Heb er veel positieve dingen over gehoord....Ben zelf (nog) niet geweest. Duurt nog even maar alvast Veel plezier!
ik ben wel geweest samen met mijn mannetje en het was super! echt een aandrader hoor! maar wat ik je wel kan afraden is het eten te reserveren bij het bijzittende resturaunt qeeuns ofzo zoiets,dit hebben wij wel gedaan en is ons niet goed bevalllen want je kreeg de keuze uit: gevogelte vis vegetarich of gewoon vlees ik had gevogelte en kreeg maar een heel klein bakje met gestoofte kip ofzo net genoeg om je holle kies mee te vullen en geloof ik me zelf ik ben geen grote eter, maar de musical is echt helemaal top wij hadden er een dagje van gemaakt en hebben eerst geshopt in de bijlggende overdekt winkel centrum...
Wij gaan 13 juni! mijn verjaardagskadotje van 21 januari! lang moeten wachten! pffff! Heb er erg veel zin in! Hebben er een hotelletje bijgeboekt, lekker weekendje weg saampjes!
Ik ben vorige week geweest. Ik had veel meer zang verwacht maar alles werd verteld. De hoofdspelers hebben niet eens gezongen maar alleen 1 nummer geplaybacked. Het dansen was wel super en het verhaal was leuk om naar te kijken. Ook zat er veel humor in dus ik heb er wel van genoten.
Ik ben er geweest in maart , was echt leuk! Was wel blij dat er een hoop liedjes gewoon in het engels waren gebleven, ben nooit zo van Nederlandse namaak....
Ik ben bij de premiere geweest. Vind het een heel leuke show, maar het is geen musical. Er wordt wel gezongen, maar niet veel, het meeste staat op band. Verder zijn ze echt héél dicht bij de film gebleven (kan vaak meepraten bij 'bekende stukjes'). Als je de film leuk vond, zal je dit dus ook leuk vinden Dans vond ik echt super! Veel plezier !
Ik ben ook nog niet geweest, maar het staat wel op de planning. Ik ben naar de 1e fame geweest, dus niet die met Jim Bakkum....Die vond ik ook helemaal geweldig.
Ik ben geweest. En het was echt super. Wat hebben ze alles mooi gedaan, decor prachtig. Super. Geniet er lekker van!