Ik kies voor L.uca maar mijn jongste heet ook zo . En dat is een super lief en knuffelig, mega ondeugend en onwijs ondernemend kind. Echt een heerlijk kind... Julius vind ik niet zo leuk, beetje suf.
Dank voor jullie reacties! Daar kunnen we zéker wat mee! Leuk om te lezen hoe divers jullie associaties zijn met namen. Wij houden wel van een beetje 'kak'.
Ben dan eigenlijk wel heel benieuwd welke 2 andere namen in jullie top 3 sto den... Wil je die (privé) met me delen?
Luca is echt een hondennaam vind ik, weinig namen die ik echt lelijk vind maar Luca is er eentje van. Julius vind ik lekker stoer!
Ja, tuurlijk. De andere namen in onze top 3 waren Olivier en Pepijn. Wij hebben voor Olivier gekozen voor onze jongste. Het ging op het laatst tussen Olivier en Julius. Mij maakte het niet zoveel uit, maar mijn man had een voorkeur voor Olivier. Die is het geworden Verder hadden we nog Abel, Stijn/Stan, Sam(uel), Sem en Noud. Heb even het lijstje opgezocht
Julius vind ik heel mooi! Beetje kak inderdaad maar daar hou ik wel van, past ook mooi bij Olivier. Luca vind ik juist volks en echt niet mooi.