Onze Julia is ook de enige in onze nabije omgeving qua vrienden en familie... En voor ons gaat dan t liedje ook helemaal van Henk Westbroek! Zelfs je naam is mooi Mooier dan die van iedereen Die dezelfde naam draagt Julia
Dankjewel tot nu toe dames voor alle reacties. Ik denk (weet bijna zeker) dat we gewoon voor deze mooie naam moeten gaan! Wij kennen ook geen Julia in onze nabije omgeving. Het is een super leuke / vlotte naam.
Wij zaten met hetzelfde dilemma, andere namen in optie gehad, maar die waren er niet... Er was voor ons maar één echte naam... Drie weken en drie dagen geleden zijn wij trotse papa & mama geworden van een meisje, Julia! Ik krijg bijna alleen maar complimenten op de naam, mensen vinden 'm mooi en natuurlijk klinken. Meestal krijg ik daarna de reactie; deze naam hoor je bijna nooit, hoe komen jullie erop? En het is niet er bijna geen kleintjes geboren zijn in mijn omgeving (in een half jaar tijd 9 baby's) dus daar ligt het niet aan... Wij zijn héél blij dat we gewoon naar ons gevoel geluisterd hebben en met trots ons meisje Julia mogen noemen.