Nog even en mijn zoontje word 4 jaar! Hij mag natuurlijk uitdelen op de peuterspeelzaal, maar wat? Ik ben zelf niet zo heel creatief is het met iets simpels zijn, heeft iemand een idee? Foto's?
Ik had een zandbakschepje met een knijpfruitje en een vlaggetje gemaakt met daarop de tekst: ik wil niet opscheppen hoor, maar ik knijp er tussenuit. Ik ben 4 en ga naar de basisschool!! Heb even geen foto bij de hand, maar op het kdv vonden ze het erg leuk.
Ik heb deze Cute Food For Kids?: Babybel Cheese Ladybug Een keer getracteerd.. en daar heb je ook een jongetje meisje versie van ook erg leuk. Had toen verschillende gemaakt.
Ik heb bij ikea van die vingerpoppetjes gekocht (10 in een zakje voor weinig) en doe die op een soepstengel met een klein snoepje ofsow erbij. Heb er nog niet echt over nagedacht maar die vingerpoppetjes vond ik zo leuk hahaha
Ik heb, heel simpel, plakjes banaan en hele aardbeien in gesmolten chocola gedoopt en ze daarna door mijn oudste laten versieren met gekleurde hagelslag etc. Snel klaar, ziet er feestelijk uit, redelijk gezond en zowel de kinderen als de leidsters waren erg enthousiast. Hier zijn kadootjes, zakjes etc (gelukkig) niet toegestaan.
Zakje knijpfruit met een foto eraan. Op de achterkant had ik geschreven: De schoolbel luidt, ik knijp er tussen uit.
Ik had een kabouterplop huisje voor de kindjes gevuld met druifjes en voor de juffen minnie mouse doosje met theezakjes en bonbonnetje erin. Zoon had het zelf uitgekozen.
Ik heb bananenbootjes gemaakt, met op het zeil een foto en de tekst: ik zeg jullie vaar-wel, want ik ga naar school!