Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik ga zo maar een wasje strijken, dan is dat in ieder geval klaar voor dat het hete weer eraan komt.
    Mannetje gaat de tuin doen, hopelijk heeft neia zin om buiten te spelen.
    Ze hoest echt enorm en heeft pijn aan haar keeltje, maar net geen koorts gelukkig.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oh ja.... heerlijk!!!
    en gewoon slapen en niet eruit hoeven om te plassen

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Oh Kikker toch.... heb je de hele dag weeën gehad en geen baby'tje! Stom van je S.O., je zou bijna de volgende keer iemand anders bellen...
    Hoop dat gisteren toch wat cm heeft opgeleverd!

Sherry, baby'tjes moet je niet koken ;)
    Hoe gaat het nu? na ja... je had nu geen last van snurkende buurvrouwen

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Goeiemorgen!!

Kikker; wat vervelend zeg dat het zo weer gestopt is!!!

Sherry; oei, te heet in bad? wist niet dat dat kon..
    Hoop dat het snel beter gaat en door gaat zetten!

Schildje; ik ben wel benieuwd of het bij mij al wat verweekt is, hoop dat de vk dat morgen even wil voelen!
    Leuk zeg dat je 2 oudste mannen samen fietsen zijn!! klinkt erg gezellig!!

Hier gelukkig weer een goede nacht! wel 1x wakker om te plassen en toen een poos wakker gelegen van die irritante vogels! later nog een x wakker van een buurjongetje die kei hard aan het zingen was, toen hebben we t raam maar dicht gedaan.
    En was om 9:00 wakker! kids sliepen bij mijn ouders , komen zo terug!

HIer nog steeds wel zeurende pijn in mijn onderbuik, maar is vast weer voorwerk...

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Pink Leuk dat het straatfeest zo gezellig was.

sherry he bah. hoe gaat het nu?? Vind dat je het heel goed volhoud! petje af.

Kaatje veel plezier met zwemmen!

MNM hebben ze niet eventueel wat anders voor je?? waar je beter op gaat slapen. Dit blijft geen doen zo voor jou.

mamatien he bah ook al een slechte nacht. En wat vervelend van je handen.

Schildje hihi slim om gelijk op het logeerbed te gaan liggen, als je manneke ligt te snurken. Veel plezier bij je ouders.

Kikker he meid wat balen. En de vk was ook zo positief gestemd. Ga je vandaag nog wat doen?? of blijf je lekker thuis, in de hoop dat de weeën nog komen? succces vandaag! Hoop dat het weer gaat beginnen. ooh dat is ech zo niet netjes. (goh wat druk ik mij netjes uit vandaag hihi) van je souders! kan me voorstellen dat je flink pissed bent.

HenriekeC haha volgens mij rook je vriend zijn kans. Maar helaas. Jammer van je slechte nacht.

metime, drukke dag vandaag. Straks weer op een standje staan op de havendagen. ouders nog bezoeken en de laatste dingen in huis doen. Ben benieuwd wat ik af krijg vandaag. Zal wel niet veel zijn. Manlief doet iig goed zijn best, die is nu aan het stofzuigen! en hij had gisteren niet eens teveel gedronken. Ja teveel om te rijden, maar was niet zat.

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pfff... zit hier een documentaire te kijken op National Geographic Channel HD genaamd In the womb. Zijn een operatie aan het doen op een babytje van 24 weken in de baarmoeder! Snijden gewoon de baarmoeder open! Bizar om te zien. Ukkie had een enorme tumor aan d'r stuitje zitten en had maar 10% overlevingskans. Je moet er niet aan denken zeg!

Zonet ging ook nog de deurbel. Stel meisjes van een jaar of 6/7. Of ik ah dierenplaatjes had. Heb die meisjes nog nooit gezien! Vind dat wel een beetje brutaal hoor (ook al vind ik dit al beter dan bedelen bij de deuren van de supermarkt).

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Update van Sherry:

Ze hebben de vliezen gebroken en ze krijgt een ruggeprik omdat ze zo moe is.

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik lig weer even heerlijk op bed met de jongste... Die zit naar kindernet te kijken :D Wicky... komt er een liedje... gaat ze op bed staan en staan dansen :) SCHIP AHOJ SCHIP AHOJ!!! AHOOOOOOOOOOJ roept ze:D JAAA APLAUSSS

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oooh, wat fijn voor sherry, zowel dat de vliezen gebroken, maar ook de ruggeprik... kan ze even bijkomen.

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik heb de telefoon dicht bij me liggen als er nieuws is dan horen jullie het :)

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hier nog 1 nachtje slapen en dan weer naar ziekenhuis... 13:30 uur... ben erg benieuwd wat ze kunnen doen.... (het liefste kom ik uit het ziekenhuis met baby)

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh fijnzeg voor sherry!!

13. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Sherry: fijn zeg dat dr vliezen gebroken zijn en dat ze nu ruggenprik heeft.. Pff wat een dagen voor haar zeg :(

@ Ann: hoop ook dat je met baby het ziekenhuis uit komt!

