Welke jongensnaam?

Discussion in 'Babynamen' started by Bumba2009, May 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welke jongensnaam?

1. Jaydee

2. Dani

3. Yaro

4. Gyano

5. Miguel

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

Dec 6, 2008
    103
    0
    0
    Welke vinden jullie het mooiste?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh jee.. dat is vervelend... geen een. Sorry, ik vind ze allemaal echt niet mooi. Maar goed, mocht je een spaanse, portugese of italiaanse achtergrond hebben dan vind ik Miguel nog het meest acceptabel. Als je geen bijzondere achtergrond hebt (of je vent natuurlijk) dan zou ik gewoon voor Michel of Michiel gaan ;)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sluit me bij zwaantje aan.

4. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

Dec 6, 2008
    103
    0
    0
    Mijn vriend heeft een Spaanse achtergrond maar ook al had hij dit niet dan nog zouden we nooit kiezen voor een saaie afgezaagdeHollandse naam als Michel of Michiel.
    Het moet een stoere en aparte naam zijn :)

5. mies81

mies81 Lid

May 7, 2009
    25
    0
    0
    Wat vind je van deze (Spaanse) namen?

Elija
    Esteban
    Hugo
    Juan
    Manuel

Van jouw lijstje vind ik Miguel het leukst, maar ik vind ze geen van allen super.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zie vooral apart en weinig stoer want bij mij roepen alle namen een hoog 'homo" gehalte op... tja, ieder z'n smaak. Maar Miguel is een optie bij een spaanse achtergrond.. ik hoop van harte dat jullie geen Bakker, Visser of Jansen van je achternaam heten... (of iets vergelijkbaars)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik vind Gyano wel leuk eigenlijk.

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Ik vind Yaro het mooist, ik snap dat jullie niet voor Jaro gaan, gezien de Spaanse uitspraak dan.
    Zelf vind ik Carlos een erg mooie Spaanse naam (maar heb begrepen dat veel Spanjaarden dit wat ouderwets vinden) en Álvaro vind ik ook supermooi, maar die is misschien niet zo toegankelijk in het Nederlands...

9. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

Aug 24, 2008
    553
    1
    18
    Ik vind Jaydee wel leuk, maar nu ik lees dat je man een spaanse achtergrond heeft, vind ik Gyano leuker :oops:

Share This Page