Kikker Spannend!! Zet m op meid! Frummel Wow, Jace al weer bijna een maand! wat gaat dat snel zeg..... Sherry Jammer dat je nog niet zoveel verder bent zeg. Lig je nog steeds bij die ouwe taarten op de kamer? Ze zouden je daar gister toch al weg halen? Jac Zelf de klossen er onder gezet...... Knap hoor! Helaas moet je het daarna weer bekopen met last van je rug. Rustig aan hoor! Pink Haha zin in oliebollen... Sorry! Jammer dat de kermis nog dicht was, die zal nu wel open zijn denk ik?! Mamachantal Balen zeg van die rekening en van je boete... Als ik die agent was geweest had ik een waarschuwing gegeven aan een (hoog)zwangere vrouw. Rono Ai dat is een naar verhaal om te horen zeg..... Kan natuurlijk zijn dat een deel van zijn probleem(en) komt van zijn achterstand, lijkt me. Maar erg vervelend hoor. Ik heb geen idee wat je er verder mee moet of kunt. Wat zou je er zelf mee willen? Volgens mij heb ik de afgelopen dagen iets te veel gedaan. Voel me wat naar, niet echt ziek of zo maar ook niet fit. Verder veel last van mijn rug en bekken. Terwijl het zo goed ging de afgelopen weken. Verder wat moe, maar echt de rust om bij te slapen heb ik vandaag ook niet. Marcel die is mijn zusje gaan helpen met verhuizen. (die bij dr man weg is) En ze komen straks spullen hier brengen die naar zolder moeten. Kan ik dus niet even rustig op bed. Maar wat fijn dat er zo'n lekker bed in de kamer staat! Hoofdeind omhoog, voeten omhoog en onder een dekentje. Ben alleen vergeten om wat te drinken mee te nemen maar ga het mezelf ook even niet aandoen om het te pakken.
Nina van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet er maar van!! FFL en man gefeliciteerd met jullie dochter. Ook jullie lekker genieten nu. @Kikker succes en ik ben benieuwd wie je hebt van de 3 vk's. Hier een heerlijke nacht gehad. Weer een keer de hele nacht op mijn eigen bed geslapen. Rond half 2 moest ik naar de w.c. maar ik ben daarna weer heerlijk in slaap gevallen. Vanmorgen heeft mijn man ons bed ook omhoog gezet en de laatste 2 planken in de kast gemaakt bij ons op de slaapkamer. Nu heb ik tenminste mijn beddegoed ook op de slaapkamer. Bart wil nu de hele tijd op bed liggen omdat het zo hoog is. Het logeerbed vond hij al leuk en ons bed is helemaal super in zijn ogen. Nu dit gedaan is komt het wel heel erg dicht bij allemaal. Het is heerlijk weer hier......NOT. Maar het zou na 2 uur droog worden. Dan zal Rick wel weer willen fietsen. Vanmorgen hebben wij een nieuwe fiets voor hem gekocht. A.s. dinsdag kunnen wij hem ophalen en dan kunnen wij helemaal gaan. Dan wil hij ook met de fiets naar school. Men nu wordt hij wel erg groot als je de fiets zo bij hem zag. Fijne zaterdag en ik kom nog wel een keer spieken voor babynieuws.
@rono Veel plezier en geniet er lekker van @jac Die ex van me... hij wilt helpen op zijn manier... (Dus de jongste bij hem logeren dacht het niet!) Heb liever dat hij een dag hier is zodat zij hun eigen omgeving hebben en ik mijn bed Wanneer hou jij ook eens een keer rust? @miffy Leuke foto! Balen van de blaasontsteking! *ego* Ik heb maar een keer boodschappen besteld bij de plus. Die worden maandag heerlijk thuisbezorgd!!! Och!! dat is even lekker. Qua prijs ongeveer hetzelfde Scheelt mij veel te tillen en fietsen enzo... och even luxe doen hihi. Nog 2 nachtjes volhouden en dan weer naar het ziekenhuis. Hoop zo dat ze wat kunnen regelen voor me... vast wel...
Anna Goed van je dat je de boodschappen besteld hebt! Dat scheelt een hoop zeg, je hoeft je huis niet uit en het word bij je bezorgd! (zorg er wel voor dat ze het voor je op het aanrecht of zo zetten anders kun je zelf nog 100x krom) Miffy O wat een schatje zeg! Lekker donker koppie. Wat heeft ze ook een mooi shirtje aan, staat leuk!
ah, miffy, wat een schatje!!! balen van je blaasontsteking!! wij hebben een nieuwe auto!! krijgen hem maandag het is een renault scenic geworden
Reageer nog wel prive op je berichtje rono... Maar er is weinig wat je kan doen. Hij moet zelf tot inkeer komen! Vandaag ook een keer de gyn. Gezien. Ze denk dat er vandaag nog niet veel gaat gebeuren omdat ik er nog bij kan lachen. Oke dan... Heb een ontzettende hoge pijngrens omdat ik al jaren kamp met flink darm problemen en ook voor de zwangerschap bij elkaar opgeteld 1a2 weken per maand migraine had. Toen bleef ik ook doorwerken, je heb medicatie en die werkt dus waarom niet? Dus vond dat best wel vreemd om te zeggen.. Iedereen is anders!
Sherry, inderdaad rare opmerking. Ik lach ook altijd, hoe beroerd ik me ook voel of hoeveel pijn ik ook heb. Humor is mijn redding in alle situaties. Dus idd rare opmerking van de gyn!
