Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Middag meiden

@wupje, spannend hoor, kan dus nooit meer lang duren ;)

@luca, klinkt wel erg goed hoor :D tuurlijk er zullen ongetwijfeld ook nadelen aan zitten, maar ja... dat heb je hier ook.
    En dat weer is wel heerlijk zeg!

@anna, ja zelfs als ze een indicatie geven houden ze zich daar vaak niet aan. erg vermoeiend...

@chantal, jeetje meis balen dat het zo gaat tussen je man en kind, lijkt me idd erg frustrerend.
    Inmiddels de ruzie weer over?
    Oh lees het al, fijn dat jullie gepraat hebben en hopelijk levert het iets op.

@mnm, valt op zich nog mee hoor de kraamvisite, komt rustig op gang ;) wel zo lekker.
    Gister zijn de geboortekaartjes bij iedereen binnen gekomen.
    aah Neia nog niet helemaal lekker dus :( gelukkig geen koorts.
    Hopelijk knapt ze snel op!

@sherry, ohjee daar schrik je wel even van zeg! maar nu dus alles weer goed met de kleine?
    Oh lees het al, gelukkig gaat er nu iets gebeuren!

@kikker, oh balen meis, hopelijk gaat het gewoon snel doorzetten.

@ffl, aaaah wat schattig!!!!

Zo ik ben weer bij :)
    Nou ben benieuwd vandaag of er babynieuws komt.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.595
    3.082
    113
    hahaha ik wil als laatste! mag dat?:D

maar ik denk kikker,sherry en anna mag onderhand ook wel is!

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

agh arme sherry nog geen baby:( hopelijk kan ze lekker ontspannen met de prik en gaat het dan snel!

kikker:balen zeg:(

anna:alvast heel veel succes morgen!

hier gisteravond drama. kind over op kv en dat was geen succes. spugen, spuen en nog eens spugen. echt zooooveel elk flesje ging er weer volledig uit. we hebben hem wel 8x verkleed gisteravond! Dus toen maar weer aan de borst gelegd. Hij heeft 90cc gedronken en is als een blok in slaap gevallen. Om 6 uur melde hij zich pas weer. toen om 9 en net om 12 uur. dus dat gaat goed.. kijken hoelang de productie nu goed blijft.:(

vriendlief is zichzelf en dex nu aankleden(luie zondag) en dan gaan we lekker op pad:)

4. Patriesja; ja het weer is inderdaad heerlijk, behalve om te bevallen :) De verloskamers in het zh zijn pasgeleden verhuisd en er is nog geen airco :$ Was er vorig weekend en ging toen na 10 min ctg al dood van de hitte. Laat staan als je moet bevallen!

Frummel; pff wat een gedoe met kv en bv. Schiet ook niet op zo! Veel plezier vandaag! Even een stomme vraag trouwens; wat doe/deed jij voor werk? Heb sterk het idee je ergens van te herkennen nl maar ik kom er niet op :)

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Sherry, fijn dat je vliezen nu gebroken zijn en dat je een ruggeprik gehad hebt! Nu schiet het hopelijk een beetje op door de combi van gebroken vliezen en wat meer kunnen ontspannen met pijnstilling. Kom op he meid!

Kikker wat balen dat je weeeen wegzakten! Nu helemaal geen weeen meer? Wilde de verlos niet eerder dan donderdag kijken?

FFL wat een dotje is Isa! Echt een plaatje!

Wij gaan even met het hele gezinnetje naar een grand cafe in het bos hier, met grote speeltuin voor Julie. Het eerste uitje van Elin :)! Ro vroeg vanmorgen of we met de fiets of met de auto zouden gaan, grinnik :D! Tuurlijk hunny, ik stap effe met knip en al op m'n fietsje, dan bind ik de maxicosi wel even op de bagagedrager :D:D

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Henrieke, verschrikkelijk die misselijkheid.
    Het is gewoon naar dat je niet weet wanneer de kleine gaat komen, en 5 wkn zo doorgaan is geen optie natuurlijk.

Luca, heerlijk straks nog even naar het strand.
    Geen airco bij jou op de verloskamers :$, jeetje dat lijkt me onmenselijk.

