JAAAAAAA!!! Bellie!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fabienne! Super dat het alsnog zo vlot is gegaan *stuiter, stuiter*
Bellie; ga lekker douchen!! haha! vind de naam ook super! past echt geweldig bij Dinand! nu lekker genieten!
Heerlijk zeg Bellie dat jij je goed voelt. Nu lekker douchen en genieten van je dochter. Uitgescheurt nou dat gaat vanzelf wel over. Komt mij wel bekend voor het uitscheuren zeker als het zo snel gaat. Bart was er ook met 2 uur tijd. Iiiikkkk willlll ooooooookkkkk!!! Hoezo nieuwschierig!!
Belliebel, GELECITEERD met jullie dochtertje en zusje Fabienne!! Lol, en nog geen 2 uur later alweer op zp! haha
Wow Bellie, dat was mooi vlot zeg! Fijn dat alles goed gaat en dat je je zo goed voelt dat je al weer online bent Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid en zusje!
@ familie Bellie Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!! geniet lekker van elkaar en ik ben blij te horen dat alles goed is!!!
Hoi dames, ik lees nog steeds trouw mee maar jullie gaan zo hard dat het niet bij te houden is Ik zag dat er alweer een paar dames zijn bevallen! Marlous, Miffy en Belliebel gefeliciteerd!!!! En voor degenen die nog bezig zijn, heel veel succes!
Jeetje wat een superbevalling van Bellie Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid, nu lekker genieten
Hier net even lekker geslapen en voel mij weer een stuk beter.... ga nu met jolien naar de winkel wandelen. @ bapsie: jij was toch mijn buddy en vice versa?
haha ooh *schaam schaam* wist t niet meer, mag ik je nummer nog een keertje dan haha heb mn hele email van hier leeggegooid en je snapt t al die mailtjes dus ook, sorry... domdomdomdomdom.... *schaamt zich echt heel diep*
Jaaaaaaaa Bellie; Gefeliciteerd! Wat een snelle landing zeg. Blijkbaar waren al die weeen de laatste dagen echt het voorwerk bij jou. Geniet van elkaar!!!!
Ego, zo...weer klaar bij GGnet. (mnm, das psygische hulp, kreeg het met mn bekkeninstabiliteit en het gezeik met mn moeder deze zwangerschap echt even te zwaar en ben zodoende daar aangemeld) Fijn, bellienieuws. mnm en ennas...ik vrees dat het niet zo snel gaat hoor. Ik wil gewoon heel erg graag maar ben bang dat we nog 5 weken wachten. Na 12 weken oefenweeen kunnen die laatste 5 er ook nog wel bij. Al heb ik echt naar vandaag uitgekeken maar dat zullen mnm en sherry ook wel hebben. Wel fijn om te zien dat Marc en Elin mij net afgezet hadden bij het ziekenhuis voor mn gesprek en bloedprikken en toen ze me weer kwamen halen Elin zo enorm blij reageerde....dat geeft een goed gevoel. Laatstgenoemde is na haar chagrijnige dag van gister trouwens vandaag echt het zonnetje in huis; das pas genieten! Goed, even lunchen en dan maar eens zien wat de middag ons hier brengt.
Ik ben ergens in deel 2 afgehaakt (jullie gingen véél te snel voor mij ), maar ik zie ineens allemaal bevallingen voorbijkomen... Gefeliciteerd Belli! Groetjes, Esther