@ Jac: wat leuk, bij standje staan..wat moet je dan doen? 'schippersleven' verkopen? :)

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zo mijn wasje is gestreken, was best veel, maar is mooi gedaan nu.
    Even uitpuffen en dan de was opruimen en wat spulletjes op zolder opruimen, dan wordt het echt rusttijd. :D

15. Goedemorgen allemaal!

@ Sherry; oh jeetje meis je kindje koken in bad. Is er al vooruitgang in de zaak? Oh ik lees net dat je vliezen zijn gebroken. Zet ‘m op! Nu hopelijk gauw babynieuws!

@ MNM; Wat rot dat je zo slecht slaapt! Er mag wel een einde in zicht komen.. Wil trouwens even kwijt dat ik Neia zo een leuke naam vind! Elke keer als ik hem lees vind ik hem weer helemaal leuk. Hoe zijn jullie daarop gekomen als ik vragen mag? Echt origineel! Wat vervelend dat ze zo’n last van haar keel heeft! Laat je niet afschepen door je huisarts hoor, gewoon aandringen op een doorverwijzing naar de KNO. Mijn ha was ook zo’n fijne die dacht dat het allemaal niks voorstelde en het wel even op kon lossen met een ab-kuurtje (hier waren het mijn oren), en daardoor heb ik nu aan beide kanten minstens 20db gehoorverlies en littekenweefsel op mijn trommelvliezen en loop ik al 2 jaar met buisjes, en nog zijn de infecties niet weg. Ze is dan nog wel jong maar om er nou klakkeloos vanuit te gaan dat ze er wel overheen groeit..

Pink; fijn dat het straatfeest gezellig was :)

Kaatje; veel plezier in het zwembad :) Balen dat Levi toch zo vroeg wakker was.

Mamatien; ook al slecht geslapen. Heb je veel vocht in je handen dat het pijn doet?

Kikker; jeetje wat vervelend dat het nu weer gestopt is! Maar veel thee gaan drinken ;)

Schildje; veel plezier bij je ouders ☺ Wou dat ik ze zo dichtbij had! Soms best vervelend hoor, vooral nu dat ik mijn mama niet in de buurt heb.

Haha Henrieke nu is je hubbie niet meer te stuiten :p

Jac; als jij in huis bent, waar is dat dan? Hebben jullie 1 huis of meerdere huizen?

Anna; succes in het ziekenhuis! Hopelijk gaat er iets gebeuren voor je.

Hier; ook slecht geslapen vannacht, veel wakker van de voorweeen en veel plassen. Beeb zit me heel de tijd pijn te doen met haar knie in mijn zij, hele beurse plek heb ik ervan. Ga zo nog even wat lakentjes strijken voor het weer te heet is. Na 3 uur ’s middags krijg ik echt niks meer gedaan, zelfs in huis is het dan te heet. Nu is de woonkamer nog lekker in de schaduw.

Ik kan trouwens ook nog wel een buddy gebruiken, dus mocht iemand nog vrij zijn..

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    zo,goedemorgen dames!
    we zijn net een uurtje wakker :D haha..heerlijk.
    vannacht kut geslapen,elk uur was ik wel wakker. had maagzuur en was te eigenwijs om naar beneden te gaan voor gaviscon
    gisteraaf nog wel met hubbie gepraat,en hij zou meer met jamelie gaan doen.Dus we zullen zien, maar zouden het er een ander keer over hebben.en hij wist wel dat hij niet zo tegen haar moest doen.

zo even stofzuigen en beetje opruimen.schijnt mooi weer te worden vandaag. Dus zo richting speeltuin.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.592
    3.082
    113
    luca/ryanne, als je even pbtje stuurd,kunnen we buddys zijn.. best handig zo op t eind;)

18. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemorgen!

beetje korte nacht gehad..maar ben aan het genieten..
    .lekker geen visite vandaag moet het nog gaan inplannen en weet je ik heb er nog helemaal geen zin in haha..

ff fotootje hoor:D

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marloes, hoe is het met jou? Rustige zondag?

Zonnebeertje, heerlijk dat de kids even waren logeren zodat je uit kon slapen.
    Al dat stomme voorwerk ook, zolang het maar iets doet. ;)

Jac, ik zit er idd aan te denken om maandag even de gyn te bellen, ze zei dat ik moest bellen als het niet lukte met slapen. Ik moet zeggen dat ik er wel meer uren mee slaap, maar dat ik me er niet beter door voel.
    Netjes van je mannetje dat hij niet zoveel had gedronken, dan heb je tenminste vandaag iets aan hem. :D
    Klinkt als een druk dagje, maar wel gezellig, succes.

Henrieke, verschrikkelijk als je dat als ouders mee moet maken.
    Hier van de week ook van die grieten aan de deur voor ah plaatjes, het moet niet gekker worden.

Sherry, jaaaaaaaaaa eindelijk je vliezen gebroken. Heerlijk een ruggeprik, even bijkomen nu en hopen dat je lichaam gaat ontsluiten zodat je straks alleen nog hoeft te persen. Zet hem op!

Anna, aaaaah schattig, lekker vanuit je bedje genieten.
    Morgen aangeven hoor dat je het niet meer volhoudt.

20. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

en nog 1 met een trotse papa en levi;)

Deel Deze Pagina