Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    zo ik lig lekker op de bank. manlief het huis uit geschopt, en de kindjes liggen al te slapen. De rest van de avond is lekker van mij.

2. @ Mamachantal; :) Ik schaam me diep.
    Wat naar zeg dat het niet zo lekker gaat tussen Jamelie en je man. Misschien erg stressvol op werk oid? Zou het er nog wel eens goed over hebben, is voor niemand prettig zo natuurlijk.

@ Mamatien; en wie heeft al het bier opgedronken? :D Fijn dat het nu geregeld is! Ben je er helemaal klaar voor ;)

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    hahaha ik heb t er al zo vaak over gehad.. en hij geeft haar de schuld. net ook weer boos op m geweest, toen ging die naar boven,slapen. naja prima. en hij is altijd moe..dat weet ik ook wel.. geloof dat ie dr ook medicijnen voor krijgt tegen stemmingswisselingen ofzo, hoop dat het dan wat beter zal gaan.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, vervelend zeg die situatie. Merk hier ook vaak dat Ferry even wil bij komen uit het werk en Levi juist zijn aandacht wil waardoor Ferry kortaf wordt.
    Heb ook gezegt, als je hem nu eerst even tien minuten goed aandacht geeft is het daarna klaar.Nu zit Levi ook wel in een fase dat hij heel erg naar mij toe trekt en vaak niets van Ferry wil weten qua knuffels en kusjes

Ik ga ff de hond uit laten en dan gaan we "the green hornet" kijken

5. Vervelend meis :( Mijn vader is ook altijd zo geweest. Heeft veel depressies ed gehad en ik lig al vanaf kleins af aan altijd met hem in de clinch, met mijn moeder nauwelijks. Denk dat het er hier aan ligt dat ik qua intelligentie en karakter veel meer gewaagd ben aan mijn vader dan aan mijn moeder. Moeder is nooit echt een partij voor me geweest en had een heel andere rol, meer verzorgend terwijl vader er altijd voor de regeltjes was enzo. Zocht bij hem veel meer grenzen op. Nu nog steeds het meest met hem ruzie, maar inmiddels ben ik hem te slim af dus komt het niet zo ver meer ;) Desondanks ben ik heel blij met mijn papa hoor! Hij is meermaals in therapie geweest en heeft lang antidepressiva geslikt, het was voor hem een hele vooruitgang. Is veel prettiger in de omgang geworden.

Misschien eens therapie overwegen? Is een hele moeilijke stap en het klinkt heel eng (vooral voor een man met ego), maar baat het niet dan schaadt het niet. En ik neem aan dat hij nu zelf ook niet geniet van de omgang met zijn dochter. Sterkte in ieder geval!

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    ik ga denk ook maar keer vroeg mn bedje opzoeken.
    nou manlief zei ook vanmiddag/vanavond van als je naar t zh moet bel je maar iemand anders en als er wat is kom ik wel daarheen. hij wou slapen. (moet er wel bijzeggen,dat hij paar ochtenddiensten achter elkaar heeft.laat naar bed-vroeg er weer uit.dat scheelt nu ook wel..) maar tis gewoon al weken zo aan de gang en ken dr niet meer zo goed tegen. arm kind weet ook niet meer waar ze aan toe is.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    ja wil eerst ff afwachten of hij medicijnen krijgt tegen stemmingswisselingen.. volgens de huisarts had hij die,omdat hij altijd moe is.. maar daar moet hij nog x voor terug komen. jamelie is altijd hardstikke blij als hij weer thuis komt, maar dan is hij thuis en doet ie niks met dr. en dat vind ik dan wel jammer. en zij ook..

8. alle nieuwbakken mama's gefeliciteerd met jullie wondertjes!!
    Hier sinds een paar dagen flink aan t rommelen maar t zet niet door. geduld is een schone zaak zeggen ze...

Ik zoek nog een buddy.. en anders kom ik t zelf wel melden als ik bevallen ben :)

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente

Ik wil je buddy wel zijn hoor :)

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Spannend Ryanne :) Je mag me sms'en hoor, pb maar als je wil!

