Hej meiden Ik heb op 23dec pregnyl 5000 gekregen in combinatie met clomid 50 mg. Nu heb ik morgen mijm nod en had ik vandaag met afvegen, roze/rood slijm verlies. Klein beetje niet heel veel. Mijn periode begint altijd met veel bruin bloed en daarna rood, dus herken dit niet als mijn periode. Ik had gister een test gedaan en die was negatief ( te vroeg i know) hihi ik was ongeduldig... Wat denken jullie?
60 x bekeken en geen reactie Vandaag een negatieve test.... en nog geen tekenen van ongi.... ook geen rood /roze meer
Ik ben bang dat helaas niet zwanger bent....... Geen bloed geeft moet maar een negatieve test is meestal geen goed teken. Ik hoop dat ik het mis heb en anders dat je toch heel snel zwanger mag zijn hoor!
Ik heb dit nooit, de enige keer dat ik zoiets had was dat is zwanger was van mijn dochtertje. Ik hou de moed erin!
Hou er rekening mee dat je menstruaties heel anders kunnen beginnen als je hormoonmedicatie gebruikt. En het hoeft ook niet elke keer hetzelfde te zijn. Hier heb ik alle mogelijke manieren gehad: eerst bruinverlies, eerst rozeverlies, vanuit het niets helderrood. De ene keer na 13 dagen ongesteld, een andere keer pas na 16 dagen. Dus je kunt er geen touw aan vastknopen. Hier was het over het algemeen een voorbode van mijn ongesteldheid, maar ik hoop voor jou dat het niet zo is. Succes!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik lees vaak dat vrouwen pas na hun NOD positief testen. Een ding wat ik heb geleerd... Alles is mogelijk Van ongesteld zijn en toch zwanger tot laat positief testen. Ik duim voor je!
dank je wel meis het voelt gewoon anders dan normaal... ik heb heel veel hoofdpijn, veel rugpijn, soms misselijk , enorm emotioneel en roze rood slijm verlies. hopenlijk blijft het weg Ik lees ook dat veel pas na nod positief testen! Met mijn dochter was ik al overtijd toen ik positief teste. Geen bloed geeft moed we blijven hopen
In iedergeval succes ! Nu negatief testen is natuurijk geen hele grote kans dat het raak is...maar een hele kleine kans van wel. Door de pregnyl kan je LF wat langer zijn.
Nog steeds geen ongi..... Tel ik niet verkeerd? Ik heb 23dec om 9.00uur pregnyl gekregen... dus dan zou ik 24 dec mijn eisprong hebben gehad... is mijn mod dan niet morgen?
Ik hoop voor je dat het raak is! Morgen ga ik zelf ook maar testje doen durf niet zo goed Marja anders weet ik t nooit.. Nsucces meid! Duim voor je
Dank je wel ik heb morgen me nod ipv vandaag! Ik had namelijk de 24ste me eisprong hihi dus alles kan nog. Nog steeds geen ongi te bekennen... ook geen bruin meer of ongi krampen oeeeeeeh wat spannend!!! Suc6 meid ik hoop dat je een knalstreep hebt!
Ik heb nu alleen heeeeeel klein beetje bruin slijm. Lage rugpijn, hoofdpijn, en last van me ogen Morgen nod...