We weten nu dat ons 2e wonder een jongetje zal zijn, maar owww wat is het moeilijk... Daarom schakel ik hier graag wat hulp in! Wij willen het liefst een internationale naam, voorkeur Engels of Amerikaans.. onze dochter heet Jacky.. Geen 'ie' klank op het eind... Liefste 5 letters, maar geen must... en heel belangrijk: geen veel voorkomende naam met name doordat we een achternaam hebben die je veel hoort, in dezelfde hoek als 'jansen' zeg maar ... James vind ik erg leuk! Maar hoor je nu zoooveel Otis is leuk maar begint nu ook in opkomst te komen heb ik het idee.. Logan: leuk! Maar vindt man niks.. zelfde geldt voor Felix.. (Om een beetje te laten zien wat mijn smaak is..) Ben erg benieuwd, wie weet zit hier DE naam wel tussen!
Boyd Mason Bryce Colin Dean Mitch Joël Dion Jace Quint Iven Kyle Benja Rocco Flynn Rylan Dylan Caleb Gavin Royce Carson Reese Caden Nigel Justin Evan Neill Nick Shane Connor Miles Marlon Preston Jordan Nathan Ethan Brett
Mike Tyler Marlin Drake Wyatt Destin Niall Nolan Damon Matthew Jalen landon Lennon Elliot Bruce Skyler
Mason hoor je toch best vaak... bruce stond op ons lijstje maar is een maand geleden vergeven door vrienden helaas, hierdoor valt ook automatisch bryce af..
Skyler en lennon zitten al in de fam... Tyler vind ik leuk maar man minder, ook omdat onze achternaam op 'er' eindigt... Je merkt het al... we zijn moeilijk haha!
James is leuk! Vind het wel meevallen hoevaak ik hem hier hoor eigenlijk. Kan bij jou natuurlijk anders zijn.. En Mase?
Jacky en Jace Jacky en Aiden Jacky en Everon Jacky en Seth Jacky en Jared Jacky en Dean Jacky en Denver Jacky en Denzel Jacky en Phyllon
James hier juist heel veel.. Mase is leuk! Maar dan krijg je uiteindelijk denk ik de oer hollandse 'mees' als uitspraak
Jacky en Aiden, Alex, Boris, Bruce, Caleb, Carlos, Collin, Darnell, Destin, Devin, Duncan, Dylan, Ethan, Glenn, Hayden, Kaleb, Kaylo, Kyan, Lennon, Lewis, Marnix, Mateo, Michael, Nigel, Oscar, Scott, Shane, Skyler, Steve, Tyler, Tyrell, Victor, Yanick
Aiden Deacon Dwight Vince Jason Zack Lyle Raven Ian Owen Carter Keaton Tren Trey Grayson Wess Boden Ryan Travis Dayton Dane Maddox Colin Denver
Weet niet of ze al genoemd zijn: Vince / Vinz Quinn Ace Sean Hayden Dallas Jason Nigel Collin Owen Phoenix Caleb River Chase William Taylor Zayne Niall Scott Jace