Nu dan toch zwanger van nummer 2 maar namen die passen bij siem vind ik lastig. Moet Hollands zijn en kort!! Ik hoor graag jullie ideeën!! Heel graag. Alvast heel erg bedankt.
Zou een zusje sowieso geen Meis noemen!! Hihi  Natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Siem & Cato Hanna Pleun Elle Wies Fien Pam Jette Jongensnamen?? Guus  Tijn Gijs Toon Teun Niek Thij Bas
ik ken een siem en teun. Verder nog joep, jur, just, jort, jens, cas, tijn, kars. En meisjes saar, pleun, noor, floor, lise, ise, niene, imme, lot.
Siem en Daan Siem en Jip Siem en Tijn Siem en Mees Siem en Noud Siem en Wout Siem en Loek Siem en Juul Siem en Roos Siem en Loes Siem en Floor Siem en Maud Siem en Puck Siem en Noor Siem en Eef Siem en Vera Siem en Lotte
Penny idd haha Iedereen tot nu toe al bedankt. Er zitten wel een aantal namen tussen die wij zelf ook erg leuk vinden. Het is niet makkelijk. Maar met deze hulp word het wel makkelijker. Haha
Fiool. JAAAAAA die ken ik ook. Siem en luuk de jong. De voetballende broertjes. Daar hebben wij de naam ook vandaan. En vinden luke ook erg leuk. Maar goede vrienden van ons hebben ook en zoontje en die heet luke. Haha.
Haha die voetballers ken ik niet,.ik ken en collega die haar zoontjes zo heeft genoemd.. Luke en Luuk spreek je wel iets anders uit toch? Lucas is ook leuk.
Siem en... Luuk (Ja, ik ken ze wel) Niek Bas Mees Noud Wes Lars Guus Wout Cas Siem en... Dana Tess Ilse Lieke Laure Imme Anne / Anna Lian Rian