Julia of Giulia? Ook ivm voorletters

Discussie in 'Babynamen' gestart door Liefje13, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Ik vind Giulia een lelijke spelling dus ik ga voor Julia.

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik vind Giulia niet mooi geschreven of uitgesproken als je verder Nederlands spreekt, maar als je dat wel vind moet je natuurlijk die naam kiezen ongeacht wat iemand anders mooier vindt. Ik zou wel de naam (veel) zwaarder laten wegen dan de afkorting.

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik zou gaan voor de naam die je het mooist vind, op zijn Italiaans dus. En een afkorting van letters is vaak bij een dubbele naam en niet bij een tweede naam, terwijl er ook nog een derde naam is. Dan moet je haar dus M..... -Julia als eerste naam geven vind ik. Dat is in Amerika ook zo. Behalve bij Michael Jackson dan is het voornaam en achternaam, maar dat is dus ook niet eerste en tweede naam...
    M G klinkt trouwens ook leuk mocht je vriend toch graag op deze manier een koosnaampje geven...

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    in NL voor Julia.

5. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik vind beide namen mooi dus ik zou kiezen wat het best bij de andere namen en de achternaam past. Ik denk in jullie geval dat Giulia het mooiste is bij de andere Italiaanse namen. MJ zou ik nooit doen. Ik hou sowieso niet van afkortingen in letters, als je begrijpt wat ik bedoel.

Deel Deze Pagina