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    We zijn nog wat langer bij mijn broer gebleven.
    Was wel gezellig, lekker met paps en mams gekletst.
    En neia deed het super goed (zetpilletje hielp goed dus) en er waren nog andere kindjes, altijd leuk.

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Patriesja, wow wat lekker dat je je zo goed voelt.
    Spierpijn etc is logisch natuurlijk, maar lekker dat je al een beetje uit de voeten komt.
    Heb je het druk met kraamvisite?

Angie, helemaal mee eens, bij mijn 1e luisterde ze ook totaal niet naar wat ik zei, en iedere vrouw is toch anders zou je denken.
    Au au boobs op springen.

Luca, wow met die hitte nog het hele huis gepoetst.
    Gelukkig morgen een rustdag.
    Heerlijk zeg naar het strand.
    Altijd leuk de pakketjes vanuit nederland.

Wupje, ja door de drukte om je heen heb je gewoon geen rust om te bevallen. Maar het voorwerk blijft maar door gaan bij jou. Het kan niet anders dat die kleine er straks bij jou in 2 uur is. ;)

Kaatje, hopelijk slaapt Levi lekker uit. Dat hopen we bij neia ook.....;)

Marleen, altijd heftig als er iemand in je familie uit elkaar gaat.
    Gelukkig voel je je iets beter. Ooooh lekker een massage.

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ooooh kleintje heeft hier even heftig de hik.
    Doet gewoon pijn van onder :$

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Anna, hier valt de honger ook reuze mee.
    Bij neia snaaide ik de hele dag. Nu eet ik gewoon regelmatig en veel fruit. Ik weeg dan ook 12 kilo minder....

Kaatje, erg leuk lekkende tieten als je bezoek hebt. ;)

MamaChantal, verschrikkelijk als je het niet eens bent op momenten als het niet goed gaat tussen je mannetje en Jamelie. Zou wat makkelijker zijn als je erover kunt praten......al ligt zoiets natuurlijk altijd gevoelig.
    Heftig dat hij dat heeft gezegd over als je gaat bevallen, ook al is hij doodmoe, je moet het samen doen.

Mamatien, wat een gedoe je bed omhoog, maar hij staat.
    Leuk hoor lekker high teaen.

Jac, oooooh heerlijk een avondje voor jezelf!

Ryanne, spannend, hopelijk zet het snel door.

15. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Dames ik ga mijn bedje eens opzoeken. tot morgen.

Mamachantal. sterkte, hopenlijk kunnen jullie samen toch een manier vinden om weer op 1 lijn te komen. Dit is geen leuke situatie. niet voor jou, niet voor jamelie, maar ook niet voor hem denk ik zo. Denk dat praten de enigste oplossing is. Wil hij dat niet bij jou, dan maar een ha. of ouders,vrienden, kennissen.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kom ook even truste zeggen :)

Mamatien, MNM en Jac ook lekker avondje gehad dus :)

MamaChantal nogmaals dikke knuff en ik zou toch proberen hier eens samen over te praten. Jullie meisje is nog zo klein en heeft toch echt liefde van jullie nodig, wellicht zijn daarom haar buien ook zo, een kind voelt die spanning haarfijn aan. En straks komt er nog een ukje bij, daar moet hij toch ook bij betrokken zijn?
    In elk geval veel sterkte en hopelijk gaat het gauw beter!!

Kikker hopelijk gaat het goed bij jou!

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    met alles;)whahahahaha

18. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    mamachantal knuffel

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamachantal heeft ook nog geen buddy. Had al twee keer voor gesteld jullie als buddy's te koppelen ;)

Kikker en Sherry. morgen wil ik babynieuws hoor !

Ik duik mijn bed in. rommelt weer lekker hier dus hoop dat ik vannacht een beetje lekker slaap.
    Gaan morgen waarschijnlijk zwemmen. Alweer een tijd geleden en nu kan het nog even met zijn drietjes

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hè jammer nog steeds geen babynieuws.

Straatfeest was gezellig heb nu alleen veel last van fibro in mijn arm auwie en een meisje dat aan het schuiven is met mijn organen, ook geen fijn gevoel.

Slaap lekker dames!

Deel Deze Pagina