jullie advies gevraagd ? vals of positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by wensdroom, Jan 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    #61 wensdroom, Feb 3, 2014
    Last edited: Feb 3, 2014
    nu ongeveer 3 weken overtijd waarvan dus 1,5 dag wat bloedverlies maar niet veel ( normaal toch een dag of 4 zeker wel menstruatie) ook 1 dag en nacht moeten spugen en koorts gehad ( dus mogelijk ook griep gehad of zo dat de cyclus beïnvloed ik weet het niet meer) de dingen gaan bij mij toch al altijd net anders dan normaal ben niet anders gewend met mijn lichaam, maar dus nog nooit zo lang gehad dat een menstruatie uit bleef. met ha overlegd maar die vinden een bloedtest nu nog niet nodig, gezien de wel hele kleine kans. als ik een test had die positief kon zijn licht of donkerdere streep uiteraard mocht ik dan een bloedtest ter controle doen. en anders als een volgende menstruatie ( als ik normaal door zou tellen en zou doen alsof ik hem gehad heb) op de normale tijd dan ook uitblijft dan konden we toch eens bloed testen. dus af en toe waag ik er nog een testje aan zoals ook vandaag. ik denk dat ie negatief is al leek er heel even een tuurstreep te staan. zie foto. wat denken jullie? View attachment 375360

Share This Page