Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

anna: dat had ik bij dex dus ook.. productie paste zich ook niet aan op zijn behoefte, het bleef veels te veel. met 3 maanden was het ineens over. heeeul raar!

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    ik heb nog niks gehoord van sherry of dr man.... zodra ik wat weet horen jullie het :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zal even een fototje bij spammen :)

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

agh echt super schattig! dan smelt je toch:D

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja he :) Schrok in eerste instantie omdat zijn bed leeg was en ik hem ook niet hoorde spelen. tot ik hem uit die tent zag steken met zijn hoofd. lag echt helemaal in een deuk. Ga hem zo maar wakker maken want hij wordt zo stijf als het maar kan op de grond

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, ach wat een schat! :D

Hier net met vriendlief bed omhoog gezet. Geen gezicht! Kat kwam binnen lopen, keek, draaide zich om, liep de gang in, keek achterom, keek naar mij en miauwde heel schattig vragend :D Vervolgens kwam ze stijf tegen mijn benen aan staan en maar staren naar het bed.

Maar ik vind deze hoogte wel fijn. Kan eindelijk normaal op bed gaan zitten zonder een eind naar beneden te ploffen. Bekken gaat dit ook een stuk fijner vinden! Moet alleen 's nachts als ik moet plassen even opletten dat het iets verder naar beneden is vanaf het matras :p :D

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ooooh spannend!! sherry is vast al bevallen!!!

Kaatje; wat onwijs schattig zeg!!! klein is hij zo he...

frummel; fijn dat je melk weer terug is!!

Rono bbq ze!! lekker!!

Anna; weer aan het rommelen... hoop dat het door gaat zetten!!

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    update sherry:

SHERRY IS BEVALLEN VAN EEN DOCHTER!!!!
    15:58 uur! 3060 gram.
    Ze heet Sophia.

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jeej :D Sherry, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sophia!!! :D:D:D

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    Wat onwijs lief zeg!

@henrieke
    Heerlijk he die hoogte! Zo zit ik ook haha

@zonnebeertje
    Nee hoor gaat niet doorzetten... zal wel weer afzakken zoals elke keer...

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Sherry, daar is ze dan, na zo lang wachten naast snurkende, oude dames.... jullie kleine meisje!!!

Goed gedaan meid

Bekijk bijlage 162333

12. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    sherry; gefeliciteerd met jullie dochter!!!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja eindelijk !!

Sherry gefeliciteerd met jullie dochter Sophia ! En nu dubbelop genieten !

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Sherry gefeliciteerd met jullie dochter Sophia!

Hier even een update!

Fabiënne ligt in het ziekenhuis *huil huil*. Ze begon vannacht opeens minder te drinken. De kraamhulp heeft de fles van 1 uur afgewacht, maar ze dronk maar weer 15 cc. Veel te weinig gezien ze de afgelopen dagen flesjes van 65 cc leeg dronk in 15 min. tijd. Nu zaten we dus 15 minuten met haar en dronk ze maar 15 cc.

Gezien we dit bij Dinand ook hebben meegemaakt heeft ze meteen de VK gebeld en die heeft het ziekenhuis gebeld. We mochten meteen langskomen. Vooralsnog denken ze in het ziekenhuis niet dat ook Fabiënne een vernauwde aorta heeft, maar ze wilde haar wel nakijken. Nu heeft ze beginnende spruw dus dat zou een reden kunnen zijn dat ze dus niet wil drinken. In eerste instantie mochten we haar weer mee naar huis nemen, maar nadat een verpleegster ook nog 10 minuten met haar heeft gezeten zei ze: Het lijkt mij verstandiger als ze hier ter observatie blijft.

Naja toen kwamen bij mij de waterlanders al! Godsamme (sorry voor de gelovige onder ons!) waarom moet dit nu weer in onze kraamtijd gebeuren?? Gelukkig ligt ze in het ziekenhuis waar ik bevallen ben, dus dat is een 10/15 minuten rijden en dat is dus goed te doen. Maar jeetje wat mis ik me kleine meisje! Ben zelf nu ook bek en bekaf dus ga vanavond niet naar het ziekenhuis toe. Wel bel ik even om te vragen hoe het gaat. Moet voor mezelf ook uitkijken dat ik nu niet mezelf ga wegcijferen en straks weer in een enorm diep dal ga vallen.

Het enige voordeel is dat manlief en ik vannacht een beetje kunnen bijtanken en hopen dat we morgen ons kleine meisje weer mee naar huis kunnen nemen. Durf er alleen niet op te hopen! Maargoed, we zullen het zien!

Voor nu ga ik Dinand maar eens extra goed knuffelen!

Als ik meer nieuws heb, dan horen jullie het wel weer!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    belliebel. ahh nee he :( Hoop dat het door de spruw komt en niet door haar aorta. knuff

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Jemig Bellie wat een naar nieuws zeg!! Hopen dat ze snel naar huis mag en dat ze weer genoeg drinkt!! Dikke knuffel

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Sherry; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

Bellie; Ah wat sneu meid! Hopen dat Fabienne weer snel lekker bij jullie thuis is!!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tja, hoop idd ook maar dat het door de spruw komt! Dan valt het allemaal wel mee en kunnen we haar waarschijnlijk morgen gewoon weer lekker meenemen en thuis verder gaan met de gel voor de spruw. Maar net als bij Dinand durf ik er geen hoop op te hebben, probeer wel positief te blijven, maar dat is zo verdomde moeilijk. 'T is nog zo'n klein onschuldig poppetje. En dan weer het heen en weer gebel naar (schoon)ouders, broers/zussen om te vertellen dat ze in het ziekenhuis ligt. Mijn moeders eerste reactie was: Trekt mariel het een beetje? Tja, dat komt allemaal wel goed, maar leuk is anders! Ze baalt er gewoon van dat het weer in haar kraamtijd is en dat het ons weer moet overkomen!

Zucht, hele diepe zucht! Zo maar eens eten!

19. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oooooh bellie; wat naar voor jullie zeg!!!!!!!!! :(
    Hoop dat het allemaal meevalt en ze snel weer naar huis mag! echt net leuk zo in je kraamtijd! dikke knuffel

20. Vinora

Vinora Niet meer actief

Heb niet alles bijgelezen, hectisch dagje gehad dus zal er ook niet van komen (denk ik :p) vandaag.

Wel het babynieuws gelezen!

@Sherry: GEFELICITEERD MET SOPHIA!!

@Bellie: Wat sneu voor jullie meisje :( Hoop dat het gewoon de spruw is! Dikke knuf meid! xx

Deel Deze Pagina