Ik heb al een lijstje, ben pas kort zwanger, maar we zoeken dringent jongensnamen. Dit vindenden we leuk: Dex Sepp Vinn sepp vind ik zelf het leukste maar manlief wil Vinn, maar daar twijfel ik weer aan! Hebben jullie nog namen om ons lijstje aan te vullen?? Vince kan niet meer, vinden we ook erg leuk. Ow ja we houden niet van namen als Jayden, Desley, Devin enz. Misschien weten jullie nog iets waar we nog niet opgekomen zijn Alvast bedankt!!!
nou dan doe je Sepp en Vinn samen en wordt t Senn haha ik blijf Senn maar roepen wat ben ik ook erg he Als t Vinn wordt zou ik toch Finn doen voor de uitspraak , als ik aan Vinn denk denk ik dus aan n vin van n vis ... (Sorryyyyy)
Volgens mij houden jullie van korte/krachtige namen: - Beau - Mees - Luuk - Dano - Jort - Jorn - Daan (hoor je wel erg veel) - Mick - Tijn - Sem - Mats - Liam - Bink - Jeff - Just - Naud - Siem
brent aron jesse noud sebas sven mika milan tim rivo levi donn bart lano mike roan rayn rowin chris luc lars
het mag wat engelser (engels klinkend) bv. Seth Vince Deze namen vind ik top maar zijn al bezet! 2 lettergrepen mag ook hoor!
nouw zeg das ook flauw . Sen(n) is n superleuke naam hoor man van Eisje26!!!! toen mijn vriend en ik er niet uitkwamen in welk volgorde de namen van de oudste kwamen heb ik besloten Ik moest bevallen dus mocht ook kiezen
haha......!!!! als we er echt niet uikomen gaat dat misschien lukken!! Viggo ook wel leuk! ff op me in laten werken!