Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sherry gelukkig meis je dochtertje is er !!!! Van harte gefeliciteerd wat een lange weg heb je moeten gaan! Hopelijk kun je nu lekker genieten.

Belliebel och meissie wat erg :(. Hele dikke knuff voor jou en hopelijk is Fabiënne weer heel gauw thuis.

MamaChantal jee wat schrikken zeg dat je uk niet voelde, gelukkig wel een goede ctg en al een eindje op weg dus ;).

Marleen oei jij ook al niet zo lekker :( Wat zei de vk?

Kaatje hi hi lieve slapende Levi :D

Bed staat hier nog steeds niet op klossen, ik vind het juist heel lastig zo’n hoogte en ik vind dit veel prettiger. Maar ze zijn in elk geval in huis dus zo eronder gezet als het begint.

Jac succes met rijden!

2. @ sherry ja daar is ze dasn. Gefeliciteerd!!

@ mamachantal ow spannend! Ben jij dan de volgende?

@ belliebel *jaloers op je buik* sterkte met je meisje. is zo naar om ze daar zo te zien liggen :(

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, haha je gaat er zo vanuit dat je ingeleid wordt dat je je klossen gewoon niet gebruikt ;) Vind het wel fijn, maar mijn bed is normaal echt extreem laag. Lekker dagje van je gezin genoten dus !

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jaaaaaaaa daar is ze dan EINDELIJK

Sherry en man van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Sophia.

Eindelijk zit het erop, nu kan het genieten beginnen

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wupje... hier ook nog geen klossen hoor... we gaan voor inleiden toch ;)

Bellie, hoop dat Fabiënne weer heel snel thuis is en het gewoon om spruw gaat!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd of er al iets veranderd is.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik hoop het voor je !

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha ha idd klopt dat wel. Bij mij is er sinds een dag of 2 echt een knop omgegaan. Net alsof ik er nu idd op ingesteld ben dat het een inleiding wordt en het zeker nog een week duurt en misschien nog wel iets langer. Alleen is een inleiding risicovoller na een ks (die ik dus van Kyano gehad heb) dus een beetje knijp ik hem wel. Er mag schijnbaar niet teveel druk op het littekenweefsel komen......

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja dan is het altijd spannend he...
    maar komt goed!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vorige flesje heeft ze best goed gedronken. 40 cc van de 65 cc die ze mag hebben. Stelt me toch enigszins weer gerust! Mja goed, ze moest wel enorm huilen (verpleegster zei dat dat kwam omdat ze ons miste hihi, en dat geloof ik best)

Tja, me buik, hoe ik het dit keer voor elkaar gekregen heb, geen flauw idee. Bij Dinand stond er blubber op van hier tot tokio en heb ik er echt lang over gedaan om weer een beetje in vorm te komen. Maar zelfs nu is me buik platter dan voor de bevalling. Hoe het kan, heb werkelijk geen flauw idee hihi:p.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel. fijn dat ze nu iig wat meer gedronken heeft !

Bij levi was mijn buik ook gelijk weer plat ( wel blubber ) tot ik meer ging doen en de spieren weer een beetje terug op hun plek kwamen. toen kreeg ik helaas ook weer een buikje

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Meis, hier ook een inleiding gehad na een eerdere ks! En ondanks dat het voor mij pas een jaar en een goede 4 maanden terug is dat ik die ks heb gehad, is er niets gebeurd. Wel zie ik dat dat litteken wat uitgerekt is door de bevalling, maar verder is er dus niets gebeurd. Heb overigens nu ook geen last van me litteken!

Snap wel heel goed hoor dat je hem zit te knijpen, zo zat ik vorigeweek zondag ook!

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Henrieke, erg fijn als een vk snapt hoe erg het is om misselijk te zijn.
    Ik weet hoe erg het is, ik heb bij neia letterlijk 40 wkn overgeven, nouja 40+2, iedere dag minstens 1 keer (mijn oma had had ook), alleen de laatste nacht voor de bevalling niet, echt zo typisch.
    Ja ik vind het ook erg fijn het bed zo hoog.

Kaatje, lekker genoten van het zwemmen dus.
    Hoe is het met de steken?
    Aaaah schattig zo in slaap gevallen.

Zonnebeertje, ja morgen ben je alweer 39 wkn, kan me voorstellen dat je echt zit te wachten. Dit wordt een spannende week.

Wupje, het is duidelijk, je kleintje mag komen. :D

Frummel, fijn dat het voeden vandaag weer goed ging.

Marleen, is de vk al geweest? Idd beter voor niks meten.

Rono, lekker gebbqt?

