Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jaaaaaa volgens mij gaat Ferry het grote zwembad op zetten :) Daar gaan Levi en ik morgen middag dus in vertoeven :D

2. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hey Lieve meiden,

Even een teken van leven van mijn kant, na een week stilte... die ik voornamelijk heb doorgebracht door vol verwondering te kijken en te snuffelen aan mijn lieve mannetje.

We zijn apetrots! Ik zal zo even mijn bevallingsverhaal en een paar foto's uploaden van Rein. Ondertussen wel ik wel een paar keer naar bevallingslijst op de website gekeken en zag dat er 3 babies zijn geboren op de 20ste! Druk dagje dus, haha. Ook Bellie is bevallen, wie heeft er nou uiteindelijk "gewonnen" en is het eerste bevallen die dag eigenlijk????

Rein moet zo'n beetje nu de borst hebben, maar ik hoop straks nog eventjes terug te komen om een begin te maken met bijlezen, zal niet makkelijk worden...

Hoop zo dat alles goed met jullie is!

Heel veel liefs van mij

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    al vroeg, rond half 10

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden!

Sherry gefeliciteerd!!!! :)

Bellie: he bah, dat is heel naar zeg, dat je meisje in t ziekenhuis ligt! Gelukkig heeft ze dr laatste flesje weer wat beter gedronken.. Probeer vanavond btje bij te slapen zodat je mrogen weer fit bent als je naar haar toe kan!
    Denk je dat t helpt, zo'n figuurcorrigerent hempje? Whehe koop ik er ook 1 bij de hema anders ;)

Mamachantal: gelukkig was de ctg goed. Om 20.00u gingen ze toch nog x voelen? Ben benieuwd, maar hoop stiekem dat t nog ff blijft zitten.. Voor t mooie net te vroeg toch?!

Kaatje: lieve foto :)

Hier vanmiddag gezellig op visitie bij vriendne geweest en daarna gaan bbqen op t dorpsfeest. Was weer gezellig..

Morgen wordt t weer mooi weer :):):) Heerlijk!! Lekker dagje strand of zwembad :):)

5. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    hi meoden,

@ sherry: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!

@ bellie: meid heel veel sterkte.

Hier nog in het ZH waarschijnlijk morgen naar huis. Kleine was veel afgevallen omdat BV niet voldoende op gang komt nog. Nu dus bijvoeden en kolven... verder alles goed en voel mij met de dag beter. ga nu lekker liggen want moet zo weer kolven.

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @marleen
    Wat fijn dat je deze week ook aan de beurt bent! :)
    Wel balen van hoge bloeddruk!

@kaatje
    Heerlijk hoor zwembad!! :)

@juud
    wat fijn om te horen dat alles goed is met jullie! De bevallingen komen hier langzaam (toch best wel snel) op gang bij iedereen :)

@marloes
    ik zal morgen aan je denken! :)

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Nina wat fijn dat jullie waarschijnlijke morgen naar huis mogen :)

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zo, ik ging net opeens even out.
    Ik lig op bed te internetten en opeens wordt het zwart voor mijn ogen.
    Daarna sterretjes, misselijk en duizelig.
    Gelukkig had ik de telefoon naast me liggen zodat mijn mannetje naar boven kwam.
    Dat was eng zeg, even in de gaten houden, anders straks maar even het zh bellen.

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Miffy wat een schattige foto van Elin zeg! Owh blaasontsteking bah hopelijk ben je er snel vanaf!

Zonnebeertje lekker zeg een nieuwe auto! Zag foto´s voor bij komen op hyves. Mooi hoor!

Fightforlove wat een verhaal zeg en dan nog blijven steken op 8 cm! Gelukkig zette je je over de pijn heen en nu heb je een pracht van een dochter! En wat een heerlijk droppie is het. Leuke kleertjes :D Heerlijke foto's hoor!

Kikker ik las dat het begonnen was en weer gestopt. Pfff vermoeiend hoor! Wel je slijmprop verloren. Succes!

MNM beterschap met Neia. Heeft ze nog lekker kunnen buitenspelen?

Anna succes morgen in het ziekenhuis! Hopelijk kom je inderdaad met goed nieuws :D

MamaChantal succes in het ziekenhuis! Hopelijk is het allemaal goed met de kleine! Fijn dat de ctg goed was!

Kaatje die foto is heel schattig hahaha.. Hoezo in bed slapen?? Op de grond is toch veel lekkerder :cool:

Bellie nee toch :( hopelijk gaat ze snel weer haar flesjes leegdrinken. Ik weet wat het is om je kleintje in het ziekenhuis te moeten achterlaten ;) knuffel!

