En ?? Heb je weer getest vanochtend?? Ik heb toen na de TP van onze ivf poging ook al na 6 dagen licht posi getest (met CB) en op dag 8 's-avonds een KNAL Test van CB!
Oh wat balen. Tja, het kan altijd natuurlijk nog dat kleine restje zijn geweest Maar in het begin van een zwangerschap kan je hcg niveau ook nog schommelen. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen, je bent immers nog vroeg, dus zover ik kan bekijken staan alle deuren nog voor je open.
Ja ik weet het, al voelt het raar hoor. Ene kan ben ik er van overtuigd dat ik zwanger ben, (gevoelige tepels, zware borsten, geen ongi gevoel zo erg als eerste keer, sommig eten staat me tegen etc) aan de andere kant durf je weer niet op je gevoel te vertrouwen grrrrrrrr
Oh men.. echt? Shit, dit is niet waar ik op hoopte.. Probeer het over een paar dagen nog eens idd. Je hormoon level kan aardig schommelen in het begin. Heb je KV 2v5 gedaan? Oh enne.. je zit nog wel even van je testdatum af natuurlijk he? Kan nog zijn dat het hcg moet meerderen!
ik had idd de kruidvat 2voor 5 testen volgens het ziekenhuis mag ik pas dinsdag testen, 2 weken na de tp, maar op internet lees ik ook wel 2 weken na de punctie dus aankomende zaterdag ik heb nog steeds geen gevoel dat ik ongi ga worden dus ik houd me daar maar aan vast doe gewoon vrijdag een nieuw testje of zaterdag kijken hoe lang ik het vol houd haha
Hangt er denk ik ook vanaf hoeveel cellen het embyootje had hoe snel je kan testen. Je zou 12 dagen na pu kunnen testen om te proberen en anders zit er niets op dan te wachten tot dinsdag, duurt lang he?
verschrikkelijk! vooral omdat er van de 8 eitjes maar 1 bevrucht was. dan zegt de laborante ook nog eens geen super eitje want hij was pas smiddags bevrucht ipv meteen smorgens. hij was 6-cellig dus ik hoop dat ze haar best doet en lekker blijft plakken. maar word een beetje heen en weer gegooid deze dagen. ene kan zoveel symptomen en voel me zo veel beter als de eerste keer waarbij ik alleen maar ongi krampen had 2 weken lang andere kant durf je jouw gevoel gewoon niet te vertrouwen aargghhhh
tis dubbel he.. ik kan/kon er ook niks mee. Heb daarom alles maar bijgehouden in een blog hier op het forum. Ik dacht echt dat het weer mislukt was, tot de test dus..
heb je de link van dat blog want lijkt me leuk om te lezen vanmiddag komt mijn beste maatje, ben benieuwd of hij ook vind dat mijn borsten groter zijn
hahaha dat ga je aan je maatje vragen?? hihi en je eigen mannetje dan? Bij mijn mannetje viel het gelijk op, en nog trouwens! Ben nu al toe aan zo'n meegroei BH, beetje jammer dat daar geen beugels en padding in zitten,, wordt nog wennen! Je kunt mijn blog trouwens lezen door op het cijfertje 7 te klikken rechtsboven onder mijn geregistreerd/berichten/weblog dingetje naast mijn naam met avatar. Zie je het?
Ja gevonden !! Mijn man klaagt al een halve week dat mijn borsten groter zijn dus zijn ja heb ik. En mijn maatje is als een soort broer voor mij, ben dus erg benieuwd of het hem, als man zijnde, ook op valt hihi gelukkig hebben we zo een relatie dat we over alles kunnen kletsen dus ook over dat soort dingen ik heb er vooral last van als ik mijn bh uit doe, net of alles dan met bakstenen naar beneden word getrokken
haha ja dat herken ik wel! Zolang alles goed vast en stevig zit is het ok Ben benieuwd of het hem opvalt!
net je blog gelezen wat herkenbaar ! tevens las ik dat jij je afvroeg of je borsten al zeer deden voor de tp dus ik even lopen denken en nee bij mij niet ik ben op de dag van punctie begonnen met de utrogestran en heb eigenlijk sinds een dag of 3 a 4 last nu van mn borsten. lijkt me stug dat het dan zo laat daar pas van komt niet waar?
ja lijkt me ook. Ik had dat altijd van de pregnyl, maar die heb ik niet gehad dit keer. Spannend he meid? Ik hoop het voor je!!! Zal je ff toevoegen als vriend als je dat ok vind
nee, dat zakte bij mij ook na een dikke week wel af hoor! Spannend! Doet het bij jou ook aan de zijkanten zeer?
vooral links, en mijn bovenbeen trekt, heel raar net naar de wc en oeps stress wat rose bij het afvegen. maar heb nog steeds geen gevoel dat ik ongi ga worden ik ben precies 2 jaar geleden spontaan zwanger geweest, ging helaas mis met 16 weken, maar daar bij dacht ik ook steeds wanneer word ik nou ongesteld? wel met afvegen vaak iets maar meer ook niet
Hmm dat hoor je inderdaad wel vaker. Nou ik hoop dat het daarbij blijft MissH!!! Zeker als je dat al eens eerder hebt gehad tijdens een zwangerschap! Ik duim voor je!!!