Tijd vliegt inderdaad:S Jace is alweer een maand oud. Echt niet normaal zo snel als het gaat. Van hulpeloos, mager prematuurtje is het nu echt een baby met spek op zijn beentjes die zelfs al zijn koppie een paar seconde kan optillen:D

Jac: Goh eigenwijs? Vind het eerder eigenwijs van je vent dat ze er nog niet onder stonden:D Let je wel op jezelf? Hoogzwanger in je eentje klossen plaatsen is niet echt de bedoeling he;)

18. Sherry

Sherry Niet meer actief

Heb vandaag een dubbele dosis gel gekregen. Heb nou een duidelijke uitleg gekregen: baarmoederm. Staat aan de buitenkant 2 vingers op maar loopt in een puntje en daar is het 1 vinger.. Dus met die dubbele dosis hopen ze meer te bereiken. Ik hoop het ook want wil morgen toch wel thuis zijn!!

19. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Nou, kom alleen even een update doen. Na afgelopen donderdag was er een boel gebeurt vanbinnen.
    Vk heeft onderzoek gedaan en geadviseerd dat Elin opgehaald wordt en Marc vervanging zoekt voor zn werk vanavond.
    Sindsdien heb ik meer power in mn weeen oftewel; het is wel echt begonnen....
    Ik zal Ennas op de hoogte houden en hoop jullie vanavond nog te mogen verblijden met babynieuws!!!!!! (haha, tenzij het weer afzwakt natuurlijk, zou erg typisch zijn)

Oja, wel heeeeel toevallig dat het qua zwangerschap precies 24 uur scheelt met wanneer het begonnen is in vergelijking met de bevalling van Elin:D.

Dag dames, tot snel!

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

O kikker spannend!!! Dat word geen nieuw kapsel vandaag maar wel een baby erbij:D

Nu zit ik weer te stuiteren hahaha

Grr hier trouwens nog steeds regen. Bij het winkelcentrum is een circusdag waar ik graag naartoe wilde. Ze hebben paarden, muziekjes, clowns enz. Leek me leuk voor Declan. Maar het komt met bakken uit de lucht zetten. Blijf maar binnen:(

Deel Deze Pagina