Hallo dames, Zijn er mensen die hun ''rommel''zolder omgebouwd hebben tot slaapkamer? Wij zijn namelijk onze zolder aan het verbouwen en willen daar ook een slaapkamer van maken. Hebben jullie daar misschien foto's van? Ben erg benieuwd. Wij krijgen er trouwens een dakkapel op. Liefs
We zijn er mee bezig.. Lenn zou daar komen te slapen en dan zijn oude kamer zou de baby komen.. Alleen door omstandigheden gaat dat niet lukken en komen ze tot na mijn verlof bij elkaar op de kamer.. Man heeft nu weinig tijd om het af te maken (doen alles zelf) helaas.. zal even wat foto's opzoeken.. is nog niet klaar, maar het grootste gedeelte wel..
Zo is het nu.. Er hoeft alleen nog een muur geverfd te worden (groen) en de vloer moet er nog in.. Verder moeten we nog een oplossing zoeken voor bij de trap.. We hebben nu een zolderluik, zonder omheinig o.i.d. dus een traphek plaatsen gaat niet zo makkelijk..
Roeltje, vind je bijv. van zelf een traphek te maken? iets in de trant van: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ9iI9w-zdiyOSpEq1seEAiqVJsFTP0CnUY_YA2hc_G9IYmWa_4ERbDcHOr (let niet op de foto, die heb ik van google geplukt. het gaat om het houten raamwerk rond het trapgat) @ ts: dit blog volg ik en ik ben helemaal weg van deze zolderkamer: Home sweet home Zilverblauw
Zoiets moet het idd worden, alleen ons mannetje is een kleine stuntman dus zal hoger moeten.. En de traphekjes die je in de winkel kan halen zijn passen niet.. Te laag.. Eindelijk één gevonden, was te hoog.. Dus moeten provosorisch iets in elkaar bouwen denk ik
Zo dat is al erg mooi geworden! wat een verschil. En als het dan ook nog helemaal ingericht is en vloerbedekking op de grond dan lijkt het weer heel anders!