Helpp :( Ik weet het niet meer !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mel01, 5 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel01

Mel01 Lid

23 dec 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik zit ergens mee en ik weet niet meer wat ik moet doen. Vandaar dat ik het met jullie wil delen.

Ik heb de tweede kerstdag een miskraam gehad met 6 weken.
    En ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden. Heb met de huisarts gebeld en hij zegt dat het maanden kan duren. Dus ik moet gewoon wachten. Ik heb ook testen gedaan maar die waren negatief. Het kan zijn dat ik misschien opnieuw zwanger ben maar dat het nog te vroeg is. Kunnen jullie mij hiermee helpen? Is er iets anders wat ik kan doen om er achter te komen of ik zwanger ben of niet. Want ik voel mij eigen helemaal niet fijn. Elke keer als ik een beetje rugpijn krijg schrik ik mij eigen kapot. Ik denk dan steeds dat ik weer zwanger ben en een miskraam krijg. Want mijn miskraam was begonnen met rugpijn :(

Kunnen jullie mij hiermee helpen??

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik denk dat je hcg langzaam uit je lichaam is verdwenen en dat pas daarna je cyclus op gang kan komen. Het kan dus wat langer duren voordat je cyclus weer op gang komt na een miskraam, dus dan duurt het ook wat langer voordat je weer ongesteld wordt.

3. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt! Heb er geen ervaring mee, maar zoals hier boven al genoemd wordt kan het lang duren voordat het weer op gang komt.

Als je echt denkt dat je zwanger bent, kan je geloof ik ook je bloed laten testen. Maar zou denk ik nu eerst even afwachten totdat je cyclus weer op gang komt om teleurstellingen te voorkomen...

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Toen ik bevallen was met 14 weken zeiden ze in het zh tegen mij dat het ongeveer 3 maanden duurt voordat je hormonen zich weer hersteld hebben, maar het kan ook nog langer duren. Ik vrees dat je dus nog even geduld moet hebben. Ik hoop voor je dat het zich snel hersteld, ik snap dat je bij elk steekje weer schrikt!

5. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wel zeker dat de miskraam compleet is afgekomen? (is er na die tijd nog met de echo gekeken?)

Het verschilt per persoon hoe snel je cyclus weer terug is, ik had precies 2 weken na mn miskraam weer een eisprong (vloeien was net 3 dagen gestopt) en meteen weer cyclus van 28 dagen...

Hoop voor je dat jouw cyclus snel weer regelmatig is.

Deel Deze Pagina