@ hier: Nou het komt weer in een redelijk normaal ritme. We waren welgeteld 24 uur in Hoorn toen de artsen zeiden van: we vertrouwen zijn opgezette buikje niet. Dus belden ze met het AMC en die zeiden nou kom dan maar weer terug. Sinds gister is hij weer aan het opknappen. Hij heeft gister een antibiotica-switch gehad. Die "lijkt" aan te slaan maar het is afwachten op de uitslagen enz.. Hij is nu ook veel meer wakkerder en loopt te zwaaien met zijn armen en beentjes. Dus dat is wel weer goed :D De artsen hebben nu ook gezegd dat hij nu echt niet eerder terug naar Hoorn gaat voordat de ontstekingswaarden terug zijn op normaal niveau en dat ze zien dat hij flink groeit enz... Dat hebben wij ook aangegeven dat we dat wouden aangezien de dialyses weer in het AMC plaats moeten vinden. En anders wordt het zo een jo-jo effect.

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier weer terug van eten bij souders. Begon halverwege het eten flink op te blazen in de darmen, dus zat er niet echt ontspannen. Nu aan het uitbuiken en luchten op de bank. Flink moe dus duik snel mijn bedje maar in!

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland

Misschien eventjes een bouillonetje nemen? Misschien is je bloeddruk te laag?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    lief, maar hier gaan ze sowieso nog niks doen morgen hoor...
    misschien een datum plannen, maar nog niet bevallen ofzo :$

Jij mag eerst

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Miffy, nou kan me voorstellen dat je enorm veel bekijks hebt, met een baby van net een week oud.
    Is het lekker om er zo even uit te zijn of toch nog best zwaar?

Kaatje, gelukkig zijn de steken weer weg.
    Heeeerlijk vooruitzicht morgen samen in het zwembad. Wij ook, lekker bij opa en oma en ons laten verwennen. :D

Marleen, dat meen je, wat leuk zeg en spannend.
    Hopelijk begint het nu vanzelf door het toucheren, je weet maar nooit.
    Voel je je nog steeds zo klote door de te hoge bloeddruk?
    Fijn in ieder geval deze week bevallen.

Juud, wat fijn om iets van je te horen.
    Niet alles bijlezen joh, je hebt wel wat beters te doen.
    Ik ben nl ontzettend benieuwd naar je verhaal en foto's van Rein (wat een mooie naam zeg).

Marloes, ah lekker vroeg dus. Ben benieuwd of je ontsluiting hebt, en wat ze willen gaan doen.

Mamatien, je bent volop aan het genieten van het weer en je verlof dus, heerlijk.

Nina, hopelijk kun je snel naar huis en komt de bv goed op gang. Kan altijd even duren natuurlijk.

Danitjuh, jeetje weer terug in het AMC. Het houdt maar niet op, nu idd daar totdat hij zeker niet meer terug hoeft te komen. Hopelijk slaat de nieuwe ab snel aan.
    Trek jij het nog een beetje? kan me voorstellen dat je je mannetje nu eindelijk wel thuis wilt hebben.
    Oke thanks, ik dacht dat hij dan te hoog was, haha heb er echt totaal geen verstand van.

Henrieke, lekker vroeg naar bed.

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.596
    3.084
    113
    Zo, weer thuis. Had 2 cm en t is nu afwachten. Als ik di de baby nog niet gevoeld heb, weer bellen . Nu lekker slapen

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mnm
    dat is even schrikken zeg! Goed om jezelf denken hoor!

@danitjuh
    fijn dat het goed gaat :)

@henrieke
    was je nog lopen naar je so gegaan?

@marloes
    Het zou al fijn zijn als je een data hebt kan je, je daarop instellen :)
    Dank je wel hihi dat ik eerst mag :) Ik hoop morgen ook wat meer te horen. (al kom ik liever met baby uit ziekenhuis)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Juud, leuk weer wat van je te horen. ben benieuwd naar je verhaal en natuurlijk foto's
    Volgens mij was bellie eerst

Nina, gelukkig gaat het nu beter met bijvoeden. Lekker morgen naar huis !

Danitjuh, jeetje gaat nog niet echt voorspoedig he. Goed dat hij nu in het AMC blijft. Steeds heen en weer lijkt me ook uitputtend voor iedereen

Mamachantal, vind het wel raar dat ze zeggen dinsdag belle als je haar nog niet gevoel heb. Ben je toch weer twee dagen verder.

Tot morgen :)

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Chantal,
    fijn dat je weer thuis bent. Hopen dat het nog even rustig blijft :) slaap lekker alvast :)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik ga voor de 30e of de 2e

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Anna, zijn idd lopend naar so gegaan. Nou ja, vriendlief liep. Ik waggelde :)

Meiden, even andere vraag. Hoe weet je of het de slijmprop is die je verliest? Heb natuurlijk gistermiddag met vriendlief geklust, maar was dat gisteravond en vanmorgen al kwijt. Nu had ik net een flinke klodder (sorry voor de onsmakelijkheden) slijm in mijn slip dat een stuk compacter was dan mijn normale vochtverlies. Was ook best veel. Hele kruisje zat vol. Kan dat (een deel van) de slijmprop zijn?

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Henrieke, dan hoop ik dat het wat opgeleverd heeft bij je hihi.
    Slijmprop? uhm... ken ik niet van beide bevallingen... Ik verlies heel veel slijm verwissel elke dag 3x mijn slipje...

Deel Deze Pagina