*spoed* Wie weet het antwoord voor de nacht?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door prinses, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Tim is snotverkouden. Vannacht al een rotnacht, en nu lijkt hij weer veel wakker te worden. Vanavond om 6 uur hebben we een zetpil gegeven, maar om kwart over 6 stond meneertje heerlijk te geuren. Zou dat ding nu ingewerkt zijn? Het lijkt erop van niet. Misschien dat we er zo nog eentje gaan geven. Dat kan toch geen kwaad?

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    zo nog een geven kan zeker geen kwaad. en evt een ui naast het bed helpt ook om de luchtwegen open te houden

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi, kon je 'm niet meer zien in de luier? Vieze vraag haha
    Ik kan me niet voorstellen dat het ding al gewerkt heeft binnen kwartier, en ook al zou dit wel zo zijn dan moet 4 uurtjes later nog eentje toch geen probleem zijn? Volgens mij mogen kids van deze leeftijd er toch al 3 of 4 op een dag?

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, die staat er al! Hahaha! Alle hulptroepen zijn opengetrokken. Zoutoplossing en Luuf. Straks (mocht hij wakker worden) dan maar een zetpil. En dan hopen dat we allemaal een beetje lekker slapen.

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Sterkte vannacht Prinses!

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36

Hahaha, nee niet te zien. Volgens mij lossen die dingen vrij snel op. Het was wel een beetje een smurrie, maar verder.... heb ik niet gekeken.:D

In de bijsluiter staat dat er 6 uur tussen moet zitten. Maar ik denk dat het in dit geval niet zo nauw is.

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hopelijk heb je een goede nacht. met al deze voorzorgsmaatregelen meot het toch lukken....hoop ik voor je.

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oke, nou die 2 uurtjes eerder is dan geen probleem joh... hooguit slaapt ie er extra lekker op... ;)

met een baby-tje zou ik het niet doen, maar met een peuter wel hoor...

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik duik er vast in. Ik hoop dat het kleine mannetje doorslaapt.

Oh, ik hoor hem alweer.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Kan geen kwaad hoor om een pcm een keer wat eerder te geven op deze leeftijd.
    Heb je ook het hoofdeind een stuk hoger gezet?

En soms wil voor het slapen stomen in de douchecabine ook wel helpen.

Een goede nacht gewenst .

Kwebbel

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    zetpil lost heel snel op binnen 5 min als ze binnen een kwartier poepen is ie dus al opgelost

zou niet snel nog een geven alleen als ie er wakker van wordt en zeurderig is

halve ui naast het bed
    hoofdeinde iets omhoog
    luuf smeren op borst en schouders

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Van die groene Dampo bolletjes (kruidvat merk heeft ze ook en die werken ook prima) die je in zijn bed eentje uitdrukt aan het hoofdeinde wil hier altijd goed helpen. Zou het niet tijdens elk slaapje gebruiken, maar als het echt een rampenplan met slapen is, dan zou ik er mooi savonds eentje kapot knippen en de inhoud op zijn hoofdeinde laten druppelen, zo een beetje aan de zijkanten zodat hij er niet met snoet inligt. Succes!

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Prinses....hoe is het gegaan?

Deel Deze Pagina