Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    hahaha dat heb ik wel als verklaring opgeven..dat ik weeen had:D maar hij trapte er niet in

rono..jeetje..sorry weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen.. ja zorgen dat hij hulp krijgt iig...

grr!!! Jamelie heb in dr broek geplast..doet ze anders echt nooit:( ze staat hier naast me,"mama ik moet plassen" met de ds in dr handen..plast ze zo in dr broek!

2. Rono

Rono Niet meer actief

Ik heb wel geregeld contact met hem omdat hij nog bij mijn ouders woont. Mn ouders die hebben sowieso nooit wat door omdat ze zich ook niet echt gedragen als ouders. Slapen tot smiddags 1 uur en leven echt snachts en zijn dan altijd dronken. Dit is ook de reden dat ik al op mn 18e het huis uit was en bijna altijd bij mn oma was.

Mn broertje ermee confronteren schiet ook niet op, want meneer kan glashard liegen en ook echt heel hard liegen.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    rono: schiet ook niet op dus.. en misschien met bv jullie huisarts over hebben wat je t beste kan doen? of misschien een maatschappelijk werk ofzo..?

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Oh bah :( Zulke ouders klinkt bekend. Bij mij was eentje dan altijd dronken en de ander een workaholic die z'n secretaresses regelmatig ff nam, maar kan me beetje voorstellen hoe het is. Daar heb je dan inderdaad helemaal niets aan. Die leven iedere dag met schellen voor de ogen.

Vrees dat jij er weinig aan kan doen. Je wilt ook niet dat ie agressief naar jou toe word. Denk dat je vooral eerlijk tegen je hubbie moet zijn, zodat jullie iig samen 1 front vormen. En dan is het vooral afwachten tot het echt een keer fout gaat. Misschien kun je er het beste zijn voor diegene met wie hij een relatie opbouwt, zodat ze eventueel bij jou terecht kunnen. Maar het is een hele moeilijke situatie waar je volgens mij maar weinig kunt doen helaas.

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Fightforlove gefelicteerd met de geboorte van Isa Geniet er lekker van!

Nina gefeliciteerd met de geboorte van Casper en jullie ook geniet ervan!

Kikker succes!

Rono moeilijke situatie, ik zou de huisarts bellen om advies?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, raar hoor hoe de bv zich regelt bij je. Zolang Jace maar voeding binnen krijgt toch. als dat betekend dat hij af en toe een flesje kv nodig heeft is het zo toch.

Chantal, oei dat is geen leuke telefoon rekening. Hier durf ik niet eens op mijn rekening te kijken ;)
    Ahh misschien toch te druk geweest met spelen op de ds om op tijd naar de wc te gaan ?

Rono, jeetje wat een verhaal. Denk dat jij niet veel kan doen. Als je ex schoonzusje wil dat er iets gebeurd zal zij degene moeten zijn die eventueel aangifte etc gaat doen.
    Weet niet hoe je band met hem is,maar misschien dat jij of je moeder ofzo eens met hem kan praten en kijken voor therapie ofzo ?
    o aan je ouders heb je niet veel lees ik :(

Henrieke, ja je wordt idd niet altijd vrolijk van de belastingdienst
    hoop dat je je vandaag toch nog wat beter gaat voelen

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    danitjuh: hoe gaat het ?

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Rono; jeetje wat heftig!! ik ou ook echt niet weten wat jijer mee kan, bij je ouders kun je er vast niet mee aankomen :(

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    is er misschien iemand anders in de familie die jou/je broertje kan helpen,rono?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    whaha... toen moest ik even heel hard lachen...:D

maar ik zal er een sturen

11. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Ffl, gefeliciteerd met Isa

Nina gefeliciteerd met casper

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    tjee... Rono, wat een verhaal meid. Denk dat wat er tussen broer en schoonzus gebeurd is, iets tussen hun is... en dat dat voor je eigen rust ook zo moet blijven.
    Ik zou wel, al is dat heel moeilijk, samen met je man een front vormen, zodat hij ook alles weet en jullie samen sterk staan. Hij is de man waar je op kunt bouwen

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @rono
    lastige situatie hoor. Misschien handig om zijn ex te steunen en zelf afstand te bewaren naar hem?

@chantal
    Stapte hij er niet in nee? Dat is nou jammer gewoon bezwaar aan maken :p

@frummel en marloes
    Bedankt voor de wee sms :)

14. Rono

Rono Niet meer actief

Ja maar ik praat er echt heel moielijk over, ook omdat t al zo lang is geleeden. Ik heb t zegmaar voor mn eigen heel ver weg geduwt en komt nu weer naar boven door het verhaal van mn schoonzusje.

