Kikker, wow dat meen je, wat toevallig zeg. En wat super dat het door lijkt te zetten. Hopelijk is het goed te doen en laat je heel snel babynieuws horen. Heel veel succes! Frummel, ja hier ook erg slecht weer. Ennas, dan weet je voortaan wat je moet doen als je de kleine weinig voelt. Kaatje, haha lig helemaal dubbel, sms wee aan. Pink, ja echt zonde van het weer als je zo'n straatfeest hebt. MamaChantal, hoe kan dat nou zo'n hoge rekening. Belachelijk,geven ze een hoog zwangere vrouw een boete op de fiets. :x Rono, jeetje wat eng zeg, vooral als dit over je eigen broer gaat. Heb je goed contact met hem? Misschien kun je met hem praten? Wat sneu ook voor jou en je broer dat je niet van je ouders op aan kunt, anders zou dat nog een optie zijn. Jac, ah bah lijkt me niks aan om op zo'n beurs te staan. Succes! Henrieke, wel lief dat je so je willen zien en dat je lekker mag blijven eten. Miffy, nu al een strijkje zelf doen , knap hoor. Gezellig dat je ouders komen. Ai een blaasontsteking, niet fijn. Een knip doet zeker na een week nog wel pijn hoor, is niet meer dan logisch, dus probeer het rustig aan te doen, dan heelt het vast eerder. Wooooooooooooooooow wat een poppetje is Elin toch! Geweldige kleertjes (heb ik ook) en prachtig met haar oogjes open.
Marleen, klinkt niet best meid. Je lichaam geeft nu duidelijk aan dat je rust moet nemen. geniet maar even van je bedje beneden. Schildje, ah wat leuk een nieuwe fiets. Klinkt goed je nacht! Zonnebeertje, oh geweldig dat je geslaagd bent voor een nieuwe auto. Pfff pijnlijk ja dat down under gedruk.
Zo mezelf weer uit bed geschopt voor er visite voor de deur staat.Nog even weg gedoezelt ook. Heerlijk maar moet nu wel even wakker worden ananas haha iedereen aan de ananas. Jammer dat ik het niet lekker vind. toch een ander iets proberen straks om de bevalling op te wekken Miffy wat een heerlijk meisje is Elin ! Vervelend zeg die blaasontsteking. Hoop dat je knip snel geneest zodat jullie lekker aan de wandel kunnen Marleen, je niet helemaal lekker voelen hoort volgens mij ook een beetje bij die vervelende laatste loodjes Schildje, o jee zelf op de fiets naar school. gaat hard ! Anna, goed dat je een keer online boodschappen hebt gedaan. Hier kan je het bij de AH nog laten thuis bezorgen voor 0.50 cent. Echt ideaal. Karretje volgooien in de winkel en het wordt thuis weer in de gang gezet Zonnebeertje, jeeee een nieuwe auto FFL, snelle bevalling dus. Ben erg benieuwd naar een foto Ik ga mijn haar even doen want staat nu nog een beetje out of bed
FFL; klinkt wel als een goede bevalling! maar mocht je met gebroken vliezen nog in bad dan? of had je echt in bed geplast? Beebje is hier al helemaal ingedaald, wel gek dat ik nu die pijnlijke harde buiken heb met steken onderin! iemand een idee?
Miffy: wat een heerlijk ding! Rono: erg lastig.. zij zou aangifte kunnen doen of een melding kunnen maken. Anna: slim van je! Sherry: stomme opmerking.. bij dex lachte ik nog bij 8 cm. en het kan ineens heel snel gaan hoor!
O ik stop trouwens met bv. productie is nu ineens weer 0. heb enorme kloven en het belangrijkste; jace gaat zich er ook niet fijner door voelen. ik vind het goed zo. voel me goed bij deze keuze
Zonnebeertje, volgens mij door de druk van het hoofdje op/achter het schaambot. Frummel.goed besluit denk. Steeds zo knoeien en maar hopen dat je genoeg voeding hebt. Zit je dan, vier je een verjaardag vanaf 3 uur is er nog niemand haha. dan duurt wachten lang hoor
Kwam even kijken of er al babynieuws was. Maar helaas. We zijn buiten de tenten voor het straatfeest aan het opbouwen. Ik zal zo maar een dikke trui aantrekken en mijn dikke sokken. Ach zal best wel gezellig worden daar ben ik niet bang voor maar een beetje beter weer zou wel fijn geweest zijn.
Heey meiden Nog geen baby nieuws.. @kikker, spannend zeg!! hopelijk heb je de kleine snel in je armen. @sherry, ook nog steeds bezig... best pittig he! @miffy, aaah wat een schatje!! @marleen, rustig aan he meis! @anna, knuff voor jou!! @mnm, hoe gaat het met Neia? @ffl, best snel gegaan dus, pittig he als het zo snel gaat? Fijn lekker alweer thuis. @rono, jeetje wat een verhaal, erg lastig meis... weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. @frummel, dat is de beste keuze he, waar je jezelf goed bij voelt @kaatje, veel plezier! hmm.. de rest weet ik niet meer, sorry! Hier gaat alles heel goed, Jevani is een heel tevreden mannetje, slaapt nog bijna de hele tijd hihi en drinkt erg goed! Hij zit alweer bijna op zijn geboortegewicht! Geloof dat er een wakker wordt, tijd om te eten
@frummel Groot gelijk dat je dan stopt. Jace heeft er ook niks aan als hij niet genoeg krijgt! *ego* zit al de hele dag te wachten op een pakje. Wat kan wachten dan lang duren zeg! Volgens Track Trace is de chauffeur onderweg... nou nog steeds niet gezien! En wil eigenlijk met de jongste lekker op bed tv kijken... en aangezien mijn bel kapot is blijf ik maar mooi wachten...
wat fijn patriesj!! Anna; zetten ze het niet voor de deur als je niet open doet? dat doen ze her wel. Of je moet een briefje op de deur plakken of ze het neer willen zetten?
Nou, even heel kort. Zat miden ineen vloed van wweeen, elke 3minuten tot mn so's anderhalf uur te laat Elin ophaalden. Net evn n rondje gewandeld en nu zien wat t doen gaat.....sorry geen nieuws dus
pff zo weer uit de stad, veel langer geweest dan gepland natuurlijk maarja eigen schuld,moet ik maar geen kind meenemen veel last van mn buik gehad,dus even gaan zitten eten bij bakker bart, toen werd het gelukkig al wat rustiger. nu is hij ook weer wat rustiger dan net.dacht echt ff dat ik door kon naar t zh. dus vanavond rustig houden en morgen ook.geen plannen morgen gelukkig. jamelie weer blij,die heeft zelf een jurk en rokje uitgekozen en mama ook weer blij met jurk en legging,en 2 shirtjes bij de only vandaan. ohja,en voor uk een mutsje,slofjes en broekje gehaald. ikduik weer mn bankje op, spreek jullie morgen denk wel weer! fijne avond alvast
FFl, jeetje wat jammer dat het einde zo heftig was. Gelukkig ben je nu lekker thuis. Ik ben erg benieuwd naar de fotospam. Kaatje, hoe was de verjaardag? Frummel, goed zo meis, als jij er maar achter staat. Pink, idd dikke trui aan, het is best fris buiten.
Patriesja, heerlijk om te horen dat jevani het zo goed doet. Gaat het met jou lichamelijk ook goed? Anna, grrr wachten duurt lang. Sherry, wat gaan ze morgen dan doen? Kikker, 1,5 uur te laat . Was je niet geirriteerd? Zet hem op meid! MamaChantal, je moet ook niet zoveel doen gekkie. Wel lekker geshopt.