Hier gaat het niet zo lekker. Lig aan het infuus voor vocht in een rustkamer . Even werd ks overwogen omdat ik. Die kleine bijna gekookt had in bad
Goedemorgen Goed geslapen, helaas werkte ons idee van Levi een uur later op bed leggen zodat hij een uur langer slaapt niet. Hij werd juist een uur eerder wakker. Om 05.30 Gaan zo zwemmen, dacht hijs me in mijn bikini. zit er een gat in. Gelukkig had ik nog een nieuwe in de kast liggen. wel met een kleinere cup maar past net. Beetje jammer dat het zwembad pas om 10.00 uur open gaat. Hoop dat Levi dan niet alweer te moe is. Pink, gelukkig een leuk straatfeest gehad ondanks het weer Sherry, hoe gaat het ?
Goedemorgen, Wij zijn net wakker. Ik voel me enorm brak met hoofdpijn en buikpijn. Zal wel van de medicijnen komen, maar ik heb er vannacht bijna niet op geslapen, bah. Hopelijk trekt het zometeen weg.
MNM, vervelend zeg dat je zo slecht slaapt op die pillen Wordt tijd dat de kleine er komt Zei gister nog tegen Ferry dat ik me nu al verheug op weer een nacht lekker op mijn buik te kunnen slapen
Pink, fijn dat het straatfeest toch nog gezellig was ondanks de kou. Sherry, dat meen je niet, hoe is de nacht en de hartslag verder gegaan? Kaatje, oh gelukkig had je nog een bikini in je kast liggen. Wel erg leuk zwemmen, heb ik ook wel zin in...... Maar wij hebben nog genoeg op de planning staan voor vandaag.
Vorige nacht ging eigenlijk beter, maar dit zullen de bijwerkingen wel zijn, nou die zijn niet fijn. Eerlijk gezegd ben ik er nu ook echt wel klaar voor, kom maar op met ons kleine meisje. En dan idd lekker weer op je buik slapen, oooooh wat een lekker vooruitzicht.
goedemorgen meiden, @ sherryhh klinkt niet best.. je kindje koken.. hoe is het nu?? @mnm: pfff die nachten bij jou zijn echt naar zeg @ kaatje: jammer dat levi zo vroeg wakker was.. sexy te kleine cupmaat @ kikkef: hoe is het bij jou? Hieer ook nniet goed geslapen vannAcht.. en nu pijn weer pijn in mn handen.
@Frummel als jij je goed voelt bij het stoppen met bv geven dan is het toch goed. Je hebt alles geprobeerd en met de fles worden ze ook wel groot. Toch knap van jouw dat je het zolang gedaan hebt. @Zonnebeertje misschien krijg je nu al war cm kado door deze harde pijnlijke buiken!! Zou toch fijn zijn. @sherry ik hoop dat er wat te doen is vandaag. Veel succes. @Kikker zet hem op meid. Ik ben heel erg benieuwd. @Sherry hoe is het nu? Hier goed geslapen. Tot 2 uur op mijn eigen bed en toen moest ik plassen. Toen ik terug kwam lag manlief te snurken dus maar gelijk maar naar het logeerbed gegaan. Daar fijn verder geslapen nadat de kleine weer wat rustig was geworden. Ik ben nu alleen thuis met Bart. Mijn man is met Rick fietsen en ze hebben een rugzak meegenomen met lekkere dingetjes zoals Rick vertelde. Ik ga zo naar mijn ouders toe en hun komen straks ook. Ik hoop trouwens dat er vandaag babynieuws is van Sherry en kikker. Even afwachten nog.
