Grijpgraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mw21, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay dames,
    Kvind het lekker om met mijn benen opgetrokken op de bank te zitten. Vooral met me pijnlijke bekken want dan trek ik mijn onderrug mooi bol.
    Maar nu is het zo dat de kleine het dan blijkbaar heel fijn vind om met zijn of haar handjes in mijn lies te 'graaien' soms voelt het btje als gekriebel, dan als krabben en soms een keiharde steek.
    Beetje nagels over krijtbord gevoel dus ik wordt er echt onpasselijk van :D

Herkenbaar?

2. Metire

Metire Niet meer actief

Hahaha dat klinkt me bekend in de oren, dus ik test net of de mijne dat ook echt doet als ik mn benen optrek en zit blijkbaar geconcentreerd te kijken zegt mn vriend: 'wat doe je, ben je yoga aan het doen?':D

maar ik herken het kriebelgevoel! het krabben en het pijnlijke (nog) niet gelukkig.. :)

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha NOG niet! En als je je benen optrekt naar 1 kant? Dus op 1 heup zitten

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier kon mn meisje tegen het einde soms ineens heeel vervelend in mn gevoelige delen prikken, deed ook echt pijn. Je zal het straks nog missen, dat gekriebel ;)

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ja herken ik hier ook. Ik zit ook graag opgetrokken en dat vindt ons frummeltje niet zo leuk. Laat dan ook duidelijk merken door te krabben, drukken enz. Volgens de VK kan het geen kwaad want ze pakken hun ruimte wel. Vannacht rolde ik ook op mijn buik en hupsakee daar kwam ook het protest weer

6. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    wat een pestkopjes creeren we eigenlijk he hahahahaha
    ik ben nog maar 19 week en t is de 1e dus ehhh nee geen idee...

maar klinkt me bijzonder...
    maar kun je echt t veschil voelen tussen handjes en voetjes zoals ik hier soms lees? wat gek :p

7. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ik vind het gekriebel van de vingertjes heel schattig maar mijn kleine vind het ook niks als ik mijn benen iets optrek in bed. Gaat meteen bonken enzo, heel grappig.

En ja, je kan echt het verschil voelen tussen handjes en voetjes, helemaal als je doorhebt hoe de kleine ligt in de buik. Ik krijg regelmatig flinke trappen in m'n zij haha

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, ik voelde echt het verschil tussen een schop en geprik met de vingertjes, nu is mn dochter echt een friemel meisje en dat merkte ik tijdens mn zwangerschap ook al. Soms had ik me toch een pijn als ik opstond, mn man grapte dan wel dat ze mn eierstokken vastpakte ofzo ;)

Deel Deze Pagina