Fijn, Zonnebeertje, een nieuwe auto!! Mijn oude is nu verkocht, kreeg er nog lekker veel geld voor... Miffy, wat een schatje is het!!! en deze foto hadden we nog niet gezien hoor! Sherry, balen dat het niet doorzet meid!
super arloes!! hebben jullie al een andere auto? Sherry; die opmerking krteeg ik ook toen meneer de gyn mijn inwendige bloeding ZONDER verdoving ging hechten :s Fijn... Heb idd ook een hoge pijngrens, maar dat was echt onmenselijk, grrr
Ja dat heb ik dus ook. Was een aantal jaar geleden aan mijn kaak geopereerd, was echt los gehaald, en die middag stond ik alweer tot grote woede van manlief te stofzuigen en te soppen! Hier echt zooooooon druk van onderen dat zelf even plassen ook geen pretje meer is. Liggen doet ook pijn dus ik zit maar of hobbel eens wat rond.. Dat laatste gaat ook niet makkelijk want eer dat ik rechtop sta...
Pfff even uitpuffen op bed. De ochtend is wel snel gegaan. Ik heb vanmorgen satestokjes voor mijn broer gemaakt (vlees gesneden, gemarineerd en geregen). Hij geeft vanavond een feest voor 40 man, jeetje wat een werk zeg. Daarna zijn we naar de tuinwereld en praxis geweest, wat bloemetjes gehaald, zand voor neia's zandbak en een horgordijn. Neia knapte gelukkig op van de zetpil en net had ze geen koorts, dus nu ligt ze lekker te slapen.
Maar verder gaat alles goed hoor Heb ook al aan manlief gevraagd of hij dr met snoepjes of broodkruimels naar buiten wil lokken
ja, een opel zafira. Konden we toen echt niet laten staan, weinig km en niet duur. heb toen mijn auto in de bedrijfsvoorraad van mijn vader gezet en nu dus de centjes binnen. Waar we de zafira gekocht hadden, wilde eigenlijk alleen de sloopprijs geven voor mijn focus... en nu toch nog 2000 euro gekregen
Ja hij zei ook al misschien moet ik met geld wapperen en zeggen dat ze met mama mag gaan winkelen Flauw maar wat moet je anders kan er maar beter om lachen... Als ik ga zitten janken boekt het toch geen vooruitgang.. Maar wel leuk een nieuwe auto
Kaatje, ah lekker dat je nog even kunt gaan liggen. Ah bah, niet fijn als je dat niet meer hebt. Zonnebeertje, och arm mannetje, gelukkig ben jij weer beter. Heerlijk vanavond uit eten. Bapsie, balen van de brakke nacht. Wel lekker als je nog even kunt gaan liggen. Henrieke, bah een baaldag. Gelukkig wel een beetje geslapen. Frummel, nog iets van Lief gekocht? Ik kon niks leuks meer vinden wat ze nog niet had. Oh jij dus ook niet, ik was dus blijkbaar ook te laat. Jac, haha je man, hij heeft makkelijk kletsen, en als wij willen dat hij er NU ondergaat dan gebeurd dat ook NU. Anna, nou ik hoop ook voor je dat je het wel volhoudt tot maandag. Sherry, nou kan me onderhand wel voorstellen dat je ervan af wilt zijn en lekker wilt genieten van je kleintje.
mannetje ligt nu trouwens op bed dus weet niet of het etentje wel doorgaat voor ons! Ik heb trouwens echt heeele gemene harde buiken, echt zo'n rot gevoel van onderen! beebje is al helemaal ingedaald, dus dat is het niet...
hoi meiden ik ben weer lekker thuis...ze ligt heerlijk te slapen wacht nu op mn kraamverzorgster... mijn bevallingsverhaal: donderdagmorgen moest ik om 8.00 in het zkh zijn..ik kreeg tabletten ingebracht..er gebeurde niet veel..smiddags om 14.00 nog een keer tabletten gebeurde weer niet veel tot ik savonds wel veel last kreeg van harde buiken..maar ze konden nog niet mijn vliezen breken omdat isa nog niet helemaal was ingedaald.. ik kreeg savonds een slaappilletje en paracetamol alleen werkte het niet echt tot opeens half 4 snachts ik iets warms voelde dacht dat ik in mn bed had geplast haha..dus ik mocht weer terug naar de verloskamer...de weeen begonnen al best snel..dus ben lekker in bad gaan zitten..na een uurtje in bad werd ik getoucheerd en had al 4 cm...ik dacht misschien maar om een ruggeprik vragen de weeen werden wel heftiger...maar de anesthesist was ergens bezig dus vroeg ze of ik iets anders wilde..ik kreeg een infuus met remyfitril of hoe je het ook schrijft ik kon het zelf bedienen...dit nam niet de pijn weg maar tussen me weeen door was ik heerlijk aan het chillen... na een half uurtje zat ik al op 7 cm ...ik kon nog een ruggeprik krijgen maar wilde dit niet meer..maar daarna bleef ik op 8 cm zitten en kwam niet verder dus aan het infuus met weeenopwekkers.. na een tijdje voelde ik persdrang maar mocht nog niet persen er stond nog een randje voor dat ik later moest wegpersen..en toen het persen heb er 20 minuten over gedaan maar wat deed dat pijn ik was gewoon zo moe omdat ik al zo lang wakker was dat ik gewoon die weeen niet kon wegzuchten ik kon die verloskundige wel wat aan doen toen ze zei dat ik niet mocht persen maar het weg moest zuchten..op een gegeven moment zette ik me over die pijn heen om met me allerlaatste krachten flink te persen..en toen was ze er! oow mn kraamverzorgster komt eraan... kom vanavond nog wel foto plaatsen...