Anna, dat klinkt alsof het toch hard gaat bij Sherry, omdat ze zoveel pijn heeft. Maar hopelijk voelt ze nu even niks met de ruggeprik.

Paso, ah leuk de box op zijn plek.
    Heerlijk zeg morgen een dagje naar zee, je had idd geen betere dag kunnen kiezen.

Kikker, jeetje nog steeds onrustig. Ook nog een wee-achtig gevoel en een beetje regelmaat? Ik hoop dat je de afspraak van donderdag niet haalt.

Miracle, balen van de korte nacht. Hopelijk is het zo toch nog gezellig met de visite.

Patriesja, fijn dat het rustig op gang komt. Hihi gister de geboortekaartjes, dus vanaf morgen gaan ze bellen. ;)

Frummel, ja de overgang van bv naar kv gaat nooit makkelijk, maar spugen is toch niet de bedoeling.
    Wat heb je toch een rare productie, jammer dat je het niet zelf in de hand hebt.

Miffy, hahaha ik lig helemaal dubbel om je hubbie.
    Wel super leuk en lekker om er even samen (voor het eerst) uit te gaan. Geniet ervan!

Ik denk dat Sherry eerst gaat bevallen, en dan Kikker.
    Toevallig allebei de meiden die tegelijk met mij zijn uitgerekend.....;)

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier even een middagje rust. Vriendlief zit bij een vriend F1 te kijken en ik zit dus heerlijk alleen op de bank F1 te kijken :D Had geen zin om mee te gaan. Vanavond naar souders en vind dat meer dan genoeg.

Sowieso lekker dat vriendlief even weg is. Ik zit er vandaag echt even helemaal doorheen. Misselijkheid, warmte, vermoeidheid en hormonen gaan heel slecht samen! En hij kan er niet goed tegen als ik zo slecht in m'n vel zit. Begint ie de hele tijd om me heen te draaien en te vragen of het wel gaat. Paar keer kan ik er nog normaal op reageren, maar op een bepaald moment nemen de hormonsters het van me over :p

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik ga nog even rusten en dan moeten we zo naar een verjaardag.
    We gaan maar even een half uurtje, maar ik heb er niet zoveel zin in.
    Daarna kunnen we heerlijk bij mijn ouders bij de bbq aanschuiven.

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @MNM, 5 weken zo doorgaan zal zeker niet gebeuren. Komende afspraak zal ik er niet om vragen. Maar die week erna ga ik toch wel vragen of er eventueel al een poging tot strippen gedaan kan worden. Gelukkig neemt de vk de misselijkheid wel serieus en krijg ik niet te horen dat ik maar even vol moet houden of zoiets.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We hebben vanochtend lekker gezwommen. Na 2 uurtjes was ik er klaar mee want lag niet echt gerust meer in het water.
    Steeds van die gemene steken down under. Dus daar een patatje gegeten en Levi was binnen no time vertrokken in de auto. Net over getild en die ligt nu lekker in bed
    Je bent trouwens wel een lopende atractie hoor hoog zwanger in een bikini ;)

ah dierenplaatjes vind het ook altijd erg brutaal dat kinderen voor de winkel staan te dringen, of bij je aan bellen. Levi vind ze leuk dus ik hou ze zelf. Acties die Levi niet leuk vind neem ik ook altijd mee maar daar maak ik dan iemand blij mee die er niet om vraagt ;)

Kijk eindelijk een beetje vooruitgang bij Sherry

FFL, wat een heerlijk moppie !

Henrieke, vind het echt rot voor je dat je zo last hebt van die misselijkheid :(

MNM, kijk dat heb je volgende week goed geregeld !

Kikker, jee 500 berichten

Frummel, vervelend dat Jace zo op de kv reageert

Miffy geniet van jullie eerste uitje

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Miffy; haha, op de fiets... mannen denken daar helemaal niet over na. Veel plezier!

henrieke; heb je de hele zwangerschap al zoveel last van misselijkheid? lijkt me echt vreselijk!! vond afgelopen dagen al erg!

FFL; wat een prachtige foto's!!!!

Kaatje; dus echt lekekr voelde het zwemmen niet meer voor je, jammer! wel een leuke ochtend gehad dus!

