We weten al een tijdje dat we een meisje krijgen en eindelijk zijn we over de naam uit! Wat vinden jullie? Olivia Aria Elise (vernoemd naar oma Adriana en Elisabeth) lfs
Olivia en Elise vind ik prachtig, Aria vind ik niks. Adriana vind ik wel echt heel mooi, jammer dat je die naam niet zo houdt.
Ik vind 't een hele mooie naam, al vind ik het met vernoemen zelf altijd minder leuk om de originele naam te verbasteren. Kan me dat wel voorstellen als je het moet doen met een Truitje of Mien, maar Adriana en Elisabeth zijn beide mooie namen, dus had ik zelf zo gehouden. Maar niettemin vind Olivia Aria Elise wel een erg mooie naam, en hoe je vernoemt is heel persoonlijk natuurlijk!
ik vind het een erg mooie naam. alleen vind ik aria een beetje 'vreemd' . ik had voor Olivia Adriana Elisabeth gekozen
Je moet doen wat jezelf mooi vind!!! Aria 'bekt' niet zo lekker naar mijn mening. Misschien klinkt ' riane' beter? Zo word mijn moeder straks ook vernoemt.
Idem Aria vind ik een stuk van een lied. Olivia Adriana Elise vind ik prachtig. Mooie roepnaam ook hoor, Olivia!
Dankjullie wel voor de reacties. Ik zal het even toelichten waarom we voor Aria hebben gekozen. We hebben beide namen verbasterd omdat we beide ouderwets vinden. Eigenlijk wilde we de eerste namen van onze moeder meenemen in de vernoeming, Pieternella maar daar konden we niets mee. Ja Ella, Elly, ik had Elise ervan gemaakt of Eline maar dat vond mijn vriend te ver gezocht dus hebben we besloten om wel wat met de namen te doen maar dan van beide moeder een doopnaam te nemen en die een modern tintje te geven. Dus Adriana en Elisabeth verbasterd. Bovendien is het een Italiaanse meisjes naam dat zowel lucht betekend als melodie. Maar ik sta open voor reacties en suggesties hoor De eerst naam is Olivia dat staat vast
Ik vind Adriana helemaal geen ouderwetse naam, meer een klassieke naam. Het betekent ook wel "zij die van de zee komt". Echt zó veel mooier dan Aria! Is het geen optie dan om 1 naam gelijk te laten aan de naam van de vernoemde (Adriana) en 1 naam een beetje aan te passen (Elise) ? Hoewel ik Elisabeth ook heel mooi vind.
misschien als andere optie nog dan : Adriënne ? Ik vind zelf adriana ook niet ouderwets . Klassiek wel, maar echt ouderwets, nee, niet echt.
Olivia en Elise vind ik erg mooi. Aria vind ik niet mooi, zou daar Ariane van maken (wij hebben dit van dezelfde vernoeming gemaakt ). Krijg je dus Olivia Ariane Elise.