Heb gekozen voor Jelle. De reden is omdat ik de rest van de namen erg kinderlijk vind, dus voor een klein kind leuk maar voor een volwassen vent vind ik deze namen dus niet mooi.
Hier staat Joep of Youp ook op de lijst voor de 3e. Mijn voorkeur gaat naar Youp omdat ik dat voor een man van 50 beter vind passen.... maar het is onze nummer 2 naam
Ik vind Jelle, Joep en Teun eigenlijk leuker, maar omdat je zelf aangeeft dat je graag hockey/kak wilt, heb ik dan toch gestemd voor Ties, omdat ik dat de enige vind die daar een beetje voor in aanmerking komt hoewel Joep, maar dan geschreven als Youp, ook nog wel zou kunnen...? Jelle en Teun vind ik in ieder te 'gewoon' om als hockey/kak betiteld te kunnen worden
Ik heb op Joep gestemd, de naam die naar mijn idee nog het dichtste bij 'kak' in de buurt komt. Ik vind alle namen niet echt kak, maar Joep wel als het als Youp gespeld zou worden.
Ik vind het allemaal ook geen hockey-kak namen. Ik vind sommige meer een boere, hollandse naam. Ik moet bij hockey-kak meer denken aan een Pieter-Jan of Pieter-Paul of een Laurens. Als ik echt moet kiezen uit het rijtje zou ik voor Ties kiezen.
Ik heb gestemd op Ties, vind dat een hele mooie naam! (Imee had zo geheten als ze een jochie was geweest..)