Stomme nepbevalling ja. Ik weet nog goed dat ik ook even mijn mooiste jurk aantrok. Ik bedoel, ze had ineens een andere jurk aantijdens het bevallen, en daarna na dat de baby er was, geen spatje bloed. Hmmm Ik dacht al wel dat het een meid zou worden. Maar ik dacht niet dat ze haar naar dr moeder zou vernoemen maar Mereltje ofzo.
Heb me ook kapot gelachen inderdaad vanwege het omkleden van het ene jurkje naar het andere tijdens het bevallen... whahahahaha... alsof je daar ook maar 1 moment aan denkt... en dan ook een JURKJE niet eens een lekkere bigshirt of pyjama, hihi.
Hoi allemaal, Ik kijk ook naar Julia's Tango. Het was mij eerlijk gezegd niet eens opgevallen dat ze een andere jurk aan had. Het enige waar ik aan moest denken, is dat wij toch echt 9 maanden zwanger zijn en dat zij het maar 3 of 4 weken was....
Ja, inderdaad.... hihi. Maar ach, het is maar tv . Mijn mooiste zomerjurkje blijft dan mooi in de kast, denk dat ik gewoon ga voor mijn mooiste big-shirt, hihi.
Dat vond ik juist zo leuk....het had vrijwel niks met bevallen te maken...wel zo makkelijke t.o.v. de geloofwaardigheid Die was er dus niet :-D
Julia's Tango stopt Uitgegeven: 26 mei 2008 12:16 Laatst gewijzigd: 26 mei 2008 12:37 AMSTERDAM - Van de Net 5-serie Julia's Tango komt volgend jaar geen derde seizoen. "We hebben het tot het einde aangekeken, maar toch besloten dat we naar iets nieuws gaan zoeken", vertelt een woordvoerder van de zender maandag. De laatste aflevering van de dramaserie, die zich afspeelt in Buenos Aires, was vorige week maandag te zien. De laatste twee afleveringen van de serie werden bekeken door respectievelijk 340 duizend en 361 duizend kijkers. Naar de Amerikaanse ziekenhuisserie Grey's Anatomy, die voorafgaand aan Julia's Tango werd uitgezonden, keken diezelfde dagen respectievelijk 424 duizend en 509 duizend kijkers. De kijkcijfers waren voor Net 5 geen reden om met de serie te stoppen. "Wij waren heel tevreden", stelt de woordvoerder. Hoofdrollen Julia's Tango draait om een groepje vriendinnen, dat in de Argentijnse hoofdstad een bed & breakfast begint. Kim Pieters, Peggy Vrijens, Miryanna van Reeden en Tina de Bruin speelden de hoofdrollen in de serie. De zender, die zich richt op jonge vrouwen, is momenteel druk met het ontwikkelen van nieuwe tv-series. Vorige week werd al bekend dat Katja Schuurman overstapt van BNN naar Net 5. Vanaf oktober zal ze te zien zijn in een nieuwe dramaserie. Co-assistent In september gaat het tweede seizoen van De Co-assistent van start. De lengte van de ziekenhuisserie, waarin Hanna Verboom de hoofdrol speelt, gaat van een halfuur naar een uur. bron: nu.nl
Echt jammer... Meiden van de Wit is ook gestopt (was met Frederique Huijdts), ook al zo jammer... en nu dit.