Hoe spreken jullie Feline uit? Ik blijf deze naam ook mooi vinden maar zit wel met de uitspraak Vinden jullie deze naam passen bij L.ieke? 2letergrepen en 3 lettergrepen.
Wat kun je er nog meer van maken dan fee-lie-nuh? Lieke en Feline ik vind het prima bij elkaar passen.
Fee-lie-nuh. Sommige mensen zullen misschien Fee-lien zeggen? Zulke dingen zul je altijd wel hebben en ik vind Fee-lien ook niet verkeerd klinken. Leuk bij Lieke, maar twee namen die eindigen op -e zou ik zelf niet kiezen denk ik.
@7Michelle7 misschien heb je al eens eerder namen genoemd hoor maar heb je nog suggesties? Jij hebt altijd zoveel namen
Mijn oppaskindje heet Feline dus ik vind het heel mooi Bij Lieke vind ik Sophie of Sophia heel erg mooi, evenals Anna /Anne, Bente of Zoe of Nova/ Noa. En Evie.
@Luciaatje Sophie vinden wij ook heel erg mooi maar ja toen kwam er een nichtje genaamd sophie dus helaas.. waarschijnlijk had L.ieke dan al sophie geheten Anne gaat nog maar de rest is niet mijn smaak.
Ik vind L.ieke en F.eline (Fee-lie-nuh, wat mij betreft, geen Felien of Fuhlienuh ofzo) prima samen passen. En vind het ook een leuke naam, heeft hier ook heel hoog op het lijstje gestaan, maar vond het uiteindelijk te lang (ik wilde liever een naam met twee lettergrepen en Felien als uitspraak vond ik niet zo leuk).
Hahah! Oke, hier weer even een flinke lijst Hoop dat er wat tussen zit voor je, al vind ik Lieke & Feline zeker geen verkeerde combinatie! En Feline is een leuke naam Amelie Annora Birthe Bodée Bodijne Boëlle Carize Carlijn Carline / Carliene Caró Cella Eef Eliana / Eliane Elina Elize Elora Emilie Emma Estee / Estée Estelle Eva Evelien Félize Hanna(h) / Hanne Helene / Helena / Elene / Elena Hester / Hesther Iluna Isa Iselin Iva Jasmijn Jente / Jenthe / Jinte / Jinthe Jula Julijn(e) Juline Loïse Mara Maren Mari / Mári Marize Marline Marlou Maud Meie Milou Mira / Myra Mirthe / Myrthe Myrna Neva Nilou / Ninou Nina Ninthe Noëlle Nora Robine Roos Rosa / Roza Sanne Tirza Vea Veerle Vera Vianne Viënne Vita
Ik vind de uitspraak Fee-lien het leukst, ik vind het dan ook het leukst bij Lieke. Lieke & Feline ja leuk hoor!
Volgesn mij ken ik 2 zusjes die zo heten. Hoewel 'kennen' een groot woord is in dit geval Maar ik vind het érg leuk. Ik zou fee-liene zeggen maar iets tussen Fee en Fuh in, kan ik me ook nog voorstellen...
Ik zou Fee-Lien zeggen. Eline spreek je toch ook uit als E-Lien? Ik vind Féline een heel mooie naam, maar met de uitspraak Fee-Lien-Uh vind ik het heel wat minder mooi..
Eline spreek ik ook uit als Eelienuh (en iedereen die ik ken - ook de mensen die Eline heten - ook ).