Julianatoren of plopsaland met 3 jarige

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Molensteen, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Op zijn derde verjaardag willen we met zoontje naar een attractiepark.
    Maar welke ?

Wie heeft er voors en tegens. We gaan begin mei

2. veense

veense Niet meer actief

Allebei leuk maar Plopsa de Panne is wel heel erg gaaf!
    Onze dochter genoot daar op die leeftijd volop (en nu ze 9 is nog!)

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Plopsa de panne ken ik niet maar degene in nederland Coevorden en geloof hoevelaken vonden wij echt 3x niks, wij vonden deprijs absoluut niet in verhouding staan tot wat je er voor kreeg.
    Julianatoren vinden wij geweldig veel attracties voor kleine kinderen en niet te groot om af te lopen voor ze. Dus ik zou gaan voor julianatoren

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    wij zijn in plopsa coevorden geweest maar ik vond het echt zonde van het geld. het is dat we er vlak naast in een vakantiepark zaten maar ik had er echt niet speciaal een autorit voor gemaakt. ze vonden het wel leuk maar het was binnen een paar uur bekeken.ik dacht iets van 18 euro per persoon.

julianatoren zijn we ook geweest. leuk maar klein en heel erg dicht op elkaar. als het druk is dan is het daar echt niet grappig. dacht iets van 21 euro entree per persoon.

eerlijk? als ik voor een pretpark moet kiezen dan zou ik voor de efteling gaan. vanaf volgende week zijn er bij de AH weer kortingskaarten die je kan sparen waarmee je 10 euro korting krijgt. dan komt een kaartje op 24 euro per persoon en tot 4 jaar gratis. echt een park waar je de hele dag aan kan besteden.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Efteling komen we jaarlijks, daar gaan we dus al heen

Maar willen juist dat voor zoontje de attracties te doen zijn.
    Plopsaland hasselt zou dan ons doel zijn, rest is voor 1 dag niet te rijden.

Of zou kalkar iets zijn?

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij vonden Julianatoren een grote verschrikking! Het was er enorm druk, in bij wijze van 10 stappen het park door zo klein, vond de entree schrikbarend hoog voor wat je krijgt. De attracties waren wel aardig, maar nee wij gaan absoluut niet terug.

7. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Plopsaland de panne, echt een heel leuk park voor kinderen, ik vind julianatoren echt verschrikkelijk!

8. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    P
    kalkar zijn meer kermis attracties zeg maar en erg verouderd, niet mijn ding

9. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    plopsa vonden we niks. niet alleen omdat het erg klein is maar ik mocht ook nergens mee in met onze toen 2 jarige dochter. dit vanwege mijn rolstoel.

julianatoren vonden we wel erg leuk. ook niet heel groot maar wel fijn voor de kleintjes.

misschien is linnaeushof nog een optie?

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Plopsaland de Panne is echt superleuk! Echt een aanrader :)

11. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Voor de kinderen is julianatoren erg leuk hoor. Plopsa ken ik dan niet.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn kinderen vonden beide parken erg leuk. Omdat je aangeeft begin mei te gaan zou ik kiezen voor Plopsa omdat dat binnen is.

13. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Ga je in vakantie of juist erbuiten? Want als je zo een keer door de weeks gaat is juliana toren denk ik heel goed te doen en niet te druk.

14. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Onze zoon heeft zich vorig jaar mei prima vermaakt in Plopsa Coevorden. Hij kon overal zelf in en hebben het best een behoorlijke tijd volgehouden, maar echt groot is t niet. Wij zaten toen op cp dus de reis hadden we toen al gehad. Julianatoren is leuk maar niet als t druk is. Voor kinderen erg leuk. Maar ik heb t na 3 bezoeken wel gezien daar.
    Tivoli in Nijmegen is ook erg leuk voor die leeftijd. Is wel allemaal buiten.

15. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind Plopsa in Hasselt heel leuk. Zijn wij afgelopen jaar geweest met onze zonen (toen ruim 2 en 5) en die hebben zich erg goed geamuseerd. Het is inderdaad niet erg groot, maar ik vond het zeker de moeite.

16. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Plopsa De Panne of Plopsa Coo is erg leuk. Hasselt is kleiner en niet helemaal zijn geld waard, vind ik. Julianatoren vonden zowel wij als onze dochter een verschrikking. Zo veel prikkels op zo'n mini oppervlakte... Gek werden we ervan. Uiteindelijk de hele dag op het uiteinde van het terrein, in de ouderwetse speeltuin, doorgebracht om toch nog iets van onze centen terug te zien. Dat doe ik nooit meer.

17. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Tivoli hebben we vorig jr gedaan

We gaan meivakantie

Linnaeshof geen ootie, te ver weg, komen van limburg

Partner had vandaag over bij goed weer mss wel dierentuin

Dus haha optie blijven open

18. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    En toverland dan? Is zowel binnen als buiten. Veel attracties waar je vanaf 90 cm in mag (onder begeleiding).

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Julianatoren vind ik een vol en druk park. 3 x gratis toegangskaarten voor gehad, dus dan maakt het niet uit, maar ik zou er zelf niet zoveel geld aan uitgeven.

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Plopsa de panne is super voor die leeftijd,park is ook mooi.
    juliana toren is leuk op een rustige dag maar wel klein en ook niet mooi.
    zoonlief vond beide leuk,dus vanuit het kind is beide goede keus.

de indoor plopsa's vind ik erg tegenvallen.

Deel Deze Pagina