Julian! Stoere naam. Ik heb zelf helemaal niks met Jesse. Ik vind het gewoon geen mooie naam, helemaal niet als hij groot is.
Julian mooier / liever / zachter. Jesse stoerder. Beide mooie namen. Waarom kies je er niet definitief als hij geboren is. Dan kan je kijken hoe hij er uit ziet en hoe hij hij is en wat meer past? Ik snap niet zo goed dat er voor al helemaal een naam bepaald is. Zie soms namen die ik totaal niet bij het kind vind passen namelijk. ik vind alles zo bepaald. Je weet geslacht al, de naam al, etc. Nu wil ik het geslacht niet weten, maar ik denk dat ik per geslacht 2-3 namen doe en dan na de geboorte beslis wat het wordt.
Ja na de geboorte de naam kiezen hebben we ook al over nagedacht alleen hebben we hem liever van te voren. Fijn dat voor al het meedenken. Trouwens beide namen inderdaad gewoon in het Nederlands uitgesproken.
Mijn zoon heeft als tweede naam Julian. Nog altijd spijt van terwijl t zo mooi leek vooraf. Ik vind het veel te sullig en niet bij hem passen. Ik stem dus voor Jesse. Veel stoerder
Nou, daar kan ik je écht niet bij helpen Ik heb 2 jongens en de ene heet Julian, de andere Jesse, maar op de Hebreeuwse manier, dus net iets anders. Aan mij heb je dus niks, want ik vind ze (dat is duidelijk) beide even mooi
Julian! Vind ik toch net iets mooier als Jesse, waarbij ik me altijd af zou vragen of dat nu op zijn Nederlands, of op zijn Engels uitgesproken moet worden. (Op zijn Engels vind ik Jesse wel mooi, op zijn Nederlands helemaal niet)