heey mensen ff een leuk berichtje hier.... vandaag had ik ongi moeten worden, niet geworden dus nog fftjes afwachten en anders een testje doen hoop ontzettend dat ie positief is wish me luck ik wens ook alle andere dames die bezig zijn zwanger te worden heel veel succes en hoop voor iedereen dat het gauw gaat lukken
we zitten pas in de eerste ronde dus als het meteen raak zou zijn zou het mooi zijn.... maar goed kan ook ontpillen zijn.... we zullen zien!! hoe lang zijn jullie al bezig?
hey mensen ff een berichtje van mij... ik zit nu in dag 31 van mijn cyclus en nog steeds niet ongi... heb net test gedaan en was negatief dus nu afwachten wanneer ik ongi word dan kunnen we aan ronde twee beginnen en kunnen we weer lekker bezig gaan met klussen.... veel succes allemaal
Hi Spannend hoor k hoop het voor je, ik heb overmogen mn NOD ik ben best zenuwachtig, anders op naar de 3de ronde succes ik hoop het echt voor je, dat je kan wachten met testen zeg ik zou meteen de dag erna testen!!! ongeduldige ik hahaha
nou ik heb ook niet kunnen wachten zeflde dag nog gedaan helaas negatief maar ja op naar ronde 2 weer lekker klussen hihi dat klussen vind ik toch ook wel leuk hoor