Maar ik ga nu ff gedachte verzetten, we rijden nu richting het heijderbos lekker zwemmen :)

15. Rono

Rono Niet meer actief

ohhh en kikker! veel succes meid!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono veel plezier. Denk dat het toch goed is het tegen Colin te vertellen. Anders misschien op schrijven ? Aan de andere kant is het wel goed dat het nu naar boven komt. misschien dat je het dan kan verwerken en een plekje kan geven voor jezelf. knuff

17. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    AnnaB nou voor jouw rust hoop ik dan die ex van je eindelijk eens een keer doet wat je van hem verwacht/hoopt. dikke knuf meid! he bah laat die het weer afweten. Wat een ..k..l!

Sherry meid, ik hoop dat er nu dan eindelijk de echte actie komt, en je morgen thuis bent met je wondertje!! Succes!!!!!!!!

Kikker spannend. Wij wachten in spanning af. Succes!!!!!!!!!!!!

Ennas Fijn om te horen! zal wel een hele opluchting zijn!

pink. veel plezier op je straatfeest vanavond!

mamachantal. oei dat is schrikken en balen!

Rono. poeh dat is ff een verhaal. Vind het heel moeilijk om je advies te geven. Wil ik liever niet doen. Het is makkelijk gezegd wat je moet doen, maar ja het is toch je broer. die keus zal je dus echt zelf moeten maken. dikke knuf meid, en veel wijsheid. en idd wel aan je man vertellen. dit is geen "geheim"wat je alleen moet dragen!!!!!!!!!!!

HenriekeC dikke knuf meid. Volgens mij word het morgen prachtig weer. Dus wie weet kan bbq toch!

Zo pfff ik ben me toch moe. en heb nog steeds een beetje last van de rug. maar badkamer is weer gedaan, en nu naar een 2 daags durende havendagen. Mag daar bij een standje gaan helpen voor 2 uurtjes. pff ff geen zin, maar ja als je er weer bent, zal het wel weer gaan en is het ook wel weer leuk. Tot later dames, kom straks wel weer spieken voor babynieuws!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac hoop dat je het toch gezellig krijgt straks.

Ik ga ff plat

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Rono, veel plezier met zwemmen! :) Goede manier om even je gedachten te verzetten!

Jac, dank je voor de knuf. Denk dat souders niet rekenen op een bbq. Ook best raar om wel alle spullen er voor te halen als het plenst van de regen :D

Hier net het laatste van de ananas op. Zoooo verslavend verse ananas! Voel me helaas nog niet echt beter, maar drentel rustig door. Keuken was een chaos (voornamelijk doordat ik niet opgeruimd had en het dus weer duidelijk was dat vriendlief het niet vaak doet :p) en is nu weer aan kant. Heb nog een klusje achter gelaten voor vriendlief zodat hij ook even wat kan doen. Ga zo eerst maar kopje thee zetten en met de benen omhoog. Zag dat ik nog een lekkere mars had liggen :D

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Nina, gefeliciteerd met Casper! Leuke naam! Hoop dat alles goed met jullie gaat en dat je heerlijk aan het genieten bent!

Pff ik moet weer heel veel bijlezen, dat lukt me echt even niet :cool:. Begreep dat Sherry nog bezig is, dat er wel regelmaat in zit?

En Kikker, is het bij jou nu ook begonnen? Grappig dat jullie Julie op jullie lijstje hadden staan voor de tweede, dan hadden we het inderdaad precies omgedraaid! Ben nu natuurlijk extra benieuwd wat de naam nu dan wel gaat worden :D. Succes!

Ik ga maar eens effe een klein strijkje doen, dan blijft het allemaal "bij". Goed huisvrouwtje ben ik he :D! Dalijk komen mijn ouders op bezoek, gezellig.
    Ik heb trouwens een flinke blaasontsteking, gisteren Ro even een plasje naar de huisarts laten brengen. Had echt veel buikpijn, maar geen specifieke klachten bij plassen. Maar zat dus 's nachts wel dubbelgeklapt van de pijn op de rand van m'n bed. Zal wel door de catheter in het ziekenhuis komen... Nu dus aan de antibiotica. En die knip, jee, daar heb ik zo'n beetje nog meer last van dan van die hele bevalling! Ik voel me verder best fit, heb zin om te gaan wandelen enzo, maar de pijn steekt daar een stokje voor. Beetje jammer wel :(

Ik spam natuurlijk weer even een fotootje van Elin, kan het gewoon niet laten haha!

Deel Deze Pagina