Peuter stoeltjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Dani84, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Waar ik van die kleine lieve houten kinder / peuterstoeltjes?

Ik had er 2 maar zoonlief gaat er steeds op staan..(om te helpen in de keuken oid) en t ging altijd goed tot net bij m`n man en die schrok en werd boos te gelijk.. en die smijt zo`n stoeltje naar buiten..:$

Ja helemaal kapot dus.. :x

Ik dacht zelf ikea.. maar dat is hier niet zo inde buurt..

iemand nog iedeen?
    Alvast bedankt!

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Onze stoeltjes heb ik gekocht bij leenbakker.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :(:$ Een stoeltje naar buiten gooien omdat je schrikt?? EN zo hard dat ie kapot gaat? Klinkt niet echt sappel.

Je kunt ze idd bij de Leen Bakker en de Ikea halen. En laatst zag ik bij de HEMA ook iets dergelijks.
    Online zijn er genoeg kinderspullen-winkels die ze in alle soorten en maten kunnen bezorgen. Maar die zijn dan mss beetje duur, als ze vaker kapot worden gemaakt :(

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is niet zo'n leuke actie van je man :(

Wij hebben er 1 van de Ikea. Heerlijk ding (dat is zo'n zelfde model als die je ook in het groot heb).

Maar niet rot bedoeld hoor, maar elke peuter krijgt die fase volgens mij wel dat ze gaan staan op hun stoel. Als je dat niet wil, moet je consequent blijven en hem laten zitten op de stoel.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha normaal gebeurd dit nooit! Heb echt een lieve meegaande man, maar hij schrok echt omdat hij zoonlief niet gezien had en hij was eten aant koken, dus hij schrok zo..

ben er ook niet blij mee hoor dat hij dit gedaan heeft, en ben ook echt boos, maar goed..
    En nee dit gebeurd niet vaker ;) haha

Ik weet dat een peuter deze fase krijgt werk op kdv en ben ook echt voor stimuleren van helpen dus hij mocht van mij op stoel staan om te helpen alleen van papa dus niet.. helaas :(

Maar ben nu dus op zoek :D
    ik ga ff online bij hema kijken en anders morgen ff naar leen bakker dan kan ik altijd van de week nog na Ikea..
    bedankt!

Deel Deze Pagina