Frummel; wat naar zeg dat Jace zo moet spugen van de kv!! geef je hypo voeding?

12. Ik wil ook wel bevallen :D
    dat gerommel wordt ik gek van. Mag ik tussen kikker sherry en anna? ;) of daarachter hihi

@ miffy laat me raden waar jullie heen gaan hihi

13. @ sherry ah wat sneu meid. hoop dat je je beebje snel in je armen hebt!

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zonnebeertje, jep!

Begon in week 6. Wist net een week dat ik zwanger was toen ik hondsberoerd werd. In week 7 naar het ziekenhuis omdat ik misschien opgenomen moest worden voor vochttekort (ik kon namelijk niet eten en kreeg met moeite 1 glas water op een dag binnen), maar mijn waarden waren net te laag voor opname. Mocht toen wel van de gyn kiezen of ik het wilde afbreken, maar dat is nooit een optie geweest. Hoe beroerd ik ook was! Dat was wel een hele slechte periode. Ik kon alleen maar in bed liggen en iedere beweging was voldoende om me te laten spugen. De kamer moest donker zijn en zo min mogelijk geluiden. Je kan begrijpen dat ik iedere dag wel een flink aantal instort momenten had. Ik kon geen tv kijken, geen boek lezen, geen radio luisteren. Alleen maar in bed liggen. Zelfs de kat optillen was al funest.

Tot en met week 16 flink beroerd met minimaal 1x per dag overgeven en maximaal 5 keer er dag. Kreeg er toen medicijnen voor, maar toen ik daarmee stopte bleken die me dus nog zieker te maken. Ik kom al die weken alleen maar op bed liggen of op de bank. Het ging toen dus beter en ik hoefde niet meer te spugen. Pas rond week 20 kreeg ik weer zin in eten. Was in totaal 10 kilo afgevallen, maar dat zit er inmiddels wel weer aan :D

Maar al die tijd non-stop misselijk, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ene keer gaat het beter dan de andere keer en op een bepaald moment wen je er aan. Maar ik moet er altijd rekening mee houden. Als ik te weinig eet word het namelijk erger, maar ook als ik teveel eet of te weinig slaap of stress heb. Oh, en lezen van boeken of grote stukken tekst zijn ook niet mogelijk. En voor ik uit bed opsta moet ik iets eten om mijn maag bezig te houden. Anders gaat het alsnog mis.

In het begin houdt je het vol, want je doet het ergens voor. Maar nu het einde in zicht is, is het weer heel zwaar. Want het schijnt zo te zijn dat zodra ik beval ik nergens meer last van heb! Dus kijk daar enorm naar uit.

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik wil ook heeel graag bevallen :D
    maar goed, we wachten het af.
    Word wel heel ongeduldig nu, zit echt te wachten.
    Maar ga er maar gewoon van uit dat het nog wel een week kan duren, kan het altijd meevallen!

mijn andere 2 kids zijn beide met 39.3 geboren, dat is as donderdag!

16. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ooh henrieke; dat is echt vreselijk!! Dan heb je dus HG?
    Hoop echt dat je dan maar snel mag bevallen, dan zal het wel over zijn!!

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Het is niet zwaar genoeg om het HG te noemen. Dus ik hou het maar op zware zwangerschapsmisselijkheid :)

Gaan vanavond lopend naar souders (10/15 minuten lopen). Mijn bekken gaat dat niet fijn vinden, maar hopelijk helpt het om de boel op gang te krijgen.

18. @ henrieke bleh heftig zeg. Leest idd dat t na de bevalling over is.

@ zonnebeertje oke dan mag jij ook snel bevallen ;)
    Hier met 39.1 bevallen, das as vrijdag maar ga ervan uit dat t nog ff kan duren

19. @ henrieke loop elke dag een par keer flink met de hond maar er komt niets op gang. ja mn rugpijn die me straft als ik op bed ga liggen. douche ook flink warm maar helpt ook niet helaas

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Blijft helaas een feit dat als je lichaam er niet klaar voor is, er ook niets zal gebeuren. Word dus gewoon afwachten. Maar vind het wel een fijn idee dat het misschien toch wel kan helpen :D

Deel Deze Pagina