Ik werkte als verpleegkundige in het sfg in rotterdam. daarnaast liep ik tot 2.5 jaar geleden ALLE feesten af hihi
Hey meiden! Hier gaat het redelijk, vannacht wel 2 uur wakker geweest maar Kyano besloot tot 8.30 te slapen en slaapt nu alweer ! De mannen hebben het tuinhuisje gesloopt dus het grootste werk is nu gedaan........dan mag ik dus eigenlijk wel bevallen ! Nu gauw weer naar mijn moeder die zit anders ook maar alleen. Sherry jeetje meis het zit je echt niet mee, hopelijk ben je nu dan toch echt aan het bevallen! Hele dikke knuff! MNM dat is balen dat de pillen niet goed werken In elk geval een fijne planning in het vooruitzicht, maar een bevalling is ook ok Kikker oh dat is jammer meis MamaChantal fijn dat jullie in elk geval hebben kunnen praten samen! Fightforlove wow wat een prachtmeid!! Frummel ai toch niet de juiste reactie op kv dus. Kaatje fijn nog even lekker gezwommen!
hey dames, wij maken zo ritje ziekenhuis. hele dag uk nog niet gevoeld. ook niet de hik gehad of voelen draaien ofzo,echt helemaal niks vannacht toen ik wakker was ook niet gevoeld.en gisteravond weet ik niet zeker of ik dr gevoeld heb. Dus toch maar even gebeld. hubbie is over 20 min thuis en dan nog 45 min rijden naar zh.
chantal: heel veel succes meis hopelijk is het niets! ik duim voor je.. anna: zondag is geen rustdag voor campina.. demelkfabriek draait op volle toeren tot nu toe geen problemen gelukkig en ook geen spugen
Sherry Oe, spannend!! Ik ben benieuwd of het er al is.... FFL Achhh wat een plaatje zeg! Lekker van genieten, die kraamvisite kan later ook nog wel! Verder nog geen babynieuws dus.... Kikker Ik hoop dat vandaag of morgen je weeen toch weer goed op gang komen. En als je je so dan belt, wel zeggen dat ze meteen moeten komen! Mamachantal Succes in het ziekenhuis! Ik heb net de vk ook gebeld, Heb al de hele dag hoofdpijn en voel me niet erg fit. Dus maar even voor de zekerheid gebeld (ivm de hoge bloeddruk) Begin van de avond komt ze even bloeddruk meten en mn urine controleren. Heb liever dat ze voor niks komt dan dat ik te laat bel. Marcel is nu met Jara de stad in. We hebben koopzondag en nog steeds de kermis. Dus ze mag nog een rondje in de draaimolen.
Sherry! Succes met het persen meid!!! Reageer straks verder, nu ff naar meneer heijn om bbq vlees te halen
chantal, succes! frummel, wel fijn dat het goed gaat met de voeding! campina valt dus goed in de smaak
Geen idee.. Bij declan stopte de productie van de 1 op de andere dag. Niets hielp ook kolven niet. Daarna ook nooit stuwing gehad terwijl hij daarvoor echt volledige bv kreeg en ik een mega productie had. Lactatiekundige snapt het ook niet. nu is het steeds eventjes weg en dan komt het weer op gang.maar dat ´eventjes´ duurde van de week 12 uur en dat is niet grappig dan. ik kolf ook na het voeden om de productie te stimuleren op advies van de lactatiekundige
Wij zaten net een dvdtje te kijken, horen we Levi wakker worden. Half uur later wordt het toch weer stil.Ga ik kijken, is hij onder zijn bed in zijn speeltent weer in slaap gevallen Chantal, goed dat je gebeld hebt. succes ! Marleen, idd ze kan beter een keer voor niets komen dan te weinig toch Zo 10 cm ontsluiting bij sherry dat is opeens rap gegaan. Hopelijk is ze inmiddels bevallen
hier is het ook weer gezellig aan het rommelen frummel, ik had over productie.... vriezer lag vol met melk :s maar na 5 maand stopte het ook van de een op andere dag. kaatje, wat lief van levi