Tja, ik wil ook babynieuws..... Om 20u gister mn laatste wee gehad. Snap er niks van en baal behoorlijk. We waren zo dichtbij! Wel mn slijmprop verloren en hoop dat de vk nog wil kijken. Oja Kaatje; frambozenbladthee hadden we gehaald dat andere klinkt zooooo vies maar staat op de lijst voor de volgende mislukte weeendag
MNM, ja zwemmen is hier ook alweer maanden geleden. En als de kleine er is kan je natuurlijk ook pas weer na een week of 10. Dus dacht even snel nu nog voor de kleine er is Mamatien, haha ja super sexy. Laatste keer dat ik in bikini liep was toen ik zwanger was van Levi. Daarna heb ik mijn buik verstopt in een badpak. Schildje, daar zijn logeerbedden idd weer erg handig voor. Hey ik zie kikker online.hoe gaat het ? Edit : o het is gestopt. Balen zeg zou idd wel fijn zijn als de vk nog even wil kijken of het iig iets gedaan heeft
Mamatien, verschrikkelijk he die pijn in je handen? Ik kan echt nauwelijks een boterham smeren, verschrikkelijk. Schildje, leuk dat hubbie en Rick zijn fietsen. Gezellig naar je ouders, hoe je tenminste niet alleen voor Bart te zorgen. Kikker, dat meen je niet . Zoveel weeen en regelmaat en dan nog stoppen, verschrikkelijk zeg. Heb je de vk al gebeld?
@Kaatje daarom wilde wij ook echt een logeerkamer hebben. Omdat manlief nog wel eens snurk. Kan deze moeder toch haar uurtjes pakken en nu helemaal!! @MnM ik vind het niet erg hoor om alleen voor Bart te zorgen. Met hem heb je minder te doen dan met Rick. Rick moet nog wel eens vermaakt worden of gezegd worden dat hij nu iets moet gaan doen. Bart kan zich zelf heel erg goed vermaken. zo ik ga nu de schoenen aandoen en hup naar mijn ouders een bakkie thee doen. @Kikker balen zeg dat het gestopt is. Hopelijk kan de vk toch even kijken over er al wat is gebeurt van binnen.
Ik moet zeggen; het huile staat me nader dan t lachen. Ik voel me n gek omdat ik er zo vanuit ging en dan dit blijkbaar ook nog kan. So's hadden thuis nog koffie gedronken en rondje Makro gedaan...grrr! Ze weten t niet maar ik neem t ze best kwalijk! Ze hadden niet door dat t zo serieus was. Ik vraag me af of de vk wel wil komen maar we zien wel. Ik hou jullie op de hoogte. Fijne zondag voor allen!!
Goedemorgen! Totaal geen puf om door te lezen, zie iig gen babynieuws. Hier wel geslapen, maar 4x naar het toilet geweest. Voel me wederom alsof ik niet heb geslapen. Heb het idee dat ik uitgeruster ben als ik een slechte nacht heb. Het geknuffel met vriendlief heeft vooralsnog geen effect. Had gister wel wat pijnlijke harde buiken, maar eenmaal geslapen was het weg. Hij kwam vanmorgen alweer enthousiast tegen me aan liggen, maar die boot heb ik even afgehouden. Niet gelijk overdrijven Voor iedereen die plannen heeft: veel plezier! Iedereen met een brakke nacht: sterkte en hopelijk kun je nog een dutje doen. En voor Sherry en Kikker: veel sterkte!
Sherry en Kikker ik hoop dat het voor jullie nu snel gaat gebeuren! Hier even onder de douche en op visite. Ben eigenlijk nog te moe en zou nog wel wat uurtjes kunnen slapen. Vanavond maar vroeg naar bed. Zwaai naar iedereen! Tot vanavond!
Schildje, heerlijk zo'n makkelijk ventje. Veel plezier bij je ouders! Kikker, nouja zeg een kopje koffie en naar de makro . Belachelijk zeg, kan me voorstellen dat je het ze kwalijk neemt. Ik hoop toch echt als het hier begonnen is dat de hulptroepen zo voor de deur staan, lijkt me anders niet te doen. Hoelaat ga je de vk bellen? Ik hoop dat ze even langs wil komen. Henrieke, hihi nee niet gelijk too much. Ik heb ook het idee dat het niet meer uit maakt wat voor nacht ik heb, alles voelt slecht. Pink, veel plezier op visite.