Ik snap hoe onzeker je kunt zijn of worden in het begin. Het is inderdaad maar een indicatie die cb aangeeft en kan je juist soms meer onzeker maken. Maar zwanger is zwanger, dus gefeliciteerd en probeer er van te gaan genieten!!
Dit zou misschien wel kunnen. Zoiezo moet je er 2 weken bij tellen dacht ik. Anders kom je het vanzelf te weten hoeveel weken je precies bent als je naar de vk bent geweest Hoe dan ook, gefeliciteerd!
Ilona, ook voor jou, het kan zijn dat je eisprong later is geweest, de innesteling kan later zijn geweest en je kan langzamer hcg aanmaken. Maar je bent hartstikke zwanger, ook voor jou van harte gefeliciteerd.
Ik ben bang dat die cb digital met 1-2 toch een slecht voorteken is. Vanochtend bruinverlies en die paar kwaaltjes die ik had zijn ook weg. Zijn er meiden die hier ook ervaring mee hebben?
Lieffie80 ik ben bijna net zover zwanger als jou, en ik heb meestal s'avonds meer klachten als s'morgens.
Liefie, ik heb de eerste weken bruin/roze en zelfs rood verlies gehad. Hoeft echt niks te zeggen. Het is van binnen een stuk beter doorbloed als normaal. Van ontlasting en bv vrijen kan je ook al bloed verliezen. Kwaaltjes ja die had ik ook niet constant hoor.
Bedankt voor je positieve reactie Jane! Ik heb alleen eerder een vmk gehad en dat ging precies zoals ik me nu voel. Ik weet dat t alle kanten op kan en ik ga morgen ook nog een keer testen om te zien of ee streep vetter is geworden maar toen was ook de cb digital waardoor ik wist hoe t zat helaas. Ik laat morgen iets weten!
Lieffie & Ilona, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! De CB geeft inderdaad een indicatie maar bij mij klopte het wel precies... Op 3w4d gaf de CB 1-2 Op 4w1d gaf de CB 2-3 Op 5w0d gaf de CB 3+ Weten jullie wel precies wanneer de eisprong is geweest?
Ja, dat weet ik precies, dus vandaar dat ik ook weet dat die indicator niet klopte met de termijn. We gaan t morgen zien! Jullie trouwens allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap! Geniet ervan!
mischien innestelling wat later.. soms geeft die cb indicater ook wel eens 3+ aan terwijl je korter bent, het is dat ze zo duur zijn anders zou ik zeggen doe nog een keer, maar soms hoeft er maar 1 of 2 dgn tussen te zitten voordat hij langer aangeeft
Nou, net getest en hij is spierwit! Had de vk gebeld om te vragen wat handig is nu, maar zij snapt er niks van na 3 positieve testen. Afwachten nog weer dus, pfffff heb graag duidelijkheid. Maar hoe dan ook kan het nooit goed zijn lijkt me, want dan had de streep toch al vetter moeten zijn. Zelfs bij late innesteling was ik nu na mijn NOD geweest dus had de test knalpositief moeten zijn. Nogmaals bedankt voor het meeleven , en geniet allemaal van jullie zwangerschappen!!!
Bah zeg.. Wat balen meid! Dat klinkt helaas niet goed En moet je nu wachten tot je ongi doorzet? Sterkte!
jeetje zeg, mischien een optie om bloed te laten prikken??? Dan heb je mischien iets meer zekerheid Nu haal je vanalles door je hoofd en stress is ook niet goed succes meid!
Ongi is doorgezet, dus das balen, maar ik ben ook heel blij met de duidelijkheid. Op naar de volgende ronde