Bellie, neeeeeeee wat is dit oneerlijk zeg, niet weer. Verschrikkelijk voor jullie. Hopelijk is het gewoon spruw, ik duim heel hard voor je dat je morgen weer thuis van je meisje mag genieten.
    Unbelievable die niet buik van jou. :D

Miracle, hopelijk kun je vannacht ook een beetje bijtanken.

Jac, je zult wel kapot zijn na zo'n drukke dag, lekker met de beentjes omhoog.

MamaChantal, fijn dat alles goed is. En die kleine beetjes ontsluiting zijn natuurlijk super, dat heb je mooi gehad.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik had ergens heel erg diep in mijn la waar mijn t-shirts in liggen een figuurcorrigerend hempie liggen. Heb geen flauw idee meer hoe ik er aan kom, maar die heb ik dus aan stukken geknipt. Heb gewoon de bovenkant eraf geknipt en weg gegooid en de onderkant over me buik heen getrokken. Denk dat de stevigheid ook wel enige baat heeft gehad voor me buikspieren. Je krijgt een beetje het idee van een sluitlaken, hoewel dat denk ik nog strakker zit!

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Het was nog erg gezellig op de verjaardag.
    Daarna naar mijn ouders en daar was het hele gezin, broer, zusje, broer met vrouw en 2 zoontjes. De kids hebben lekker in het zwembad gespeeld en ik heb in de schaduw gehangen en lekker gegeten.
    Neia lijkt een stuk beter, ze is nog lang niet de oude maar vandaag nog geen koorts gehad, dus dat is een goed teken.

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wupje, heerlijk zeg nog lekker uit eten geweest. Fijn dat Kyano zo lief heeft gespeeld. Goed om te horen dat je je goed voelt.

Marloes, oh spannend morgen. Hoelaat moet je?

Bellie, haha platter als voor de bevalling, dat neem ik aan. ;):D
    Super dat ze al veel meer heeft gedronken, dat is vast een goed teken.

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hoeraaaaa Sherry, daar is ze dan eindelijk! Super gefeliciteerd met jullie dochtertje Sophia! Hele mooie naam!

Bellie, wat balen dat Fabienne in het zh ligt... maar 15 cc drinken is wel errug weinig. Gelukkig dat ze nu al wat meer dronk. Hopelijk ligt het inderdaad aan de spruw en mag ze gauw weer naar huis!

Mamachantal gelukkig was het CTG goed, wow, en al 1-2 cm! Ik denk dat het voor jullie meissie wel beter is dat ze nog even tot 38 weken blijft zitten toch?

MNM fijn een lekkere relaxte middag, het was er weer voor! Ook fijn dat Neia weer beter gaat.

Ryanne haha we zijn idd naar de Nachtegaal geweest :D. Julie vindt die speeltuin geweldig! Lekker op het terras gezeten met een tosti en papa en Julie met een pannenkoek, heerlijk! Je hebt wel weer gelijk een hoop bekijks met zo'n kleine baby! De serveerster dacht dat het de pop van Julie was die ik in de maxicosi had liggen haha!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, die steken zijn gelukkig weer weg. Heb ze bijna iedere dag een paar keer en dan is het weer over
    Gelukkig voelt Neia zich weer wat beter

Bellie, dat is idd nog wel een idee ja !

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @bellie
    Wat fijn dat de het flesje bijna helemaal heeft opgedronken! Heerlijk zeg!
    Heerlijk al gelijk z'n platte buik!

@miffy
    Hoe gaat het met jou en Elin?

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Sherry Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie lekker kunnen gaan genieten.

Bellie Arme kleine meid! Hopen dat ze snel weer thuis is! Sterkte!
    Netjes buikje!!

Nou hier zijn we net 3 kwartier thuis van een rondje ziekenhuis.
    De vk kwam om een uur of half 6. Bloeddruk was 140/95 te hoog dus. Ziekenhuis gebeld en we konden komen voor een ctg en dat soort dingen.
    Met ukje is alles ok, bloed was goed, urine was goed en de bloeddruk was nog steeds 140/95. Oja en amper 1cm ontsluiting.
    Morgenochtend om 7 uur moet ik bellen of ze plek hebben om me een vetertje te geven. Waarschijnlijk moet ik zowiezo even op controle komen en even kijken of er al meer ontsluiting is. Wie weet kunnen ze meteen mijn vliezen al breken.
    En anders sta ik voor dinsdag op de lijst voor een vetertje.
    Dus ook voor ons deze week nog een baby uit de buik en mee naar huis!! :D

Ik probeer jullie zelf op de hoogte te houden, en als er nieuws is dan horen jullie dat via mijn vriendinnetje! Die zal het goede nieuws wel komen vertellen.

Trusten en tot later!

Deel Deze Pagina