Fynn, de enige jongensnaam die ik leuk lijk te vinden (erruuug) maar ik vind het zooooo moeilijk! Ik ben er heel vroeg bij maar ben al zo bezig met namen (eigenlijk voor de zwangerschap al). Ben benieuwd naar jullie meningen!
Op zich wel leuk. Je hoort hem wel vaak de laatste tijd vind ik maar als je dat niet erg vind... Finn of Finnley vind ik leuker dan Fynn.
Erg leuk maar Finn is wel populair en de klank is natuurlijk hetzelfde. Dus als je dat geen probleem vindt, doen! Anders Finley of Flynn vind ik ook erg mooi..
veel voorkomende naam op dit moment. heb zelf 2 vriendinnen die kids met die naam hebben en nog kennissen die ook een kindje hebben dat zo heet. vind het wel een leuke naam wel geschreven als Finn
Hele leuke naam! Maar ik zou het wel met de I schrijven anders heb je kans dat er steeds verbetert moet worden als de naam opgeschreven word, dan denk ik dat iedereen finn schrijft ipv fynn Tenzij jullie dat niet erg vinden natuurlijk! Maar de naam is leuk!!
Bedankt voor de reacties! Ik zelf had de naam nog niet gehoord, tenminste niet in mijn omgeving. Ik twijfel ids nog over Finn of Fynn.. Alhoewel ik persoonlijk Fynn "specialer" vind dan Finn. Kan het niet uitleggen, haha. Ook vind ik Dayne (Dee-jun) een heeeeeele mooie naam maar dat vind vriendlief niks...
Ik vond de naam Finn leuk, maar nu eigenlijk te vaak gehoord. Terwijl Sophie en Emma bijvoorbeeld tijdloos blijven, heb ik dit niet met Finn. Ik vind je schrijfwijze het wel weer bijzonder maken. Waarschijnlijk moet je het met Finn ook altijd spellen door aan te geven dat het met dubbel N is. Als dit jou gevoel is, zou ik er zeker voor gaan.
Ik vind dat het er uitziet als een spelfout, de l vergeten bij Flynn of de i verwisseld bij Finn. Echt zo'n uitlegnaam, 'nee je schrijft het anders wnt mijn ouders hielden van origineel spellen...'
Haha, nee dat laaste is het zeer zeker niet! Flynn vind ik echt 3 keer niks (terwijl het maar 1 letter erbij is) en Finn doet mij denken aan een burger uit Finland Ach.. Ik heb nog even!
Leuk, maar dan met een i en geen Y. Wel komt de naam me momenteel net iets te vaak voor...... Dat vind ik persoonlijk altijd wel jammer, maar hoef je er niet van te weerhouden natuurlijk!