ovu test babyboom

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LadyIngrid, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik gebruik voor de eerste keer ovutesten van babyboom. allen tot nu negatief.

ik heb alleen wel een buikpijn gevoel, maar nog steeds geen tweede streepje. Zijn die testen wel betrouwbaar?

2. Ada1983

Ada1983 Lid

31 okt 2008
    31
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi Ingrid,
    Ik heb ze ook van babyboom, bij mij werken ze goed. Dacht ook dat ze he niet deden maar mij LHpiek duurde gewoon langer. Misschien is jouw cyclus ook wat langer deze maand?
    Groetjes Ada

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Heb toch een vrij regelmatige cyclus. 28-29

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik weet niet welke dag je nu zit in je cyclus?
    Bij mij werken ze wel goed, het kan zijn dat positief niet knal is maar als je ze allemaal bewaard moet er wel een positieve te zien zijn.
    Bij mij was hij vaak tussen dag 15 en 18 positief.

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik gebruik ze ook en vind mijn piek er heel duidelijk mee. 2 Weken na mijn positest word ik netjes ongesteld...helaas!
    Maar ze doen hun werk dus goed!

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoelang zou je zo'n test moeten laten liggen voordat het duidelijk zichtbaar word?

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je moet een ovutest ook binnen de tijd aflezen ( binnen 5 min ofzo)

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    daantje das niet waar!die van matecare moet je na 10min aflezen en die moet je binnen 20 min aflezen.
    dus dat verscheeld per test.

liefs

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

daarom zeg ik ook binnen 5 minuten ofzo :D staat vaak op de gebruiksaanwijzing.. op de babyboom bijsluiter staat hetvolgende ( via de website)

Wacht 5 tot 10 minuten om het resultaat af te lezen. Het is belangrijk dat de achtergrond geen verkleuringen meer laat zien.

wel raar.. bij een zwangerschapstest en vele andere ovutesten moet je echt binnen de tijd aflezen omdat hij anders donkerder ( dus positief) kan worden door omgevingstemperatuur enzo

maar het valt me op dat de gebruiksaanwijzingen op internet toch andere dingen zeggen.. nu staat er bij sensitest op de website ook dat je na 5 tot 10 minuten pas moet aflezen en na 30 minuten niet meer, terwijl volgens mij zo op de bijsluiter iets anders staat :(

Deel Deze Pagina