Hoi allen, pfoe zoals de meesten van jullie: wat zijn jongensnamen moeilijk!!! Ik ben op zoek naar een niet al te lange naam. Origineel, niet heel veel voorkomend, maar wel een 'normale' die iedereen begrijpt en kan spellen. Een aantal namen op mijn lijstje, maar nog niet overtuigd: Nicola Elia Sacha Arlo Wie heeft er aanvullingen?
In dezelfde trant: Ilja Mitja Micha Kolja Fedja Ivar Fjodor Jaro / Yaro Semjon Nicolai Nikita Janosh Marlo Marlon Miron Midas Arvid Alec
Veelal slavische namen zie ik. Ik denk nog aan: Nicolai/ Elias/ Micha/ Arlon Mirko Miko Miro Pjotr Yuri Jari Arko Anko Anjo
Thanks allemaal!! Grappig, wist niet dat het Slavische namen zijn maar schijnbaar vind ik die mooi! Mikol, Ija, Micha nog toegevoegd. Yaro had ik al op mijn lijstje staan maar was m'n vriend niet zo een fan van. Leuk en handig dat iedereen zo meedenkt op dit forum!
Bij Nicola en elia denk ik aan een vrouwelijke variant van nicolai en elias. Ik zou daar dus een meisje bij verwachten. Bij Sasha 50/50. kan zijn dat jullie dat geen probleem vinden, maar dacht benoem t toch elias vind ik overigens een hele mooie naam!