Ik ben zwanger van de derde maar heb totaal geen inspiratie voor een naam... Vooral een meisjesnaam vind ik erg moeilijk.... Hebben jullie ideeën? Liefst een Engelse naam met ook 2 lettergrepen net als onze 2 meiden.... Alvast bedankt voor jullie ideeën!!
-Quinty/Quincy -Jayda -Shannon -Bridget -Chloe -Lindy -Daisy -Sarah -Scarlett -Stella -Sadie -Eden -Jolene -Aislyn -Deedee -Febe -Jenna -Judie -Lori/Lorin/Lorrin -Robyn/Robbin -Roslyn -Shanna -Sheron -Lisa
Caithlynn, Megan & - Jaylee - Kelsey - Jillian - Rachel - Aubrey - Lauren - Nicole - Lesley - Novalee - Desteny - Jessie - Kayla
Mijn favoriete naam voor een 3e zou voor mij Megan zijn . Wij hebben een Fae en een Katelynn... Jody vind ik ook erg leuk- maar misschien meer geschikt voor engelstalige landen. Luna Maeva Mia Livvy (olivia) Abby (abigail)
Mijn dochter heet chelsea en als ik een meisje er bij had gekregen vond ik Caitlin en Jessie er het mooiste bij passen. Mijn man vond Skylar mooi trouwens, misschien ook nog een idee voor jou