Bijna 35 weken en uit eindelijk zijn we ervoor de jongensnaam uit. Nu alleen nog de meiden naam we twijfelen ontzettend tussen 2 namen. Abbey of Benthe Twee totaal verschillende,m'n andere meiden heten Femke&Roos dus in dat rijtje vindt ik zelf Benthe mooier alleen ml is helemaal gek op Abbey en zelf vindt ik t ook wel een leuke naam. Bij de tweede(Roos)heb ik m'n zin een beetje doorgezet dus nu gewoon voor Abbey gaan?wat vinden jullie?
Ik vind Benthe veel mooier, en beter passen bij de namen van je andere kinderen. Ténzij jullie een achternaam hebben als "Dik", "Groot" oid.
persoonlijk vind ik het minder belangrijk dat namen perfect bij elkaar passen. ze wonen maar een korte periode van hun leven met z'n 3en bij elkaar, en dan nog vind ik het niet zo erg als het minder past, juist wel origineel, zo'n ander soort naam. Als jullie allebei Abbey het leukst vinden dan zou ik daarvoor gaan!!
Ik vind de naam Benthe mooier en past ook nog eens mooi bij de andere namen. Is Jenthe anders een optie?
Persoonlijk vind ik Benthe mooier. En als jullie toch voor de andere naam zouden gaan, mss eerder Abby of Abbi? Nu dacht ik meteen aan het Engels voor "abdij"
Ik vind Benthe zelf mooier, maar ik vind Abby wel één van de leukste engelse namen. Ik zou wel voor de 'gewone' spelling gaan i.p.v. voor Abbey. Of evt. Ebby/Ebbie.
Benthe heeft dezelfde klank als F., dus dat zou ik juist niet kiezen. Sowieso vind ik F. en R. al best verschillende namen, dus Abbey past best in het rijtje.
Ik zou zeggen Benthe (zonder twijfel). Zouden jullie niet bijvoorbeeld Benthe Abigail kunnen doen? (tweede naam dus).
Bij ons wonen er al flink wat benthe's Vind het een mooie naam! Maar Abbey vind ik ook heel erg leuk en vrolijk klinken. En het is een naam die je wat minder vaak hoort. Dus het is net wat jullie het leukste vinden! Gewoon goed samen met vl overleggen en dan komen jullie er vast samen wel uit
Benthe. Al vind ik dat persoonlijk echt geen mooie naam. Ik vind Fleur en Roos altijd zo leuk matchen.
Ik vind Abbey een geweldige naam. Ik zou het alleen schrijven als Abbi/Abby of Ebbi. Benthe vind ik niet zo leuk. Maar Roos vind ik ook niet zo geweldig, dus waarschijnlijk heb ik gewoon een heel andere smaak dan jij. Benthe staat misschien wel leuker bij de andere namen. Maar je hoort het zo vaak..
Ik hou niet zo van de naam benthe, maar vind het denk ik wel wat mooier bij de andere namen staan. Abbey vind ik wel oke en ik denk dat het een kwestie van tijd is en dat iedereen die drie dan bij elkaar vinden horen..!
Abbey vind ik echt veel te Engels bij de andere namen en ook niet zi leuk. Maar Benthe vind ik altijd weer een beetje een 'lompe' klank hebben, vooral bij de 'elegante' namen van je andere dochters. Misschien ook leuk: Mirthe Mare Sara Emma Sanne Linde Jasmijn Stella Anna Julia Eva