Vriend heeft 4 namen uit mijn lijst gepakt.. *Collin *Dylan *Jessie *Diégo Welke vinden jullie de leukste?
Ik vind ook Collin de leukste, maar ze zijn allemaal niet mijn smaak (ik hou niet van Engelse namen).
Ok, over de schrijfwijze valt nog een hoop te bespreken. Er zijn nu in totaal 2 namen af en 2 bij... Pff... Nieuwe lijst: Colin Diégo Jairo Ryan
Mag ik vragen hoe je dochter heet? Van je laatste rijtje vind ik Colin het leukst, en Diego ook als het kindje iets een tintje heeft.
Kindje zal geen tintje krijgen.. Mijn dochter wel en die heet Rebecca. Zijn zoon heet Sem. Beide bijbelse namen geloof ik (beide niet gelovig). Ik vond Noah super mooi, maar dat vind hij TE bijbels...
Ik vind Colin daar niet zo leuk bij eerlijk gezegd.... Ik zou dan eerder voor een bijbelse naam gaan zoals: Boaz Joas Gideon Jonas Maarja dat moeten jullie dan beiden wel leuk vinden
Ja en dat vind hij dus helemaal niks! Wel jammer. Vond zelf Noah, Gideon, Joas en Boaz ook leuk.. Maar die vind hij dus niks
Ik vond Dylan leuk, maar dan uitgesproken als dielan zeg maar. Denk niet dat jij het zo bedoelt? En uit jouw tweede lijstje vind ik Ryan ook een leuke naam, past wel goed bij de naam van jouw dochter. Vind ik dan he